Taeyong gözünü açar açmaz ayaklandı ve karşısında arkası dönük çıplak bir Jaehyun gördü. Üstünü değiştiriyordu. Hemen tekrardan yorganın altına saklandı Taeyong. Jaehyun tebessüm etti ve ona döndü, "Saklanmana gerek yok Tae, gördüğün beden zaten.". Taeyong'un aklına yine o gece gelmişti ve bu sinirini bozuyordu.
Taeyong ayağa kalktı ve kapıya yöneldi "Ben gidiyorum, görüşmeyelim." Jaehyun durdu ve konuştu, "Sen sürekli ağlayan bir insansın Taeyong, ve ağlayınca çöken bir insansın, bırakacağımı falan mı sandın?". Taeyong "Evet, hem sanane benden?" diye cevap verdi. Jaehyun Taeyong'un yanına gidip ona yaklaştı. "Bu seni alakadar etmez."
Taeyong, Jaehyun'u itip yattığı yerden kalktı ve dışarı çıktı. Jaehyun hiç bir şey dememişti, takmadı bile. Taeyong tekrardan ağlamaya başlayarak eve doğru gitmeye çalışıyordu. Tam taksi tutacaktı ama cüzdanını onun evinde unuttuğunun farkına vardı. Tekrardan oraya doğru gidiyordu. Geldiğinde bir grup insan oradaydı ve Taeyong'u görünce uzun uzun ona baktılar.
"Oo Tae, neden buradasın? Yoksa vermeye mi geldin?"
Hepsi alaycı bir şekilde gülmeye başladı. Taeyong utanıyordu. Hepsini itip içeri girdi ve cüzdanını alıp çıktı. Onların gülüşleri aklından çıkmıyordu. Çok utanıyordu.Bir taksi tutup eve sürmesini istedi. Sürekli ağlıyordu, sinirden, üzüntüden, hayal kırıklığından.
Taeyong o kadar berbattı ki eve gelince annesine her şeyi döküverdi. Hem ağlıyor hem itiraf ediyordu, annesi hayatın da duymak istemeyeceği şeyler duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one night sex | jaeyong
Fanfiction"o bir gecelik seks resmen hayatımı değiştirdi." dedi taeyong, kısık ve buruk sesiyle.