1. Bölüm

978 177 58
                                    

Arkadaşlar hikayemin 1. Bölümü  tanıtıma vote ve yorum o kadar fazla gelmedi ama ben yinede yazmaya devam edicem lütfen okuduktan sonra vote ve yorum yapın.  Benim için çok önemli. Lütfen biraz anlayış gösterin. İyi okumalar...
*~*

Sabah saat 08.00 .

Okula gitmek için kahvaltı yaptım ve hazirlandim. Çantami aldım ve evden çıktım. Taksi çağırdım.  Kahretsin cüzdanım evde kalmıştı.  Hemen taksiyi durdurdum. Eve doğru ilerlediğimde  evin önünde bir kadın vardi ve evin içine bakıyordu.  Bu kadında kimdi? "Pardon kime bakmıştınız? " dedim. Kadın beni iyice süzdü elindeki fotoğrafa baktı ve hiçbir şey demeden yanımdan geçti. Kafam gerçekten çok karışmışti. Sonrada kendi kendime omuz silkip eve girdim sonrada cüzdanımi alıp evden çıktım. Taksiye binip okula gittim.

*~*

Okula girdiğimde "Beast!" diye bağıran kızlarla karşılaştım. Uff tabi ya nasıl da unuturum? Bugün beast diye hiç tanımadığım bir grup okula gelecekti hatta bir sene bu okulda kalacaklardı.

* ~ *

Aşağı indim ve kantinden bir kahve aldım. Her zamanki yerime geçtim. Sanki tapulu malimmiş gibi hep ben otururum oraya. Kahvemi içtikten sonra ders saatimin geldiğini fark edip ayağı kalktım.  Kalkmaz olaydım.  :/ Bir oğlan gelip kahvesini üstüme döktü. Bu oglanin beast grubundan olduğu belliydi. "Önüne baksana şapşal!!" dedim. Şaşırdı ve o küçük gözlerini daha çok açtı.'ne?' anlamında tek kaşımı kaldırdım. Evet bunu yapabiliyordum. :) "Ben özür dilerim." dedi. "Ozor dolorum. (dalga geçiyor) Özür dileyince   üstümde ki  kahve lekesi geçmiyor!." diye bağırdım sanırım biraz fazla bağırmış olmalıyım ki herkes bize baktı. Üf napicam şimdi ben?  " Özür diledim ya ne kadar kabasin?" Grup arkadaşlarida ilginç bir şekilde ban bakıyordu. Ne yani ben mi suçluyum?  Hiç anlam veremiyorum. Omzuna çarptım ve yanından geçtim.

*~*

Sınıfa girdiğimde 4-5 kişi vardı zaten bu hocada hep geç gelirdi o yüzden kulaklığımi takip kafamı sıraya koydum. Fark etmeden şarkı sözlerini söylemeye başlamışım. Kafamı sıradan kaldırdığımda herkesin bana baktığını fark ettim ve kulaklığı ani bir hızla çektim. Hoca "Yu Ji  çok güzel söyledin" dedi. Ahh canım teacherim.  "Sağolun hocam" dedim ve kafamı eğdim.  "Bu sınıf senin içi  biraz aşağı kategoride o yüzden sen bi üst sınıfa geç" dedi. Oha Oha Oha!! Tam istediğim gibi. Hocom sozo çok sovoyorum dedim içimden.  "Ben teşekkür ederim. " dedim. Ders bitmişti ve eve gidecektik. 

*~*

"Dur! Duuur! " diye bağırdım beni bırakıp giden otobüse. Ama nafile beni aldırmadı bile. Birden yanımda araba kornası çaldı ve korkarak "Anani bacını!"diye bağırdım.  Daha iyi baktığımda bunun bu sabahki çocuk oldugunu gördüm. Ve bir offf çektim. "Selam" dedi. Bende biraz sert çıkarak.  "Ne istiyorsun? " diye sordum. "Hey neyin var senin?" "Benim eve gitmem gerek isim var ve senle uğraşamam." dedim. "Bak sabah için özür dilerim.  Bu yüzden telafi etmek için seninle beraber  kahve içmeye  gitmek istiyorum. " " Ben eve gidicem bay bay." "Tamam o zaman eve ben götürürüm benim gideceğim yere semt." "Evimin yolunu bilmiyorsun nerden semt oluyor?" Napmaya çalışıyor?? "Senin gideceğin her yer semt" OMG  asılıyor  mu lan bana?o.O Silkelendim ve kendime geldim.  "Hey arabaya binde gidelim" dedi. İçimden  binde kurtul desemde biraz daha yalvartmak istedim.    "Hayir" dedim.  Ve yanından uzaklaştım. Arkama baktığımda arabayla yavaş yavaş geliyordu. "Hadi bin arabaya." dedi. " Tamam ya uf tamam." dedim. 

Arabaya bindigimde Oha Oha Oha oldum abi bu ne biçim bir arabadir ya? Süper be tam istediğim türdendi.  Boğazımı temizledim ve "Adın ne?" dedim. "Sen benim adımı bilmiyor musun?" dedi "Bilsem sorarmiydim?" "Hayir da herkes adımı biliyor da o yüzden dedim. Adım Yang Yoseob." dedi. Bende güldüm sonrada bana adımı sordu. "Seo Yu Jin." Dedim sonunda eve geldim. "Ah dur işte ora benim evim." dedim "Görüşürüz" dedim ve arabadan inip eve geldim..

* ~ *

Kendi kendime konuşarak aslında bugün o kadar kötü değildi gerçi en sevdiğim kıyafet mahvoldu ama olsun dedim ve gülümsedim. Kapı çaldı açtım ve.....

Asdasdas umarım begenmisinizdir.  10 vote ve 5 yorumda yenisi gelir.  Öptüm muck...

More Than  You Think  ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin