"البارت الرابع"

595 19 1
                                    

صحيت ملاك تاني يوم علي غير عادتها نشيطه قامت مبسوطه ودخلت الحمام واخدت شاور ولبست هدومها ونزلت لبابها اللي كان قاعد بيفطر ومامتها بتحط الاكل علي السفره ومستغرين ان بنتهم ملاك صحيت بدري.

ملاك وهيا بتنزل من علي السلم :صباح الخير.

امل ومحمد :صباح النور.

امل باستغراب :غريبه.. ايه اللي مصحيكي بدري... دا انتي بطلعي عيني عما تصحي.

ملاك بضحك :ما هو بابا عارف هههههه .

محمد بضحك :اااه... هههههه... افتكرت صحايه يا ستي عشان فلوس الرحله.

امل :وانا مستغرباكي صاحيه بدري ليه اتريها عشان الفلوس... اه يا واطيه دا لما بعوز منك حاجه في البيت... بتعملي نفسك ميته.. يا جذمه.

ملاك بحنق:في مس محترمه... بتقول واطيه وجذمه مش عيب عليكي يا مس الفرنساوي.. ولا ايه يا حاج.

محمد بيضحك ومش قادر يبطل ضحك عي حبيبته وبنته.

امل بضيق :انت بتضحك علي ايه... هاا مش في حاجه اضحك.

محمد بضحك :بضحك عليكي انتي وبنتك عاملين زي توم وجيري.

ملاك بسعاده :اصدق يا بابا هتلقيه دلوقتي شغال علي قناه بطوط هروح اتفرج عليه عبال ماتجيب الmoney.

محمد بضحك :حاضر يا روح بابا.

امل بابتسامه :طفله.

محمد :ربنا يخليهلنا.

امل بحب :يا رب.

محمد :اما اقوم اجبلها الفلوس.

امل :ماشي يا حبيبي قوم.

ودخل محمد يجيب الفلوس الي ملاك بينما ملاك تشاهد علي TV الكرتون وامل تقوم باكمال تحضير السفر عبال ما جوزها وبنتها يخلصوا اللي بيعملوه.
______________________

(في روسيا).

قام جون بتجهيز الحراس ومعرفه مكان انطونيو وتحديد المكان وبعد دقائق خرج بلاك وهو يحمل سلاحه ويقول.

بلاك ببرود :يلا.

جون :حاضر... ثم وجهه كلامه الي الحراس :هيا بنا لنتحرك.

الحراس :هيا.

بعد دقائق وصل بلاك الي مكان انطونيو.

دخل الحارس الخاص بانطونيو

الحارس بخوف :سيدي بلاك هنا.

انطونيو بخوف :ايه ازاي هنا.

ماكس برعب : بلاك لا يلا بينا نهرب.

انطونيو بسخريه وخوف:لا انا اللي همشي انت هدنيك هنا.

ماكس بصدمه :ايه.

انطونيو بسخريه ورعب : اه هعمل كدا.

وانطونيو راح مطلع المسدس وضرب ماكس في رجله وهرب من الباب الخلفي للفيلا..... وبعدها بدقائق وصل بلاك الي الفيلا ودخل لقي ماكس علي الارض مضروب بالنار في رجله.

عشقتك ايها الزعيم (مافيا) 💓بقلم/كنوز السيد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن