Διήγημα- Ο τελευταίος της ήχος

22 5 18
                                    

Λοιπόν πριν ξεκινήσω θέλω να τονίσω ότι αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που έγραψα, το μεγαλύτερο τμήμα του στην έκτη δημοτικού. Νομίζω πως από τότε ο τρόπος γραφής μου έχει αλλάξει πάρα πολύ και ντρέπομαι λίγο που το δημοσιεύω. Επίσης να ενημερώσω πως είναι σχετικά μικρό.

   Έτρεχα, έτρεχα, έτρεχα. Άνοιξα τη πόρτα, μπήκα μέσα και πήγα γραμμή στο δωμάτιό μου. Ήξερα τι με περίμενε. Μετά από λίγη ώρα η μαμά όρμησε και εκείνη βροντώντας πίσω της τη μέχρι τότε κλειστή τζαμόπορτα, έτοιμη για καυγά.
 
   - Τι φωνές και τρεχαλητά είναι αυτά, σήκωσες τη πολυκατοικία στο πόδι. Σου έχω πει ότι μέσα στο κτίριο πρέπει να είσαι ήσυχος, δεν χρειάζεται να καταλάβουν όλοι τι παλιόπαιδο είσαι. Και μη σε δω να βγαίνεις από το δωμάτιό σου θα γίνει χαμός.

   Μόλις τελείωσε το μονόλογό της βγήκε έξω και πήγε να μαγειρέψει. Έτσι ηρεμεί. Κάθε φορά που είναι ανήσυχη ή θυμωμένη τη βρίσκεις στη κουζίνα. Φαίνεται ότι οι ατμοί και οι θόρυβοι της μαγειρικής την ησυχάζουν. Αυτή είναι η μαμά μου. Σε σχέση με την ηλικία της μοιάζει νέα. Φέτος έκλεισε τα 53 και δεν έχει ακόμα ρυτίδες. Δεν ξέρω αν με αγαπάει, πάντως σίγουρα δεν το δείχνει. Συνήθως είναι χαλαρή εκτός και αν την ενοχλήσω, οπότε και θυμώνει τρομερά.

   Ο πατέρας βέβαια είναι πολύ χειρότερος. Όχι ότι τον βλέπω και πολύ συχνά. Όλη τη μέρα κοιμάται και σηκώνεται το βράδυ, για να πάει σε νυχτερινά κέντρα. Όταν γυρνάει σπίτι, χωρίς να μου δώσει καμία σημασία πηγαίνει στο υπνοδωμάτιο για τον καθημερινό του καυγά. Μόνο που δεν χτυπιούνται. Εκείνος φωνάζει και η μαμά προσπαθεί να τον ησυχάσει. Ώρες- ώρες τη λυπάμαι και αυτή. Νομίζω δεν είναι παντρεμένοι. Τουλάχιστον δεν φοράνε βέρες. Θυμάμαι να τσακώνονται και για αυτό πιο παλιά. Άκουσα αν του λέει ότι δεν σέβεται τίποτα, ούτε καν το στεφάνι που τους ένωνε αρκεί να έβγαζε χρήματα, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούσε.

   Μόνο η μαμά μου δουλεύει. Ξυπνάει στις τέσσερις τα ξημερώματα, ντύνεται και φεύγει. Πηγαίνει με το λεωφορείο στο κατάστημα που εργάζεται. Είναι πολύ μακριά. Αρχίζει στις 6 το πρωί και κάθεται μέχρι το απόγευμα. Πουλάει παιδικά ρούχα. Ο μισθός της είναι πολύ χαμηλός, αλλά έχουμε και τη βοήθεια της γιαγιάς. Μένει στην Αμερική και στέλνει κάθε μήνα χρήματα.

Short stories and Randomحيث تعيش القصص. اكتشف الآن