So hyun

167 21 100
                                    

-TATİLE GİDELİM !

-Ne! 

-Diyorum ki okullar kapandıktan sonra hep beraber tatile çıkalım . 

-İyi güzel düşünmüşsün de sevgilim, 2 hafta da ayarlayamayız ki .

-Balım taktığın şey bu mu ? Bizim yazlığımız var . hep beraber gidelim işte oraya .Bizim yapmamız gereken tek şey bavullarımız hazırlamak. 

-Evet gidelim ya ne olur~

-Bana uyar biliyorsunuz son senem zaten. Bir daha nasıl çıkabilirim tatile bilmiyorum .

-Sanırım benim açımdan da sorun yok. 

Kocaman sarılmıştı bana Taehyung .Yanağıma öpücüğünü bıraktıktan . Ayaklandık. Çıkarken Jackson'a anlattık . Jinyoung ile konuşup döneceğini söyledi . Jin hyung  Jungkook'u da alıp alışverişe çıkmıştı .Biz de bana gelmiş. Yan yana uzanıyorduk . Birbirimizi izlemek tüm filmlerden daha güzeldi . Onu tamamıyla aklıma kazımak istiyordum . Ayrılsak bile asla unutamayacağımı biliyordum . 

-Jimin ,  oraya gidince birlikte yüzelim ,yemek yiyelim ,gezelim ,eğlenelim. Her şeyi birlikte yapalım . 

-Öyle yapacağız zaten hayatım. Dolu dolu geçireceğiz günleri . Her anım seninle dolacak . 

-Seni seviyorum . 

-Seni seviyorum.

Biraz daha öyle kalmış ,sonra yemek yemiştik . Daha sonra o gittiğinde sosyal medya da biraz dolanmış , yatmıştım. Yarın erkenden ödevimi götürmeliydim . 

***

Sonunda okul bitmiş yaz tatiline girmiştik bile . Bugün hep beraber tatile çıkacaktık . Her şey hazırdı ve fazlasıyla heyecanlıydım . Taehyung'un mesajıyla birlikte aşağı inmiştim .Çoktan toplanılmıştı bile .Arabayı Jin hyung kullanıyordu . Yanında Jungkook oturuyordu . Arkalarında Jinyoung ,Jackson ve hobi onların arkasında da biz..

Önde hareketli bir sohbet gerçekleşirken biz Taehyung ile kulaklığın teki onda diğeri bende birbirimize sarılarak şarkı dinliyorduk .Şu zamanda sıkışmak istiyordum . Huzuru dile getirilemeyecek kadar güzeldi . 

-Aşk kuşları geldik haberiniz olsun . 

Hobinin bize seslenmesiyle gülümseyip kalkmıştık. Çok güzel ve ferah bir yerdi . Bavulları alıp eve geçtik . Kim kiminle kalacak belliydi zaten . 

-Taehyung eşyaları yerleştikten sonra biraz gezmeye çıksak nasıl olur?

-Biraz uyuduktan sonra çıksak. Uykumu alamadım sanırım . 

-Olur sevgilim .Birlikte uyuyalım . 

Biz yatmaya hazırlanırken Hoseok dışarı çıkacağını söylediğini duyduk . Pijamalarımızı giyip yattık . Birbirimize dönüktük .Onun kolu belimde benim elim onun saçlarındaydı . Sürekli onu izlemek istiyordum .Aptalca sırıtmayla birbirimize bakıyorduk . Aşkımız asla bitmiyordu ,sanki daha da artıyordu . En sonunda dudağına bir öpücük kondurmuştum . Taehyung ise tekrardan atılarak uzun ve sevgi dolu bir öpüşmeyi başlatmıştı . Nefessiz kalana kadar devam ettik . alınlarımız birbirine dayalıyken alnım öptü .İkimizde gözlerimizi kapamış uyku mooduna geçmiştik en sonunda .

***

-Taehyung-

Uyandığımda güneş batmasına az kalmıştı . Jimin o kadar güzeldi ki . Bir insan uyurken nasıl hala bu kadar güzel ve meleksi ve seksi görünebilirdi ? Onu izlemeye devam etmek isterdim fakat güneşin batışını birlikte izlemek kulağa güzel geliyordu. Yanaklarını öptüm ve uyanmasını söyledim . 

Library  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin