Egy óra múlva meg is érkeztek Alex és az egész banda. MIndegyikőjükkel pacsiztam egyet majd letelepedtünk a kanapéra.
-Harry mi van veled? -nézi arcomat Mitch.
-Rochelle szakított velem, és megcsalt. -nézek le a földre.
-Uhh ember, sajnálom, de miért? -
-Azt hitte hogy megfogom csalni Hannaval a kertész lánnyal. Összevesztünk majd össze feküdt valakivel akit megkedvelt és engem meg már nem szeret, ma könyörögtem neki hogy jöjjön el és beszéljük meg a dolgokat, ezeket elmondta majd az lett a vége hogy szakított velem. -harapom be a számat szomorúan.
-Pont a kertész lánnyal? -kérdezi Jeff.
-Ohó barátom te azt a kertész lányt még nem láttad! -figyelmezteti Adam. Csak megrázom a fejem.
-Jó nő? -kérdezi Jeff már Adamhez fordulva.
-Eléggé. Ha nem Harry én vinném. -mindenki tátott szájjal hallgatta a beszámolót Hannáról.
-Srácok ne most légyszi. -állítom le őket. Szegény Hanna nem tudja hogy rácsorgatják a nyálukat olyan férfiak akik még nem is látták az este közepén. Az asztalon heverő, alaposan becsomagolt gombáért nyúltam. Frissek voltak. Mindenkinek adtam belőle majd enni kezdtük. Becsuktam a szememet majd hátradőltem.
Elfeküdtem a kanpén a fejem pedig Mitch combáj volt. Adam inni próbált csinálni Alex a földön fetrengett és nevetett, Jeff pedig valamilyen álattal küzdött a lépcsőn. Felkelltem Mitch combjáról, majd felé néztem.
-Hatalmas a cilindered. -kezdem el tapogatni a hatalmas kalapját.
-Harry...Mondtam már hogy macskákkal alszom? Ők a takaróim. -kezd el nevetni majd én is vele együtt röhögök. Mitch felállt majd egy lemezt tett fel és elkezdett a földön feküdve táncolni és hablatyolni. Adam megérkezett az itallal ami szétfolyt a kezemen és eltűnt. Nem tudtam meginni ezért gondoltam megverem a polipot aki csinálta. Elindultam a vár felé de elestem Alexbe aki még mindig a felhőkön feküdt.
-Jó reggelt királylány! -simogatom meg a lábát.
-Oh anna szivem hát meghaltál? -jön hozzám Jeff.
-Te ki vagy?- kérdezem meg az ismeretlen embert. Elkezdtem nevetni majd ő is.
-Fel kell hívnom Hannat és el kell neki mondanom hogy egyzser belenyúlok a ruhájába. -kezdek el menni a telfonom irányába. Elnevttem magam mert olyan vicces a telefonom. Discot rendez nekem.
-Hé Siri! Hivd fel Hannát. -mondom a telefonomnak. A kis aranyos pedig elkezdett csörögni. Alig várom hogy beszéljek a kis napraforgómmal.
Hanna szemszöge:
Békésen aludtam egészen addig amíg el nem kezdett csörögni a telefonom. Álmosan kinyitottam a szemeimet majd félálomban megnéztem hány óra. Hajnali 3. Ki az a hülye aki ilyenkor hív. A telefonszám ismeretlen. Felvettem majd a fülemhez emeltem.
-Haló? -szólok bele fáradt hangon.
-Szia Napraforgó! Jó reggelt! -Harry dörmögös hangja csendült fel a telefonba.
-Harry? Mi baj van? -hirtelen teljesen felébredtem.
-Csak királylány, elszerettem volna mondani, hogy nagyon nagyon szeretlek. -mondja lassan.
-Harry... Én... Öhm... Jól vagy? -Harrynek van barátnője miért mond ilyet, sőt egész nap csak bántott.
-Hidd el teljesen jól vagyok aranyhajú szerelmem. Majd egyszer átjönnél és akkor beléd bújok Rochelle. -kuncog bele a telefonba.
-Én Hanna vagyok. -mondom értetlenül.
-Tudom picim. Theo tényleg jobb lehet az ágyban mint én. De mondd mit csináltam rosszul? -
-Le kell tennem. -jelentem ki zavartan.
-Ne ne tedd le.- szól bele szomorúan.
-Mit csinálsz, ki van ott? -érdeklődöm meg hátha valakinek oda adja a telefont.
-A szolgáim, akik nagyon viccesek és egy kicsit ettünk vicces gombát, nagyon jó majd küldök neked galambbal egy kicsit de nem válaszoltál babám. -kezd el duzzogni.
-Ezt nem velem kéne megbeszélned. -rázom meg a fejem hiába ő nem látja.
-De veled kell mert rád csorgatom a nyálam mert gyönyörű vagy a vicces ruháidban -felnevettett nagyon hangosan a telefonba.
-Harry mennem kell majd holnap beszélünk azaz ma mert hajnali 3 van.-ásítok egy nagyot.
-Már hajnali három van? Miről beszélsz te telefon? -távolodik el a hangja.
-Szia! -rakom le a telefont. Kíváncsi vagyok mi történhetett.
Reggel hamar felkeltem és elkészültem és már mentem is Harryhez. Egy könnyed ruhát vettem fel és rá egy kertész kötényt. Harry kapuja előtt egy nagy levegőt vettem ahogy minden reggel mert most már kiszámíthatalan. Nagyon sokáig folyamatosan csöngettem, amíg meg nem nyomta a gombot. Bementem és most nem állt kint. a ház ajtajához léptem majd becsengettem. Harry nyitott ajtót. Ruházata gyűrött volt a haja pedig kócos.
-Hanna hála az égnek hogy itt vagy, nagyon sok mindenről kell beszélnünk.-invitál be a házba. amikor beléptem elámultam. Minden szana-széjjel volt tologatva,pohár széttörve, minden leborítva és férfiak aludtak szana széjjel. Szó szerint mert valaki a konyhapulton, a földön, a lépcsőn, a kanapén. Harryre kaptam a fejem.
-Tudom hogy nem érted de majd elmagyarázom. Tudom hogy félsz tőlem és sajnálom, nem tudom miket mondtam tegnap ne haragudj de tényleg elmondom csak először kérlek szépen segíts feltakarítani mindent. Nem kell a kertben dolgoznod ma segítesz és beszélnünk kell. -osztja ki a feladatomat. Nyeltem egy nagyot. Nem tudtam mi vár rám.
ESTÁS LEYENDO
Flower boy
FanficHannah Irwin szegényes körülmények között cseperedett fel szüleivel és bátyjával, mint egy tökéletes család amíg el nem szakadt a cérna azzal, hogy testvére szó nélkül elment otthonról és azóta se tért vissza. Most otthon segít ahol tud, főképpen a...