rahsia hati♥♥

929 49 0
                                    

Hari ini hari minggu,yoon hae membuka matanya lantas membuka telefon  bimbitnya untuk melihat jam selepas itu dia pergi mandi lalu turun ke bwah.

Dia terlihat susuk tubuh seseorng yg dia sngat kenal...ye sngat kenal!orngnya itu adalah oh sehun yg dia jauhkn diri selama nie.

Sehun: hye Yoon hae!!kenapa kau mengelak dri aku?ape salah aku?

Yoon hae: kau pikir la sendiri ape salah kau.Tak payah ambik tau pasal aku.

Sehun tergamam dengn ayat yg dikeluarkan oleh mulut Yoon hae.

Yoon hae pergi turun untuk bersarapan.

Yoon hae: omma,boleh tak kalau yoon hae nk keluar dgn sulli?

Omma:urm ok je..omma tak kisah.

Yoon hae: *senyum* gumowo omma!!

Omma: nae,cepat sikit makan tu.

Yoon hae: nae...

Setelah selesai makan,yoon hae mnghantar mesej kepada sulli.

Yoon hae: sulli,teman aku jalan2 dekat seoul mall nk tak?cepat siap satgi aku ambik kau..okkay?

Sulli:ouhh nae,okkay je aku siap sekarang.

Yoon hae: okkay.

Yoon hae bersiap2 lalu membawa kereta untuk pergi ke rumah sulli.

Mereka berjalan 2 sekitar seoul mall.

Bilik Xiumin--

Sehun:hyung,sehun nk tanya sikit bole?

Xiumin: ape dia?

Sehun: kenapa dalam beberapa hari nie Yoon hae macam mengelak dari sehun eeh?dia senyap je kalau tidak selalunya bila jumpa mesti kitaorng gado smpai tarik2 rmbut.

Xiumin: opps..sebelum hyung jwab soalan sehun,hyung nk tanya sehun satu soalan.

Sehun; haihs...yela2 pe dia?

Xiumin: Sehun suka Yoon hae tak?

Sehun tergamam mendengar soalan yg dikeluarkn oleh xiumin.

Sehun: fine...sebenarnya sehun dh jatuh cinta sejak kali pertama sehun jumpa dia.

Xiumin: okkay,so kenapa sehun tak kasi tau dia?

Sehun: ntahlaa. Sehun mmng ade trpikir nk kasi tau tapi belum ade masa yg sesuai.

Xiumin: okkay la..sekarang nih hyung nk tanya sape perempuan yg peluk sehun haritu?

Sekali lagi sehun terkejut atas pertanyaan xiumin.

Sehun: itu min ah,dia tu suka sehun ntah haritu tiba2 je dia peluk sehun bkn sehun yg peluk dia.Dia tu mmng over.Tapi mne hyung tau?

Xiumin:ouh macamtuh rupanya...sebenarnya Yoon hae yg nmpak sume tuh.Dia bagitau hyung smbil nangis2.

Sehun: apa maksud hyung?*tergamam*

Xiumin: ye sehun,dia suka sehun.

Sehun:betulke nie hyung?Yoon hae suka saya?

Xiumin: betullah,sehun pegi pujuk dia n jagalah hati dia sbb hati dia lembut sngat .

Sehun: nae hyung!!gumowo sbb bgitau sehun psl nih..nnti sehun pujuk dia okkay?

Xiumin: okkay...

Setelah beberapa jam berjalan dia seoul mall dia pun balik lantas dia membersihkan diri dan berbarng atas katil..tiba2

TBC 

I hate you but I love you,Mr.Arrogant!!Where stories live. Discover now