Multimedia: Yu Jin...
Evet uzuunca bir bölüm sizi bekliyor.
Voteler gittikçe yükseliyor umarım hep böyle kalır "gamsahamnida" :)Kapıyı açtım ve yine o kadın... Aklımda binlerce soru işaretleri var. Bu kadın ney istiyor? " Buyrun?" dedim "Merhaba" dedi " Merhaba. Im ney için geldiniz?" "Ben...şey..aslında.." Hadi ama ağzında geveleme ve söyle burda meraktan ölen bir insan var. "İsterseniz içeri geçin hem bende bir kahve yapar ve birlikte içeriz. " dedim. Bunu dememim sebebi kadının kapıda dikilmesi hiç hoş değildi. " Ah tamam peki" dedi ve içeri girdi.
Ben gidip kahve yaptım. Odaya girdiğimde resimlere baktığını gördüm. Bana baktı. Ağlıyor du neden ama üff noluyor?¿ " Neyiniz var?" diye sordum. Ama bana cevap vermedi. Evden öylece çıkıp gitti...
Eve yanlız kalınca iç sesimle konuşmaya başladım. Acaba neden kadın ağladı? Çok mu çirkin çıktım resimde? Elime hemen resmi aldım. Yok ya çirkin çıkmamışım..
Hemen mutfağa gidip mısır patlattım bu gün güzel bir film vardı televizyon da. Mısırı tabağa koydum ve oturma odasına girdim. Kapı çaldı ahhh bugün ne kadarda çok kapı çaldı? Kapıyıbaçtkm kim olabilir? Tabi ki de Yoseob. " Efendim? " "Sen evine gelen misafirleri böylemi karşılıyorsun? Vayy mısır film izliyceksin heralde tam vaktin de gelmişim." "Hey içeri girmeni sana kim söyledi?" " Ah pardon içeri girdim haberin olsun" Ah ne ukala bir bebe. Buldum bundan sonra onun adı bebek suratlı ;) hem suratı bebeğe benziyor. Masum ve pürüzsüz...
Televizyonu açtım. Sonrada magazin programlarına baktım. "Oha oha oha.!" diye bağırdım bebek suratlıya. Sonrada açık kalan ağzımı kapattım. 'Ne' dercesine bana bakıyordu bebek suratlu. "Televizyona baksana bebek suratlı." Televizyona baktığında sırıttı. Ne yani sadece sırıtıcak mı?
Magazin sunan kadın: " Sayın sevgili seyirciler beast üyesinden Yang Yoseob yeni sevgilisi ile arabada yakalandı. Genç kızın bir asdndj okulunda okuduğu iddiası var. Acaba ne zamandan beri sevgililer?"
Daha fazla dinlemek istemediğimden televizyonu kapattım. "Şirket yalanlar." dedi. Yoseob nasıl bu kadar da sakin olabilir ki? "Evimden gider misin?" dedim.
Evet şuan tek başıma evde kalmak istiyorum. O bebek suratlının yüzünü bile görmek istemiyorum. "Neden?" dedi sakince bana bakarken. "Bak bebek suratlı benim hayatım seninki gibi değil. Ben okulda orda burda şurda popüler olan bir kız da değilim. Okuladakilerin hepsine sor beni, alacağın yanıt 'bu kız okula yenimi geldi' olucak. Benim bu hayatım da sadece iki kişi var onlarda belli zaten. Ben seninle konuşamam. Senin seviyeni düşürürüm. Anlıyor musun? Şimdi git evimden ve bir daha asla karşıma çıkma!!"
Son sözlerin üstüne basa basa söyledim. Haklıydım. Ama sadece kendimce. "Tamam" diyen bir sesle kendime geldim. Sonra da kapının çarpılma sesiyle kendime geldim.
Bu yorgunluğun üstüne iyi bir uyku çekeceğim...
¤~~¤
Başımdan aşağı döküken bir suylaa uyandım ve tepemdeki el çakan insanlara baktım. Min Ji ve Soo Bin (en iyi arkadaşları hikayenin tanıtımında vardı) " Oha kızım biz dün ne duyduk senin haberin var mı?" dedi Min Ji. "Uykumu bir bardak suyla boza bilecek kadar önemliyse ne mutlu bana" dedim.
Sonra Soo Bin bana sırıtarak " Dünkü çıkan dedikoduları sende biliyorsun diye tahmin ediyoruz." Oha abi onlar da duymuş ya " Evet" "Ha işte o dedikodulara karşı Yoseob bir açıklama yaptı." Durdu Soo Bin sonra da Min Ji ye bakarak " Ben çişe gidicem sen anlat" dedi. "Aişh biriniz anlatın ya artık" dedim.
Sonunda anlatmaya başlayan Min Ji " Şimdi dün Yoseob bir açıklama yaptı. Aynen şöyle dedi açıklamada ' Biz sadece arkadaşız' dedi Yoseob." Ve sözünü yarıda keserek bir kahkaha patlattı.
Sonrada bana bakarak "Biz arkadaşız derken görende bir şey yaptınız sanar." dedi. " Ah-ah-ah.(dalga geçer gibi gülüyor) Anlat hadi devamını" Min Ji 'nin dediği şey için kafasına yastığı geçirirdim ama şuan şu diyeceği şeyi öğrenmeliyim.
" Biz sadece arkadaşız dedi. Sonrada şunu ekledi. 'Bizim aramızda asla ama asla bir şey olamaz o ve ben çok farklı bir insanlarız.' dedi Yoseob. Ne yapıcan Yu Jin? "
Tamam belki dün saçmalamış olabilirim ama bu onun bir açıklama yapmasını gerektirmez. " Hiçbir şey Min Ji hiçbir şey..."
Saate baktığımda daha heni 08.00 olduğunu gördüm. Bunlar beni kaçta uyandırmıştı? Uf layarak yatağımdan kalktım. Üstümü giyindim. (fotoğraftaki gibi giyiniyor) Saçımı yaptım ve evden çıktım.
¤~¤
Okula geldiğimde yeni sınıfımı merak ediyordum. Hemen okulun en üst sınıfını yani benim sınıfımı bulup içeri girdim. Hoca yoktu ama sınıf doluydu hemen bir sıraya oturup kulaklıklarımı taktım.
Sınıftakilerin gözü benim üstümdeydi kesin. İnternete girip beast grubunu araştırıcaktım. Bir siteye girip bütün üyelerin ismini öğrendim hatta bir kaç şarkılarını dinledim.
Hoca içeri girdi selamlıyıp yerimize oturduk. 5 dk sonra kapı çaldı. İçeri giren beast grubuydu özür dileyip yerlerine oturdular. Birden yanımda biri belirdi.
Kafamı çevirip baktığımda bu Yoseob'tu. " Yanımdan kalkar mısın?" "Neden?" "Bütün açıklamanı duydum o yüzden kalkmalısın." "Baksana hef yer dolu o yüzde kalkamam." "Sen çok gıcıksın bebek suratlı" " Ahh teşekkür ederim. "
Tam bir şey derken hoca hafif bir şekilde sesini yükseltti. "Arkadaşlar!! Okulumuz bir yarışmaya katıldı. Bu yarışmada şöyle ' 2 kişi olucak bir kız ve bir erkek. Ben kızlardan seçicem ve kızlarda yanlarına erkeklerden birini seçicekler' evet bunun için kızlar şarkı söylüycek evet tatlım sen başla" dedi hoca en önde oturan kıza.
Sıra bana geldiğinde hemen en son dinlediğim şarkı beast on rainy days söyledim. Şarkı bitince hemen alkışladılar. Yüzümde bir tebessüm belirdi. Sonra Yoseob bana " Yarışmaya katılmalısın" dedi. Bende hiçbir şey demedim
Hocanın sesiyle Yoseob'a bakmayı kestim " Evet yarışmaya katılacak kişi Seo Yu Jin" Ne ben mi? Oha Oha Oha! Ayy çok sevindim ya :) " Yu Jin yarışma 19 Aralık 'ta yani sadece 2 haftan var bunu iyi değerlendirsen iyi olur lütfen çok çalış" dedi ve göz kırptı.
¤~¤
Okul nihayet bitti ama ben şimdi nerden bulucam o erkeği? Of ya neden beni seçtiki? Kendi kendimle konuşurken telefonum çaldı.
Arayan ise Soo Bin telefonu açmamla bağıran Soo Bin ile karşılaştım " Ya Yu Jin neden çabucak telefonu açmıyorsun? Cevap verme ve hemsn ahshah hastanesine gel!! Acele et Min Ji çok kötü!! Hemen!!" Cevap vermeden telefonu kapattı. Ne Min Ji ona ne oldu?¿?
En uzun yazdığım bölüm 15 vote ve 10 yorumda gelir okullar tatil olduğu için çabucak gelir.
Saranghea ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More Than You Think ♡
Random-Seni Özledim... +Seni Özlemedim... -Sana Sarılmak Istiyorum... +Sana Sarılmak Istemiyorum... -Seni Unutmuycam... +Seni Unutucam... -Senden Nefret Etmiyorum... +Senden Nefret Ediyorum... -Sana Aşığım... +Sana Aşığım...