Bölüm 1

7 0 0
                                    

Herkese merhaba, nasılsınız? Yeni bir kitapla karsinizdayim.

Sabah kalktigimda annemgille sürpriz hazırlamak için bakkalci  Celal amcaya ekmek almaya gittim.

'Gunaydin Celal amca '

' Ooo günaydın ayşe kızım nasılsın?'

"Iyiyim amca sen nasılsın?"
Bir yandan Celal amca ile konuşurken bir yandan e ekmek alıyordum.

"Iyi kızım aynı uğraşıp duruyoruz ışte."
Cebimdn parayı çıkartıp celal amcaya uzattım.

"Öyle amca ya bende bizimkilere kahvaltı hazırlayacağım ışte."

"Hazırla kızım annende sevinsin."

"Evet Amca neyse ben gideyim hadi gülten teyzeye selam soyle görüşürüz."

"Aleykum selam kızım görüşürüz."

Bakkaldan çıktıktan ekmekten bir parça alıp yiye yiye eve gittim. Tam evin önüne gelince karşı komşumuz Zehra teyze pencereden seslendi.

"Günaydın Ayşe."

"Günaydın Zehra teyze."

"Nasılsın kızım?"

"Iyiyim Zehra teyze sen?"

"Iyiyim bende çok şükür. Bugün benim torun gelecekte onun için hazırlık yapicam. Biraz sonra gelip perdeleri asar misin?"

"Asarim kahvaltı edip hemen geliyorum."

"Tamam kızım sağol."

"Ne demek teyze elime mi yapışır."

"Görüşürüz kızım."

"Görüşürüz."

Anahtarla kapıyı açıp direk mutfağa geçtim. Ve kahvaltiyi hazırlamaya başladım. Hazırlandıktan sonra üst kata annem ve kardeşimi kaldırmaya gittim. Onlar geldikten sonra kahvaltimizi ettik.

"Anne beni Zehra teyze çağırdı. Perde asilacakmis."

"Tamam kızım ,ben bulasigi hallederim sen git."

"Tamam anne ben kaçtım."

Deyip Ilayda yi öpüp mutfaktan çıktım. Orandan telefonumu alıp karşı eve geçtim. Zile bastım ve kapı bi dakika sonra açıldı.
Zehra teyzeye perdenin yerini öğrenip hemen işe koyuldum.
Tam merdivenden inerken ayagim burkuldu ve yere düştüm. Ayağım çok acimisti. Zehra teyze koşarak geldi.

"Ay kızım iyi misin?"

"Ayağım aciyor Zehra teyze."

"Dur ben hemen Beratı cagirayim." Deyip evden çıktı. Berat benim yakın arkadaşlarımdan biriydi. On dakika sonra bizim grubu karşımda gördüm. Berat, Eren, Acar, Aras ve ikizi Asli.


Devam ederken annem sinir etti bende yarım bırakmak zorunda kaldım sürekli karışan ve size bağıran bir anne olması bazen kötü oluyor neyse umarım beğenirsiniz.

Güz Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin