Arkadaşlar lütfen okuyun. Bölümleri elimden geldigince cabuk yazmaya calısıyorum.ilk deneyimim oldugu icin cok fazla dusunuyorum.bunun icin begendiginize dair YORUM VE OY verin.sizi seviyorum.♡♡♡♡♡♡♡♡
BÖLÜM 2
Sabah annemin bağırmasıyla uyandım.Harika güne süper başladım..Gözümü açtığımda annem odamdaki dağınıklığa ölümcül bakışlar atıyordu.
"Bu odanın hali ne Suzy?? Çabuk toplayıp okula gidiyorsun" diyip odamdan çıktı..Yarım saat yatağımla şavaştıktan ve ben galip geldikten sonra kalktım.
Odama uyuz bakışlar atarak okul formamı giydim...Hazırlandıktan sonra anneme gözükmeden evden çıktım.
Okulun bahçesine girdiğimde dün revirde gördüğüm çocuğun 4-5 kişi arasından ayrılarak bana doğru geldiğini gördüm.
Yüzündeki tuhaf ama tatlı gülümsemesiyle bana yaklastı.
"Günaydın..düne göre daha iyi misin?" Dedi.
Biraz şaşırmıştım doğrusu.Cevap vermeden yanından gidecekken önüme geçip;
"Eee nasıl gidiyor, alıştın mı okula?" Diye başka bir soru yöneltti.
Yüzüne tuhaf tuhaf bakarak. Tatlı bir şekilde;
" İşim var gitmem lazım "derken hafifçe tebessüm ettim.
Uzaklaşırken tekrar ve tekrar o çocuk bir soru daha sordu.
"Neden sorularıma cevap vermiyorsun?".
Artık dayanamadım ve cevap verdim.
"Seni kırmak istemem ama genelde konuşkan birisi değilim".Dediğimde yüzüne bilmiş bir ifade takınıp.
"Biliyorum..fazla belli ediyorsun"derin bir nefes verdiğinde;
"Sen...çok sevdiğim birine benziyorsun" dedi
Biraz utanarak başımı öne doğru eğdim. Birkaç saniye sonra nerden geldiğini bilmediğim bir düşünce ile ;
"Daha adımı bile bilmiyorsun Sehun"diye ağzımın içinde mırıldadım.
Ufak bir kahkaha attı. "Sen benim adımı biliyorsun? Ama ben seninkini hala bilmiyorum" dedi.
Arkadaşım Jia'yı bahane olarak gördüm ve Sehun'a dönerek.
"Gitmem lazım.arkadaşım beni bekliyor"dedim.
Yanıdan geçerken hafif bir sesle"Suzy.......benim adım Suzy"dedim ve adımlarımı hızlandırıp Jia'nın yanına gittim.
×××××××
Jia'yla birlikte sınıfa doğru giderken.
"O çocukla niye konuşuyordun.? Arkadaşın mı? "Dedi
"Dün revirde karşılaştık.Bugün yanıma geldi bende şaşırdım.Ama tanımıyorum."
Jia şaşkınca bana baktı ve devam etti;
"Nasıl yani? Tanımıyor musun onları?" Çoğul bir kelime kullandı
"Onları?" Diye sordum.
"EXO-K'dan SEHUN o "
"Adını biliyorum da...EXO-K ne?"
"Umm. Anladım.Sen şimdi EXO-M'yi de bilmiyorsundur?"
Başımı evet anlamında salladım.Kafam karışmıştı 'EXO-K ve EXO-M ' diye geçirdim içimden.Jia konuşmasına devam etti;
"Yuh Suzy nasıl bilmezsin!?.Neyse çok uzun şimdi derse gidelim.Sehun'la bir daha konuştuğunda o sana anlatır".
"Tamam boşver" dedim ve sınıfa doğru yürüdük.En öne oturup tüm dersleri dikkatle dinledik.
××××××××
"Suzy! Servisi kaçıraçağım hızlı ol!"
Jia'nın görmeyeceği bir şekilde gözlerimi devirdim.
"Jia benim biraz işim var.istersen sen git."dedim
Jia yanıma gelerek bana sarıldı."Tamam o zaman yarın görüşürüz".
Jia gittikten sonra eşyalarımı çantama koydum.Kapıdan çıkarken birine çarpmıştım.Başımı kaldırdığımda Sehun'nun gülen tatlı suratıyla karşılaşmıştım.
"Selam Suzy.. Bir arkadaşıma bakıyordum...Senin sınıfın burası mı?." Derken sınıfa göz ucuyla baktı.
"Evet burası".
Birbirimize bakarken aklıma gelen şeyle Sehun'a;
"Şimdi işin var mı?.Seninle merak ettiğim bir konuyu konuşmak istiyorum"
Sehun'un gülümsemesiyle dudağı yukarı doğru kıvrıldı.Birkaç saniye sonra sorumu cevapladı.
"İşim yok ama...Gruba haber vermeliyim"derken telefonunu çıkarıp birini aradı.
Bende başımla onu onayladım ve beklemeye başladım.
×××××××××
"Suho ben birkaç saat yokum".
......
"Birşey olmadı.Bir arkadaşımla randevuya çıkıcam."
......
"Tamam akşam mekandayım"dedi ve telefonu kapattı.
Sehun'la birlikte okula yakın bir kafeye doğru yürüken ilk defa bir erkekle randevuya çıktığımı hatırladım.
Boş bir masa bulup oturduk.Sehun benden önce davranıp.
"Benimle ne konuşuçaktın"derken ikimizde gelen kahvelerden bir yudum aldık.
Birkaç saniye sonra cevapladım;
"Bana EXO 'nun ne olduğunu anlatmanı istiyorum" dediğimde biraz şaşkınca hafif bir tebessüm edip masaya yaklaştı.
"Yani..EXO'yu tanımıyor musun?"
Başımı evet anlamında salladım.Şaşkınca benden uzaklaştığında,başını salladı.
"Ben...nasıl anlatsam ki.?"
Omuzlarımı kaldırıp düşürdüğümde,aklına gelen fikirle gözleri heyecandan parlamıştı ;
"Hey.ilk kendimizi tanıtmaktan niye başlamıyoruz ki?"
"O kadar vaktim yok"dedim üzgünce.
"O zaman.. ben sana kendimi tanıtayım?"
"Sehun!"diye uyardım.
"Adım Oh Sehun.20 yaşındayım,Zengin ve ayrıca yakışıklıyım.Beyaz tenli ve her kızı etkileyen kahverengi ve çekici gözlerim var".
"Hadi canım.Ben niye göremiyorum. O her kızı etkileyen çekici gözlerini". Dediğimde iki eliyle gözlerini ayırıp masadan bana doğru uzandı.
"Hala göremiyor musun"
"Hayır!"
"O zaman senin gözlerinde bir problem var?"
Cevap vermek yerine gülümseyip,kol saatime baktım.Eyvah! Eve geç kalmıştım.
Aniden ayağa fırladığımda, Sehun'da oturduğu yerden kalktı.
"Çok geç kaldım! Gitmem lazım"
"Ama daha EXO'yu anlatmadım." O bana daha fazla vakit geçirmek istediğine dair bakışlar atarken hafif bir tebessümle kapıya doğru yürüdüm
Sehun;
"O zaman tekrar görüşelim .Bu sefer herşeyi anlatıcam "
EXO'yu merak ettiğim için:
"Tamam" dedim ve cafeden hızlı adımlarla çıkıp eve doğru ilerledim...