❛ two.

565 51 30
                                    

Jaehyun, yine birisi ile yatakta kalkmıştı. Bu işten son zamanlarda sıkılmıştı, yapmak istemiyordu. Taeyong'dan sonra canı sıkılıyordu.

Jaehyun yataktaki 'son' kurbanını da orada bırakıp ayrılmıştı. Artık kimse ile yapmayacağına dair kendine söz verdi. Arabasını alıp dışarda gezmeye başladı. Ve bir yere park edip dolaşmaya başladı. Küçük bir yerde kahvaltı yaptı. Hiç olmadık zamanda Taeyong ile karşılaştılar. Jaehyun şaşkın bir şekilde Taeyong'un yanına gitti

"Şanslı, nasıl ağlamadan burda duruyorsun?"

Taeyong durdu ve biraz heyecanlı biraz da utangaç bir şekilde "Bu seni alakadar etmez." diyerek cevap verdi. Jaehyun güldü.

"Ciddi misin? Aslında fazla umurumda değil ama."

"Peki, senden nefret ediyorum Jung Jaehyun."

Taeyong ağlayarak oradan uzaklaştı. Jaehyun biraz kötü hissetmişti. Yanına gitti ve kolunu sıkıca tuttu.
"Bırak beni!" diyerek bağırmaya başladı Taeyong. Jaehyun bırakmamakta ısrarcı duruyordu.

"Böyle ağlamana izin veremem Tae."

Jaehyun kolundan tuttuğu gibi Taeyong'u göğüsüne yasladı. Taeyong bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlıyor, bir yandan da kalbi iflas edecekmiş gibi hissediyordu. Jaehyun, küçüğünün saçlarına küçük bir buse kondurdu ve ona sıkıca sarıldı.

"Lütfen ağlama, Taeyong."

Taeyong'un sesi biraz kısılmıştı. Yumuşamıştı. Daha sonra Jaehyun, Taeyong'u kucağına alıp arabasına doğru götürdü. Taeyong bir şey demiyordu, diyemiyordu. Sevdiği adamın kollarında olmak çok huzurlu hissettiriyordu. Taeyong nasıl olduğunu bilmeden uyuyakalmıştı. Kendini kalktığında Jaehyun'un evinde bulmuştu.

one night sex | jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin