Yüzüme vuran parlak güneş ışınlarıyla uyandım.Bügünün hafta sonu olduğu aklıma gelince sevinçle gülümsedim.Odamdaki banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım.
Aynadaki yansımama baktığımda saçlarımın ve vücudumun güzel bir banyoya ihtiyacı olduğunu anladım...
Duş kabinine girdim ve 45 dakikalık güzel bir banyo yaptım.
Dolabımı açtığımda bir hello kittyli pijama ve ceketini alıp üstüme geçirdim.Haftasonu bir işim olmadığı için normal ev hali kıyafetler giymemde bir sakınca yok.Saçlarımı kuruttuktan sonra odamdaki aynanın önüne gittim..
Aynanın önünde bir not vardı.Elime alıp hemen okudum..Kağıtta;
"Kızım seni uyandırmaya kıyamadım.Benim iş için yurtdışına çıkmam gerekiyor.en geç 2 hafta kalıcam.Seni evde tek başına bıraktığım için üzgünüm.Kendine dikkat et.Senin için Jia 'nın annesiyle konuştum. Ben gelene kadar Jia seninle kalıcak.
Mutlu ol.....ANNEN"
Yazıyordu.Gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim.İçimdn 'onu özliyicem'diye geçirdim.
Hafta sonunu Jia'yla beraber bizim evde eğlenceli bir şekilde geçirdim.
×××××××××××××
'' Suzy! Hadi uyan! Okula geç kalıcaz senin yüzünden !''
Sabahları herkes gibi öoücükle uyanmayı beklerken Jia'nın cırtlak sesiyle yatağımdan fırladım ve banyoma gidip rutin işlerimi yaptım. Okula uyagun bir şekilde giyindikten sonra çantamı alıp hızlıca aşşağıya indim .Jia karşımda hazır bir şekilde kızgın bakışlarıyla karşımda duruyordu. Bir şey demesine izin vermeden ikimizi dışarı attım.
Evin kapısını kilitledikten sonra hızlı adımlarla okula doğru ilerledik.
Beni affetmişe benziyordu çünkü; yol boyunca benimle kaldığı için ne kadar mutlu olduğunu söyledi. Bende ona benimle kalmayı kabul ettiği için çok teşekkür ettim...
************
Derse öğretmenden sonra girmiştik. Öğretmenle biraz bakıştıktan sonra :
'' Oturun !'' dedi bizde en öne geçtik ..
Jia'yla bugün üç dersimiz aynıydı . Üçüncü dersin tenefüsünde Fei ve Min ile tenefüse çıktık. Ben kitabımın son sayfalarını okurken Fei ,Min ve Jia EXO hakkında konuşuyorlardı .Tabikide ilgimi çekmiyordu !.
Ders zili çaldığında Fei ve Min sınıflarına gitti. Jia benden onu sınıfına bırakmamı istedi bende kabul ettim...
Sınıfın önüne geldiğimizde Jia :
''Aish! EXO-K ve EXO-M'den birkaç kişi burada .Kessin bir olay çıkıcak.!'' dediğinde kapının önünden sınıfa baktım.Sehun'un en arkadan bana el salladığını gördüm bende ona hafifce tebessüm ettim.
Jia'yı öptükten sonra sınıfıma gittim...
**********
***BAEKHYUN'un AĞZINDAN ***
'' Demek yeni eğlencemiz bu masum kız olucak '' Chen'in söylediği bu sinir edici laf ile arkama dönüp Chen'e sinirle baktım . Önüme döndüğümde Sehun sinirlendiğimi anlamış olucak ki ;
''Bir sorun mu var ?.'' dedi gülümseyerek .Konuştuğu kıza laf attıklarını söylesem kavga edicektik bu yüzden Suho'dan fırça yiyecektik.