1970

385 40 2
                                    

••••••••••

' Yahhhh ! Hidup lah woii ! Brapa ribu habes untuk kau je ! ' , bebel N pada keretanya sambil menghidupkan enjin kereta nya yang dari tadi tidak memberi respon yang baik ..

' Kau memekak apa pagi² ni setan -_- Nak ditampar , kawan -_- ! ' , marah Ravi pada N ..

' Yahh³ ! Apesal korang ni ? ' , kata HongBin yang tiba² muncul ..

' Kereta buat hal lagi ! Kusut lah aku .. ' , jawab N dan cuba berkali² menghidupkan enjin keretanya .. Kepalanya di garu ..

' Nak hidupkan kereta ni , kena hidupkan dengan kesabaran dan kasih sayang .. Hyung marah² cemtu mmg x ah dia nak hidup .. Meh sini Hyuk hidupkan .. ' , kata Hyuk yang baru keluar dari Villa ..

' Ahh xyah bebel , cepat pi hidupkan :v ' , kata Ravi ..

Hyuk masuk ke dalam kereta dan dalam sekali sahaja , enjin kereta N sudah hidup ..

' See ? ' , kata Hyuk dengan nada bangga ..

' Berlagak .. Dah mana lagi budak 2 org tu ? ' , soal N menanyakan tentang Leo dan Ken . Dari tadi dia langsung tidak melihat kelibat 2 org lagi sahabatnya .

' Mana aku tahu ~ ' , jawab HongBin selamba ..

' Ahh sorry . Lambat ~ ' , kata Leo yang baru keluar diikuti dengan Ken .

' Dahh cepat ~ ' , kata N lantas memasuki kereta Alza hitam miliknya ..

••••••••••••••••••••

' Jadi awak akan di latih dengan semua doktor² ni :) Saya harap awak akan bekerja sama baik dengan mereka .. Baik lah ~ Awak semua boleh keluar :) ~ ' , kata Doktor Lee pada mereka ..

' Ahh kamsahabnida Doktor Lee :) ' , kata mereka semua ..

°°°°°°°°°°°°°°

' Tak sia² aku kena latih kat sini :3 Lawa weyy doktor² ni ~ ' , Ken membisik di telinga N .

' Xyah suka sangat lah kau -_- perli aku letew -.- ' , balas N .

' Hahaha :3 macam biasa XD ! ' , kata Ken kepada N .

N satu² nya Doktor praktikal yang di latih bawah Doktor Lelaki . Doktor yang bakal melatih N ialah Doktor Wu . Doktor yg paling dikenali dengan sifat tegas .

N memandang kawan² nya yang bersama Doktor² wanita dengan muka ' :/ ' . Manakala 5 orang sahabatnya membalas pandangannya dengan pandangan ' :p ' .

' Doktor Cha ? ' , Doktor Wu menegur N yang memgelamun .

' Ahh .. Ya saya :) ? ( Sabar N >_< Ingat , kau datang sini nak belajar bukan menggatal ) ' , N membalas kata² Doktor Wu ..

' Sila ikut saya ke bilik mayat sekarang . ' , arah Doktor Wu kepada N .

' Bilik mayat ? Sekarang ? ' , soal N .

' Saya rasa saya tak perlu ulang lagi kot . ' , kata Doktor Wu lantas meneruskan langkahnya ke bilik mayat .

N hanya akur . Dia mengikuti doktor wu dari belakang .

××××

< Di Bilik Mayat >

' Saya nak awak mandi dan bersihkan mayat yang baru tiba dan 2 org medical assisant ni akan bantu awak apa yang perlu . Saya akan dtg sini balik dalam 30 minit lagi . ' , Doktor Wu memberi arahan .

' Saya kena buat apa ? ._. ' , soal N .

' Saya dah cakap kan tadi ? " BERSIH DAN MANDIKAN " mayat tu . Tolong fokus Doktor Cha . Ingat , jangan buat masalah sebab saya bencikan masalah . ' , tegas Doktor Wu lantas meninggalkan N bersama 2 orang jururawat lelaki .

[C] Everything Goes Wrong | VIXXWhere stories live. Discover now