Şarkı one shotın ismi ne olsun diye düşünürken aklıma geldi, bence dinleyerek okuyun.
_____________________________________
SEHUN POV
Kapıyı hızlıca kapattım ve kendimi koltuğa attım. Bok gibi hissediyordum. Az önce en kötü seksimi yaşadığıma eminim. Bu seferki gerçekten en kötüsüydü.
Elimi cebime attım ve telefonumu çıkardım. Saat 12'yi geçiyordu. Sanırım Jongin birazdan evde olurdu. Banyo yapsam mı diye düşündüm ama vazgeçtim. Daha demin yaşadığım o seks aklıma geldikçe saçlarımı yolmak istiyordum.
Jongin'in birazdan geleceğini bildiğim halde hızlı bir şekilde gelmesi için mesaj attım. Yaşadığım bu şeyi silmesi için kesinlikle Jongin'e ihtiyacım vardı. Jonginle yaptığım seksler kesinlikle en iyisiydi.
Kafamdaki düşüncelere dalmış iken kapının açıldığını duydum. Jongin anahtarı makinanın üzerine fırlattı ve koltukta uzanan bana baktı ve sordu:
"Kötü müydü?"
Onu inceledim ve yavaşça onaylar biçimde başımı salladım. Sonra kötü kelimesinin yetmeyeceğini fark ettim ve kısık bir sesle "Berbattı." dedim. Jongin'in dudakları yukarı kıvrıldı ama bana bir şey demedi. Ceketini çıkardı ve karşımdaki koltuğa oturdu. Kesinlikle ondan ne istediğimi biliyordu.
Göz ucu ile Jongin'e baktım ama bana bakmadığını fark edince "şerefsiz" diye mırıldandım. Hâlâ bana bakmadığın göre büyük ihtimalle duymamıştı.
Yattığım yerden doğruldum ve ona yaklaştım. Çenesine elime koydum ve göz göze gelmemizi sağladım. Eğildim, önce dudağının kenarına küçük bir öpücük kondurdum. Hâlâ benimle ilgilenmiyordu ve sinirlendiğimi hissediyordum. Dudaklarının hemen üstüne de bir öpücük kondurdum. Yine de benimle ilgilenmedi, gerçekten sinirleniyordum. Beni sinirlendirmek için yaptığını bilsem de sinirlerime hakim olamıyorum.
Geri çekilmek üzereyken elini belime attı ve beni kucağına çekti. Şimdi ise kucağında oturuyordum. Bir elini enseme çıkardı ve bizi uzun bir öpücüğü çekti. Kim Jongin kesinlikle öpüşme konusunda bir numaraydı. Öpüşmeye devam ederken ben de elimi gömleğinin düğmelerine attım. Öpüşmeyi kesti ve "Acele etme." diye fısıldadı. Zaten dolgun olan dudakları öpüşmemizden dolayı daha da dolgunlaşmıştı.
Bu sefer ben elimi ensesine attım ve öpüşmeyi tekrar başlattım. Bu seferki ilki kadar uzun sürmedi. Jongin dudaklarımdan ayrıldı ve beni delirtecek bir yavaşlık ile boynuma yöneldi. Boynum kesinlikle zayıf bölgemdi. Boynuma ilk öpücüğü kondurduğu an nefes alış verişlerim daha da hızlandı. Eli ile düğmelerimi açmaya başladı. Benim ise tek yapabildiğim ona sürtünme ve hızlı hızlı nefes alıp vermekti.
Gömleğin düğmelerini açmayı bitirince direkt üstümden çıkardım. Boynuma ilk önce küçük öpücükler kondu, daha sonra öpücükler git gide ıslaklaşmaya başladı. Arada yavaş yavaş da boynumu emiyordu. Kim Jongin hakkında bilmeniz gereken en önemli şeylerden biri de iz bırakmayı çok sevmesiydi. Bunun için sevgilisi olmanıza gerek yoktu ki biz sevgili değildik. Aynı evde yaşayan ve sevişmeyi seven iki insandık.
Sonunda benim de bir şeyler yapmam gerektiğine karar verdim ve titreyen ellerim ile düğmelerini açmaya çalıştım. Sonra açamadığımı anlayıp Jongin'i kendimden uzaklaştırdım ve düğmelerin yere düşmesine izin verdim. Hızlı bir şekilde onun da gömleğini çıkardım. Kulağıma yaklaştı ve "Sakin ol Sehuna, bu gece benimsin." dedi. Sanki hiç sertleşmemişim gibi sesi ve dedikleri ile daha da sertleşmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeKai Seks Günlükleri (One Shot Book)
Fanfiction1 yıldır aynı evde yaşayan fuckbuddy SeKai ikilisinin seks one shotları.