Eveeet, 2 aydır aklımda olan o seksi sonunda yazdığımı söylerek sizi baş başa bırakıyorum.
______________________________________
Jongin ile Sehun fark etmeseler de aralarındaki bağı ilerletmişlerdi ve artık beraber bir yerlere gitmek onlar için garip bir olay değildi aksine birlikte bir yerlere gitmeye bayılıyorlardı hele ki sonu sekste bitiyorsa.
O gün Jongin, Sehun'a arkadaşlarıyla paintball'a gideceklerini fakat eksiklerini olduğunu bu yüzden gelip gelmeyeceğini sormuştu. Her ne kadar Jongin bilmese de Sehun paintball'a bayılırdı bu yüzden hiç düşünmeden kabul etti. Üstüne kısa kollu bir tişört ve altına da düz siyah bir eşofman geçirdi rahat edebilmek için. Sonbahar günleriydi aslında, soğuk olabilirdi ama Sehun terleyeceğini vs düşününce sadece yanına uzun kollu bir bluz aldı.
Jongin ona dışarıda olduğunu söyleyen bir mesaj atınca anahtarını da sırt çantasına atıp evden çıktı. Jongin'in geniş arabası evin önünde duruyordu. Sehun aklına başka düşünceler gelince hemen kafasından attı. Arkadaşlarının da olacağı bir paintball yarışmasına gidiyorlardı, ne olabilirdi ki?
Sehun arabayı binince Jongin baştan aşağı onu inceledi ve detayları anlattı. 19 kişilerdi, Sehun'la birlikte 20, ve bütün gün boyunca kiralamışlardı. Arkadaşının acil bir işi çıkmış o yüzden aklına direkt Sehun'a sormak gelmiş. Sehun buna neden olduğunu anlamasa da mutlu olmuştu.
-----------
Mekana vardıklarında Sehun, Jongin'in arkadaşlarıyla tanışmaya başladı. Jongin ise onları izliyordu. Bir an Sehun'la sevgili gibi oldukları düşünmüştü. Hemen bu düşünceyi kafasından attı, onların arasında böyle bir şey olamazdı. Birbirlerine karşı cinsel çekim dışında bir şey hissetmiyorlardı, en azından öyle sanıyorlardı.
Sehun, Jongin ile aynı takımda olmak istemedi bu yüzden ona göre takımları ayarladılar. Sehun kimin nasıl oynadığını bilmiyordu o yüzden kura çekmenin daha adil olduğunu düşündüler.
(Buraları geçiyorum çünkü nasıl oynandığını 200 kere dinlememe rağmen gözümde canlandıramıyorum.)
_____________________________________________Sehun koca arazide diğerlerinden bir hayli uzaklaşmıştı, sonra Jongin'i görüp ona ateş edecekken Jongin'in sözleriyle eli tetikte kaldı.
"Ben de seni bekliyordum bebeğim, beni vuracak mısın?"
Sehun sorunun saçmalığıyla "Bu nasıl soru böyle?", dedi.
Jongin ona adım adım yaklaşıyordu. Sehun yerinden bile kıpırdamadı. Jongin ona yaklaştı kalbinin daha hızlı çarptığını hissediyordu. Jongin hızlı adamlarla Sehun'un tam önüne geldiğinde kulağına uzandı ve kısık sesle Sehun'un kalbinin daha da hızlı atmasına sebep olacak o kelimeleri söyledi.
"Eğer şimdi beni vurursan nasıl sevişeceğiz?"
Sorusuna bir cevap aramıyordu. Sehun kızardığını hissetti. Gerçekten burada sevişecekler miydi? Burada? Her an biri gelip onları görebilecekken... Daha önce tanıştıkları barın tuvaletinde sevişmişlerdi ama bu, işte bu bir ilk olacaktı.
Jongin, Sehun'un içinden geçenleri okuyormuş gibi elini sertliğine attı ve "Birinin gelip bizi görebilecek olması fikri bile seni azdırıyor, değil mi kedicik?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeKai Seks Günlükleri (One Shot Book)
Fanfiction1 yıldır aynı evde yaşayan fuckbuddy SeKai ikilisinin seks one shotları.