❛ five.

131 10 13
                                    

Taeyong ve Mark o gün aynı yatakta uyandılar. Taeyong dün gece ne olduğunu bilmiyordu. Sadece gözleri çok fazla acıyordu. Mark hâlâ uyurken Taeyong kalkıp hazırlanmaya başladı. Üstüne bir gömlek altına da bir pantolon geçirdi ve hafif makyaj yapıp saçlarını dağıttı, sonra fazla da ağır olmayan erkek parfümünden bir iki fıs sıkıp çantasını koluna taktı. Mark hiç yabancı değildi bu yüzden evinde gibi davranabilirdi. Taeyong onu ailesine bırakabiliyordu. Sonrasında Taeyong kapıyı çok yavaş bir şekilde açıp dışarı çıktı ve aşağı kata indi. Annesi ile birlikte kahvaltısını yapıp okula yol aldı.

Okula geldiğinde arkadaş grubunu gördü. "Taeyong, buraya!". Taeyong en yakın arkadaşı Ten'in dediği ile onların yanına vardı. Taeyong'a iyi olup olmadığını soruyorlardı çünkü Taeyong gerçekten hiç iyi gözükmüyordu. Taeyong onlara kısa kısa cevap verip onları geçiştirmeye çalışıyordu. Ten onda bir şeyler sezmişti ama pek bir şey demedi. Sonra hepsinin telefonuna bir anda bildirim geldi. Herkes telefonunu eline aldı. Okul grubuna bir mesaj gelmişti. Taeyong'un Jaehyun'un evine girerken fotoğrafını çekmişlerdi. Taeyong kafasını eğdi ve hiç bir şey diyemedi. Fotoğrafın altında "Zeki Taeyong'umuz yine birilerinin altında." yazıyordu. Arkadaşlarının ve Taeyong'un morali çok bozulmuştu. Ten fazlasıyla sinirlendi. Ardından hızlı ve öfkeli bir şekilde Jaehyun ve onun grubunun yanına gidiverdi. Ten geldiği gibi bağırıp çağırmaya başladı. Onun sinirine kimse dayanamazdı.

Jaehyun ne olduğunun farkında varmamıştı. Ten bağırarak telefonunu Jaehyun'a gösterdi. Jaehyun şaşkınlık içinde bakıyordu. Bunu arkadaşları yapmıştı. Arkadaşları ordan birazcık uzaklaşmaya çalışırken Jaehyun bağırdı. "Buraya gelin! Aptal sürüsü."
Jaehyun ve onlar atışırken Ten de o fotoğrafı sildirmişti. Taeyong çok kötü hissediyordu. Artık yaşama dair her şeyi boş vermişti.
Ölmek istiyordu.

Ten geldiğinde Taeyong boynuna sarıldı. O onun en sevdiği arkadaşıydı, kesinlikle.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

one night sex | jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin