Yaklaşık 1 aydır bu bölümü yazmaya çalıştığımı biliyor muydunuz? Ben aşırı sorumsuz biriyim ndmejxe ama araya regl, ondan sonra da soğuk algınlığı girdi. Kusura bakmayın diyerek sizi en sevdiğim bölüm ile baş başa bırakıyorum
_____________________________________
Sehun Jongin'in evine taşınalı daha 1 ay olmuştu. Hâlâ esmerin evine taşındığı için kendini garip hissediyordu. Sonuçta eve başka birisini atamazdı artık, değil mi?
Jongin evdeyken hiçbir yere dokunmamaya çalışıyordu. Jongin evden gidince evi karıştırmaya başlıyordu ama farklı bir şey yoktu. Jongin'in kilitli dolabı dışında. Sehun orayı o kadar da çok merak etmiyordu. Tamam, tamam çok merak ediyordu ama açmaya çalışırsa Jongin'in fark edeceğini düşünüp hiç açmaya çalışmadı.
______________________________________
Jongin sıkılmış bir şekilde koltukta oturuyordu. Sehun bir arkadaşı ile AVM'ye gitmişti ve saat 3'e yaklaşıyordu. Artık yemeği hazırlamaya başlasam mı diye düşünürken kapının çaldığını duydu. Bu saatte kim olabilir ki düşünceleri ile kapıya yaklaştı. Kapıyı açtığında karşısında kargocu vardı. Kafası karışmıştı. Bir şey sipariş etmediğine emindi.
Kargocu "Oh Sehun?" diye seslenince kendisine gelmediğini anladı. Sehun bir şey sipariş ettiğini söylememişti. Ev arkadaşı olduğunu söyledi ve kargoyu kendisi aldı.
Kapının ağzına koyduğu kargo ile bakışmaya başladı. Ne olabilirdi? Sehun ondan habersiz niye bir şey sipariş etsin ki? Merakın yenilip kutuyu açınca gördüğü şeyle şok oldu. Kutudan bir vibratör çıkmıştı.
Ani bir fikirle kargo kutusunu çöpe attı ve vibratörü yatak odasının komodinine koydu. Sehun'un kendini vibratör ile tatmin ettiği görüntüler aklında dolanıyordu. Eşofmanın üstünden penisini okşadı.
Jongin kendini yavaş yavaş okşamaya devam ederken kapının açılma sesini duyunca elini çekti. Kısıkça hoş geldin dedi ve Sehun direkt banyoya gitti. Sehun hep böyleydi, dışarıdan geldiği an direkt banyo alırdı.
Sehun bornozu ile odasına giderken aniden çekildiğini ve dudaklarında yumuşak bir tenin değdiğini hissetti. Açıkçası Sehun ve Jongin müsait olamadıkları için 1 haftadır sevişmiyorlardı ve ikisinin de canına tak etmişti. Sehun için durum daha da garipti 1 ay 1 haftadır seks partnerinin evinde kalıyordun ve seks üzerine kurulu olan ilişkiniz yüzünden kendini evde fazlalıkmış gibi hissediyordun. Kendini tatmin edebilmek için bir vibratör bile sipariş etmişti ve hadi ama seks partneriniz ile aynı evde yaşıyorsunuz, böyle bir şeye ihtiyacınız olmamalı.
O kadar kötü bir şekilde öpüşüyorlardı ki ama umurlarında bile değildi. Şapırtı sesleri duyuluyordu, ıslak hissediyorlardı. Tükürükleri birbirine karışıyordu. Sehun böyle öpüşmelere bayılıyordu, seks koktuğunu hissediyordu.
Esmer içinse durum pek farklı değildi, gerçi o bütün öpüşmeleri çok seviyordu. Küçüğün ince beline doladığı elleriyle onu kendi odasına doğru çekti. Yavaşça yatağa doğru itti. Sehun hangi ara yatağa geldiklerinin farkında bile değildi, öpüşme aklını başından almıştı. Yatağa geldiklerinde dudakları anca ayrılmıştı. Nefes nefeselerdi ve bu onları daha iyi hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SeKai Seks Günlükleri (One Shot Book)
Fanfiction1 yıldır aynı evde yaşayan fuckbuddy SeKai ikilisinin seks one shotları.