بعد ما ملاك ونور ارتاحوا صحيت نور وكانت متحمسه قوي وراحت نحيه ملاك و بتحاول تصحيها.
نور:يا ملاك قومي بصحي فيكي من ساعه.
ملاك بنوم :عايزه ايه يا زفته سبيني نايمه جسمي متكسر.
نور بضيق :ملاك.. اصحي بئي عاوز اخرج.
ملاك وهيا بتقوم بتنهيده :حاضر يا ست نور قايمه اهو لما نشوف اخرتها.
صحيت ملاك ودخلت الحمام واخدت شاور ولبست وطلعت وكانت ترتدي بنطلون جينز وبلوزه بيضه ورسومات ديزني حمرا وطرحه حمرا وكوتشي ابيض ونزلت هيا ونور.
نور :ملاك ماتيجي انروح الشاطئ المعزول نشوف ايه هناك.
ملاك بغضب:انتي.. هبله يانور انتي عارفه الساعه كام دلوقتي الساعه واحده بعد منتصف الليل.. دانتي تحمدي ربنا اني انزلت معاكي دلوقتي.. لا وكمان عايزانا نروح مكان معزول افرضي طلع علينا شباب.... ها هنعمل ايه.
نور :براحتك بس انا هروح.
سابت نور ملاك وقفه علي الشط ومش عارفه تعمل ايه في المجنونه دي راحت وراها ونور كانت عارفه ان ملاك مش هتسيبها لوحدها ووصلوا الشط المنعزل وهما وقفين شافو نور عربيات فقربوا منو براحه... كان في الوقت ده بلاك بيسلم الصفقه هناك في المكان ده.... وبعد ما قربت ملاك ونور شافوا ناس مسكين سلاح وكتير واجسمهم ضخمه خافوا وهما راجعين سمعوا ضرب نار راحت ملاك مصرخه جامد وكذلك نور وطلعت نور تجري وملاك قعدت علي الارض من الخوف راحت عليها نور.
نور بخوف :قومي يا ملاك بسرعه قبل محد يجي.
ملاك مش بترد وقاعده بتعيط اكنها مش حاسه...ونور بتحاول تخليها تقف معاها بس نور لاقت حد شال ملاك ومسك اديها وطلع يجري بعيد عن الضرب النار وبعد ما وصلوا لقدام الفندق في امان.
هشام وهو بينزل ملاك وبيهديها :بس خلاص اهدي خلاص رجعنا معدش في حد.
ملاك بخوف َرعب :كااا... نن... في.. صوت... رصاص... عااااا.
نور بعياط :خلاص معدناش هناك ورجعنا.
هديت ملاك وسكتت... وهشام بص للاتنين بغضب وقال.
هشام بغضب :عايز افهم كنتوا بتعملوا ايه هناك.. وانتوا عارفين ان الشط ده معزول والناس الزباله اللي بتروحوا.
توترت نور وملاك بصت لنور بضيق وشاورت عليها وقالت.
ملاك :هيا اللي ودتني هناك اقعدت اقنعها بلاش نروح بس هيا سابتني وراحت والمفروض مكنتش اسبها فروحت وراها وسمعت صوت النار فخوفت.
نور وهيا تنظر لملاك وتهمس:اه يا بت الجذمه واللهي لوريكي بتبعيني
هشام بضيق :تاني مره متتصرفوش من دماغكوا ماشي.... يلا علي اوضكوا.
أنت تقرأ
عشقتك ايها الزعيم (مافيا) 💓بقلم/كنوز السيد
Acciónهي فتاه رقيقه هادئه تعيش مع والديها يعملان ف مدرسة معلمين وهيا طالبه ف تانيه جامعه اثار ويشاء القدر ان تقع ف جحيم هذا الرجل عديم القلب والاحساس ينهب ويسرق ويقتل بكل دم بارد ولا يتردد ف قتل احدهم يفرغ مسدسه ف رأسهم بلا رحمه.