Fantastik filimleri severim amma pekde izlemem . Izlediyim bir kac filim var . Umarim beyenirsiz.
Evet arkadaşlar yeni çikmiş bir netfix yapimi. Ben bu filime bayildimmmmm. Kadin çok havali saçi geyimi herşey super. Fraqman hadi izliyin ve mutlaka bakin supeerrr.. bir filim. Filmin ismi The old guard.
Bakin buda güzel bir filim . Molly bir kumarbazlik işine girer . Bakalim bundan sonra nolur . Izliyin çok güzel bir filim ben beyendim. Molly oyunu.
Buda bir disney filmi. Fantastik, macere kimi konular yer aliyo birazda duyqusallik var. Ailece izlenecek bir filim. Filimin ismi yarini dünyasi.
Bakin buda güzel filim . Fantastik, mecara, savaşmak kimi konular yer aliyo.bunun 1 de 2 de var. Siz birincisini izliyinki sonra 2 izleyende anliya bilesiz. Kiz kimsenin gözünü bakarak onu konturol ede biliyo. Ona emir ede bilen güce sahip. Bakalip bu güc kiza ne kazandiracak başina neler gelecek izliyin peşman olmassiz. Filmin ismi Kahinin kizi.
Buda güzel filim. Şimdi bir yer tesevir eleyin burda bezi insanlarin akillara bele gelmeyecek inanilmaz gücleri vardir. Lakin bu insanlari tutub heps eliyirler. Bu kizinda babasini tutup heps eleyirler kiz babasini kurtarmağa çalişir. Ailece izlenecek bir filim. Umarim beyenir ve seversiz. Filmin ismi Abigail.
Buda fantastik, mecara, korku. Filim. Ailece izlenilecek bir filim.
Bunun filmi çiktiğini bilmiyorum. Amma güzel duruyo. Izliyin
Bir yer düşünün bu yerin tam ortasinda bir kule bu kule sayesinde kötü yaratiklar içeri giremez. Lakin bu kule zeyiflemekde. Bu kule yok olursa kötülekler dünyayi ele keçirir. Bunun için bir adam ve bir çocuk bakalim çoçuk ve adam dünyayi ve kendilerini kurtara bilirmi. Ailece izlenecek super bir filim.
Buda bu yil çikmiş heyecanli bir filim. Çoçuk çok zeki ya. Disney filmi zaten disney filimleri hem güzel hemde ailece izlenile bilir. Izliyin umarim beyenir ve seversiz
Buda sihirli gücleri olan fantazi bir filim. 14, 16 yaşindan büyükler izliye bilir. Izliyin peşman olmassiz.
Ben bu adama bayiliyorum ya super bir insan. Başarili bir aktor her filmide muthhhiiiişsssssşşdir . Bu filmide öyle. Neyse biz konuya keçelim.
Konu: bu insan insanlarin rüyasina girerek ordaki bilikleri oğurluyo. Eyer yuxunun içinde yuxu ve onun içinde yuxu olsa ne baş verir . Izliyin ben beyendim inşallah sizde beyenir ve seversiz.
Fraqmani tapamadim siz youtube yazin orda taparsiz. Hele izlememişem abim izliyip güzel olduğunu söylüyo. Kardeşim ancak fantazi fimleri izliyo. Nerden tapiyosa hepside güzel eminim ki buda güzeldir. İyi seyirler. Filmin ismi Ajan 47.
Buda güzel filim. Ablam bunu çok beyenmişdiki 5 , 6 kez izlemişdir.
Konu: Mara 16 yaşinda genc bir kiz. Balacaliğindan qedim , eski insanlarin savaşdiğini görür. Ve yanilmiyorsam bir eşyaya dokunarak eski zamana gide biliyo. Bakalim bu yetenek başina ne oyun açacak . Izliyin peşman olmassiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
filim önerileri
No Ficciónher gün filim izliyen biri olarak izlediyim filimleri size önermek isdedim . Burda hem fantastik, hem korku gizel ve aile filimleri. Bu güne kimi 200 den çok filime bakmişimdir. Bunu baktiğim filimleri araşdirirken analdim. Hele birazini tapdim. Ça...