BÖLÜM➡①

330 27 8
                                    

Öğle yemeği zili çalınca herkes derin bir nefes aldı. Çok yorucu ve yoğun bir dersten çıkmıştık. Tarih dersi sırasında aldığım notları okuyup uyumaya karar verdim.

Sonuçta bir saatlik sürem vardı. Kulaklığımı takıp kafamı sıraya koydum.Gözlerimi kapattıktan bir kaç dakika sonra arkadaşım Jia beni uyandırdırıp ,kulağımdaki kulaklığı çekti .

"Bana söz verdin;öğlen kızlarla birlikte yemekhanede yemek yiyecektik.Hadi kalk kızlar bizi bekliyor.".

Bugün midem çok bulanıyor,başım feci halde ağrıyordu.Hiç halim yoktu ama onu kıramazdım ki...Mecburen;

"Tamam hadi gidelim " dedim

Çantamdan cüzdanımı aldıp kolkola sınıftan çıktık.yemekhaneye giderken diğer arkadaşlarımız Fei ve Min'i sınıflarından aldıktan sonra yola devam ettik.

Yemekhaneye yaklaşınca gürültüler gelmeye başladı .Galiba kavga vardı.Fei ve Min yanımızdan gidip izlemeye başladılar.

Jia ve ben onlar kadar meraklı değildik ...

Başımdaki ağrı kendini biraz daha belli ettiğinde Jia'ya dönüp ;

"Kantine gidelim .Burası çok gürültülü !"

Jia kavgaya dalmış,bana anca cevap verebilmişti.

"Normalde merak etmem ama bunu ...biraz izleyelim "

Tam Jia'ya gitmemiz için ısrar edecekken dengemi kaybedip yere düştüm .Topluluğun bir kısmı üzerime toplanmıştı .Her yeri bulanık ,ve birçok boğulu ses beni biraz daha yormuştu.Kendimden geçmeye başladıgımda son hatırladığım Jia'nın çığlığıydı..

✖✖✖

Gözlerimi açtığmda başım hala ağrıyordu.Hemşirenin üzerime eğilip sorduğu sorulara cevap veremiyordum.Birkaç dakika sonra tam olmasa da kendime gelebilmiştim.Yataktan doğrulup ,ayaklarımı sarkıttım .Yorgunluktan başımı kaldıracak halim bile yoktu .Aslında ne yaptığımı ,hiçbir şekilde bilmiyordum .

Hemşire ;

"Daha iyi misin ?" dediğinde başımı kaldırıp ,hemşirenin gülümseyen yüzüne baktım .

"Evet iyiyim " dedim ve nazikçe gülümsedim.

" Tamam .Biraz daha burada kalabilirsin.Ama uyusan daha iyi olur " dediğinde olumluca başımı salladım .Hemşire odanın diğer ucuna gittiğinde odada başka birisinin olduğunu fark ettim .

Hemşire kaşı yaralı olan çocuğa;


"Nasıl oldu bu ? Şanslısın ki küçük bir yara .Pansuman yaptıktan sonra kendini iyi hissedersen gidebilirsin . "

Yarasının üzerine birkaç işlem yapılmıştı . Yaranın işi bittikten sonra hemşire ellerini yıkadı .

"Teşekkür ederim ."

Hemşire başıyla bizi selamlayıp ,ikimize birden geçmiş olsun dedikten sonra odadan çıktı . Oğlan bana döndüğünde göz göze gelmiştik.Gülümsediğinde ise tekrar yatağa uzanıp ,başımı duvardan tarafa çevirdim .


"Geçmiş olsun ..Neyin var ? " dediğinde ilk defa bir erkeğin ses tonunu beğenmiştim .

"Burada yeni misin ? Seni ..ilk defa gördüm .. "

Cevap vermediğimde bu sefer sesi biraz öfkeli çıkmıştı.


"Sorularıma cevap alamadım ?"


Yüzümü ondan tarafa döndüğümde ,cevap vereceğimi anlayıp keyifle sırıttı.

"Teşekkür ederim . Evet burada yeniyim . " .Aslında nazik birisiyimdir .Ama bu çocuk !! Ukala ? Hayır .Kendini beğenmiş ? Ah hayır ! Tatlı ve zorba ? İşte buna uyuyordu .

Canım sıkılmıştı .Yataktan kalkıp pencereye doğru yürümeye başladım . Dışarıyı izlerken odanın kapısı açıldı .Kapıya doğru baktığımda gelen Jia'ydı .Yüzünde endişeli bir tavırla yaklaşıp ,bana sıkıca sarıldı .

" İyi misin tatlım? ..Beni çok korkuttun "

"İyiyim ama ..Biraz daha dinlensem daha iyi olacak "

"Umm..Tekrar geleceğim." diyerek dışarı çıktı .

Tekrar pencereye döndüğümde ,revirdeki çocuğun telefonu çalmıştı.Umarsamamaya çalıştım.

"Evet revirdeyim."

...

"İyiyim dedim ya ! Gelmeyin ben geliyorum "

...

"Aişh ! Tamam gelin ! " dedikten sonra telefonu kapattı.


Tekrar yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.Birkaç dakika sonra kapı açıldı .

"Sehun .."


Ve bu çocuğun,isminin 'Sehun ' olduğunu öğrenmiştim .

ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM.BAZI EKSİKLERİM VAR AMA ZAMANLA DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM .OY VE YORUMLARINIZI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM .E♥X♥O

♥WE ARE ONE
♥WE ARE EXO-L


Danger and LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin