aşk filimleri

155 53 8
                                    

Bir kadin aşka inanmiyorum derken aslinda şunu söylemek isdiyordur
-Hadi bana aşka inandir.

Aşk filimleri söyleyeceksem bu sözüyle başlamak isdedim. Açikcasi ben aşk filimlerine bakmak çünki bir çok filimde cinsellik olduğu için bakmiyorum. Aşk filimleri olacaksa menali duyqusal filimler olsun dedim bir kaç filim biliyorum onuda size sunmak isdedim umarim beyenirsiz.
Arkadaşlar şekiller vermiyecem çünki sonradan sliniyo . Amma isimlerini yazacam yotubda araşdrip bakarsiz.

(Let me in)
Bu filimi ilk önce bakmak istemedim bacim israr edince baktim iyikide baktik güzel bir filim aşk, korku kimi şeyler yer aliyo.
Konu: 12  yaşinda olan çocuk siradan bir hayat sürmekde konşu dariye biri taşiniyo kendi yaşlarinda olan kiz tuaf davraniyo yani normal diyil. Sonradan arkadaş oluyorlar . Oğlan sonradan öyreniyoki kiz bir vampirmiş ve olaylar bundan sonra başliyi. Bi aşk başliyo izliyin peşman olmassiz.

Zoombiye Disney
Buda bir disney filmi herşey güzel mutlu bir yer. Lakin bu yerde farkli olanlari pis bakiliyo. Bir fabrikde baş vermiş kazadan sonra bir kaç insan zombiy dönüşur. Amma bir alet vasitesiyle bunlar kendilerini konturol ede biliyo eyer zombilerle insanlar bir yerde bir okulda okusalar ne baş verir. Işte bir kizle bir zoombini aşki başlar . Umarim seversiz ben bunu çok sevdim . Iyi seyirler.

Ayat ayat cinta .
Mısirda çekilmiş sanirim yanliş bilmiyorsam Endonazya yapimi . Müslüman bir filim. Müslümanliği güzel anlatmiş güzel bir filim. Arkadaşlar çokda detay vermek isdemiyorum kisa bir özet keçecem.
Hz. Yusuf kimi ona benziyo.

Konu: üstüne iftira atlan bir adam özünü doğuya çikartmak için karisi kendisi herkes çalişir. Bakalim hapisden kurtulup kendini kurtara bilecekmi .

Leon : sevginin gücü. Bu filme bakmişsizdir. Güzel biŕ aşk filmi . Ben burda öyrendimki aşkin yaşi yoktur. Aş her yaştada yaşana biler.

Konu: 50 yaşlarinda bir adamlar 12 yaşlarinda bir kizin hikayesi. Ailesi öldürülen bir kiz ailesini ölü görünce konşularindaki adamin evine gider ve ondan yardim ister. Işte hikaye bundan sonra başlar . Iyi seyirler.

Buda güzel bir filim. Aşk , duyqusallik , kotku kimi konular yer aliyo. Aşki çok güzel anlatmiş . Ben çok beyendim umarim sizde beyenirsiz.

Arkadaşlar daha bir kaç filim gelecek şimdilik bildikelrim bu kadar. Sizde cinsellik olamayan mena ifade eden filimler biliyorsaz söylüyün. Söylesez çok sevinerim . Umarim beyenirsiz.

filim önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin