Pakistan dizileri

313 45 8
                                    

Evet arkadaşlar bugünki bõlümümüz Pakistan dizileri olacak. Ben piskopat filimleri severim . Pakistan dizilerinin bir çoku böyle. Ben size güzel beyendiyim bir kaç diziyi yayinlayacam.

Başar momin, bu adama bayiliyorum. Ilk önce bu adami görünce açikcasi pekde beyenmemişdim amma izledikden sonra hayrani oldum. Neden pakistan dizileri bu kadar kisa oluyo😭. Sanirim 36 bölüm sürüyo . Pakistan dizileri nedense kisa oluyo. Konusu bacilarina bağli olan onlarin mutluluğu için herşeyi yapa bilir. Keçmişi yarali olan adam bakalim aşkla tanişinca neler olacaq. Izliyin super bir dizi.

Deewangi bu dizide supeeerrrr...
Sultan çok yaraşikli , kibirlik abidesi bana görede adam her an havali yani . Kizimiz Naginde erkeklerden nifret eder erkeklere güvenmez. Bir gün bu adamin arabisi bozulur yolda kalir. Mecburiyetten mindiği otobüsde muavinlik yapan Naginle karşilişir ve ilk gõrüşde aşik oluyo. Sultan bu kizi gördükden sonra . Onunla evlenmek için elinden geleni yapar ve bu kizda bunu isdemez nedense. Bakalim Sultan kizin kalbini çala bilecekmi. Izliyin umarib beyenirsiz.

Burdada adam psikopat . Başar bu adamin her diziside super ya. Izliyin güzel bir dizi ya. Ben bu adamin hayraniyim. Izledikden sonra bu adamı neden bu kadar sevdiyimi anlarsiz.

Ben bu diziyi 2 günde bitirdim. Şimdi çok üzgünüm bilseydim bu kadar güzel bir diziyi her gün bir bõlüm izlerdim😪 amma dizi muthiş. Bu dizi bana müslümanliği bir kizin ağir başli olmasini, ehlaki öyretti. Keşge insanlari öyretecek güzel şeyler öyretecek diziler çok olsa. Izliyin axira kimi.

filim önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin