Piknik

150 18 146
                                    


Jimin'in hastaneden çıkması ve eve dönmemizin üzerinden bir hafta geçmişti . Okulların başlamasına daha vardı ve biz birlikte yapacak bir şeyler arıyorduk ve bugün Jeju adasına gitmeye karar verdik . Piknik yapacaktık . Dün onunla kalmıştım . Sürekli onda kalıyordum zaten . Jimin mutfakta atıştırmalıkları hazırlarken ben de örtü vs. şeyleri hazırlıyordum . 

-Tae hazırlıklarını bitti mi birtanem?

Onun her şeyine bayıldığımı söylemiş miydim??

-Evet balım. Sen ne durumdasın ?

-Birkaç şey kaldı .

Heyecanlı heyecanlı hazırlayışını gülümseyerek izliyordum. Sırtı bana dönüktü. Arkasından sarıldım ve boynunu öpmeye başladım . Yaptığı şeyler anında durmuştu . Onun saçını koklamaya öpmeye devam ederken bana döndü .Yüz ifadesi çok tatlıydı .

-Ne yapıyorsuna sen?

-Seni seviyorum birtanem..

Yüzündeki gülümseme ömre bedeldi . Bana sıkıca sarıldıktan sonra boynuma öpücük bıraktı ve dudaklarıma yöneldi . Yumuşacık öpüyordu. Canımı acıtmamak istermişçesine .Karşılık verdiğimde bana da daha çok yaklaştı . Kalçalarından tutup tezgaha oturttum . Onu fazla seviyordum ve bu anları hiçbir şeye değişmezdim . Onu öpmek , ona sarılmak ...her şeyine aşıktım .Nefessiz kalana kadar devam ettik. Alnını alnıma yasladığınd gülüyordu. Pembe yanakları ,şişmiş dudakları ile bir sanat eserinden fazlasıydı .

-Tamam her şey hazır hadi çıkalım. Böyle devam edersek günümüzü evde geçireceğiz .

Ona gülüp tezgâhtan indirdim . Piknik sepetini de alıp  çıktık. Arabayı Jacksondan ödünç almıştık. yola çıktık .

***

-Jimin-

Burası çok güzel bir yerdi . Taehyung örtüyü sererken ben de etrafı çekiyordum . Yemekleri de koyduktan sonra oturduk . yedikten sonra Taehyung bacağıma uzandı ve gözlerini kapadı . 

-Jiminie hava çok güzel değil mi?

-Evet Tae en az senin kadar .

-Ani ani konuşma bende de kalp var.

-Şapşal .

-Şuan senin ayaklarında yatarken o kadar huzurluyum ki .

-Ben de canım bende .

kafamı geriye atıp kollarımı yana koyarak gözlerimi kapadım. Onunla sessizce sadece oturmak bile çok güzeldi .

-Jiminie etrafı gezelim miii?

-Tamam şurayı toplayalım .

Eşyaları arabaya koyduktan sonra etrafı gezmeye çıktık .Sessiz ve sakin bir yerdi .Etrafta gezen aileler ve çiftler vardı . Bolca fotoğraf çekildik . Piknik yerine döndükten sonra bir şeyler daha atıştırıp örtüye uzandık. Bir süre sarılı halde birbirimizi izledik ,gülüştük .Akşama doğru eve yola çıktık .

Taehyung'a dönüp onu izledim. Her türlü yakışıklı ve güzel olması kalbime zarardı kesinlikle. Bana dönüp gülümsedi .

-Bu kadar yakışıklı olmalı mısın TaeTae ?

-Bu Güzel ve sevimli üstüne üstlük seksi olmalı mısın ChimChim ? 

-Seni seviyorum, çok seviyorum .

-Ben de seni çok seviyorum birtanem .Biraz uyu istersen yolumuz uzun . 

-Seni izlemek daha cazip geliyor aslında . 

Library  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin