You'll be waiting in vain. (M)

1.3K 37 97
                                    

Başlamadan önce şöyle bir şey diyeyim, bu yeni bir one shot sayılmaz aslında. Diğer one shotta okuduğunuz aynı evde yaşayan fb Sehun ve Kai'nin başka bir sevişmesi niwumehdksjdk.
______________________________________

Sehun yatağına uzanmış Jongin ile sevişirken çektikleri kısa videoları izliyordu. Jongin bir hafta boyunca şehir dışında olacaktı ve küçüğün kendine dokunma yasağını dördüncü günden çiğneyeceği bariz bir şekilde belliydi. Özellikle Jongin gitmeden önce yaptıkları ateşli seksi düşündükçe... Sehun gün boyunca yürümekte zorlanmıştı. Esmer Sehun'un kendisini dinlemeyeceğini biliyordu, bu yüzden olabildiğince sert olup elinden geleni ardına koymamıştı.

Fakat küçük olan buna rağmen kendine dokunmama yasağını çiğniyordu. Hadi ama sizin de ateşli bir seks videonuz olsaydı siz de dayanmazdınız. Hem Jongin'in eve gelmesine daha 3 gün vardı, haberi bile olmazdı. Sehun'un üstünde sadece Jongin'in bol bir tişörtü ve baksır vardı. Video önünde oynadıkça kendine hakim olamadı en başta bacaklarına dokunmaya başladı, bir yandan da ellerinin Jongin'in elleri olduğunu hayal ediyordu. Ellerini yukarıya doğru çıkardı ve tişörtü sıyırdı.

Ellerinin göğüs ucunun etrafında gezdirerek devam etti. Arkadan inleme sesleri gelmeye devam ediyordu. Yavaş yavaş aşağı inmeye başladı. Önce baksırının üstünde penisini okşamadı. Videodaki inlemelerine eşlik etmeye başladı bir yandan da.

"Hay sikeyim." diyerek hızla baksırın ve tişörtünü çıkardı. Yatağının üstünde çırılçıplak duruyordu. Aynadan kendisine baktı, görsel bir şölen olduğunu düşündü. Penisinden sızmış sıvıyı önce yaydı, bir iki kez kendini boş boş çekti ve yandaki komidine uzandı. Komidinin içinden çilekli kayganlaştırıcıyı çıkardı, eline az bir miktarda aldı ve yaydı. Videodan kendi çığlığını duydu.

Penisi ile uğraşmaktan vazgeçip direkt deliğine yöneldi. Önce dıştan elindeki kayganlaştırıcıyı yaydı ve bir parmağını içeri gönderdi. 4 gündür hiçbir şekilde kendine dokunmamıştı ve şimdiden sıkılaşmış gibiydi. Sesli bir inleme bıraktı.

Bir iki kez orta parmağını içine gönderdikten sonra ikinci parmağını da ekledi. Bir sesli inleme daha. Göz ucuyla videoya baktı, sonra Sehun esmerin küçüğün içinde gidip gelişine uygun bir şekilde parmaklarını hareket ettirmeye başladı.

3. Parmağını da ekledi. Parmakları onu tatmin etmeye asla ama asla yetmiyordu. Sonunda yatağından kalktı ve oyuncaklarının olduğu dolaba yaklaştı. Dolabı açtı ve içinden dildoyu aldı. Baktı ve "En azından işimi görür." diyerek odasından çıktı. Banyoya yöneldi. Banyo dolabındaki kayganlaştırıcıyı da aldı. Sehunla Jongin her yerde ama gerçekten her yerde seviştikleri için her odada kayganlaştırıcı ve prezervatif bulunuyordu.

Küvete girdi. Komşuları büyük ihtimalle Jongin'in evde olmadığını bildiğinden Sehun fazla ses çıkarmak istemediği için dildoya bolca kayganlaştırıcı sürdü ve zaten parmakları ile de kendini genişlettiğinden yarısını direkt içine itti. Parmaklarının asla onu yeterince genişletmediğini bu şekilde anlamış oldu. Çığlık atmamak için kendini zor tuttu.

Buna rağmen küçük olan alışmayı beklemeden dildoyu hızla itip çekmeye başladı. Komşuları çoktan unutmuştu. Sesli bir şekilde iniyordu. Kendini tutmayı çoktan bırakmıştı ve eve erken gelen esmerden haberi bile yoktu.

SeKai Seks Günlükleri (One Shot Book) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin