Öncelikle hepinize merhaba! Her zamanki gibi hikayeye geçmeden önce birkaç açıklama yapmak, sohbet etmek istedim.
Kısa bir süre öncesine kadar buradan bir cembar kurgusu yazmak aklımda yoktu. Ancak cembar shipleyen birkaç kişinin isteklerini görünce dayanamadım. Yazdığım drarry hikayelerini okuyan, seven ve cembar shiplediğimi bilmedikleri halde cembar kurgusu yazsam güzel olacağını düşünenler varmış. Eh, benim zaten çoktandır cembar shiplediğim düşünülürse... Yazma vaktimin geldiğine karar verdim.
Beni ve kurgularımı takip edenler dışında profilime ilk kez cembar için geldiyseniz, hoş geldiniz! Umarım hayal kırıklığına uğramaz, okurken bolca keyif alır ve harcadığınız zamandan pişman olmazsınız. Var mı aranızda cembar için ilk kez gelenler?
Bu arada kapak geçici... Kurguya uygun bir şey bulamadığım için idarelik yapıp koyuverdim. İlerleyen zamanlarda daha özenli ve güzel bir şeyle değiştirebilirim. Umarım.
Not: Çoğunuz beni biliyorsunuz artık ama yine de ufak bir not düşmek istedim. Ben smut yazmıyorum, başlamadan belirteyim. Smutsuz hava sahasına iniş yapmış bulunmaktasınız...
Gelelim kurguyla ilgili minik ayrıntılara...
Yarışmadan sonrasını ele alan bir kurgu yazmayı düşündüysem de henüz bunun için erken gibi hissettim. Şu an ikisi de hayatlarını düzene oturtma dönemindeler ve açıkçası yarışma kafasından uzaklaşmışken hemen dönesim gelmedi. Klasik bir okul kurgusu yazmayı da istedim ama çoktan yazılmış güzel kurgular vardır diye düşündüm. Sonuç olarak daha farklı bir kurgu yazmak istedim. Artık ne kadar farklıysa...
Açıklamada yazdığı gibi Barış özel bir dedektif, Cemal Can ise üniversite öğrencisi. Kurguda Cemal ve Barış'ın karakterlerine, sevdikleri ve sevmedikleri şeyler gibi ayrıntılara olabildiğince bağlı kalacağım. Danla, Berkan, Lale, Nisa gibi karakterler hikayeye dahil olacaklar. Yalnız şöyle bir durum var... Genelde yan karakterlere fazla odaklanabilen biri değilim. Ana kurguyu ve karakterleri etkilemeyen şeyleri yazmaya pek yeltenmiyorum. Tamamen üşengeçlikten... Umarım bu kurguda başka karakterler de olduğunu zaman zaman hatırlarım. Skjfdkslhflksd
Açıkçası biraz korkmuyor değilim. Bazılarınızda beklenti oluştuğunu hissediyorum ve beklentiyi karşılayamamak beni korkutuyor. Hiçbirinizi zayıf bir kurgu, kötü bir yazım tarzı ya da iyi işlenememiş karakterlerle hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Hatalarım olacağından eminim ama elimden geleni yapacağım.
Genel olarak amacım sizi meraklandırabilmek, yeni bölüm için heyecanlandırabilmek ve karakterlerin birbirlerine, aynı zamanda birbirleriyle olan yolculuğuna dahil edebilmek...
Başlayalım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leap of Faith
FanfictionÖzel dedektif olan Barış'ın bürosuna bir zarfın içinde isimsiz bir not ve bir miktar para gelir. Notta; isimsizin bir arkadaşının peşinde birilerinin olduğu, o kişinin tehlikede olabileceği yazmaktadır. Notu gönderen kişi Barış'ın bu durumu inceleme...