"Üzgünüm baba. Üzgünüm seni koruyamadım. Neden erken terkettin beni. Hoşuna mı gitti? Seni seviyorum baba. Yine bugün bana şiddet uyguladılar. Herkez bana ezik muamelesi yapıyor. Bana sürtük bile diyorlar baba... Merak etme babaannemin mezarını çok iyi gürücem. Onunda yanında olucam. Yarın cenazesi kalkıcak baba... Sen anne, senide çok özledim -hıck- keşke yanımdan gitmeseydiniz. Sizi seviyorum. Görüşürüz annem ve babam."
Cenazelerinin başından kalktı Jimin. Annesi ve babasını çok özlemişti. Babaannesi kalp krizi geçirmişti. Dayanamayıp hayata oda gözlerini yummuştu. Artık hiçbir şeyi kalmamıştı Jiminin.
Büyük evde artık tek başına yaşıyacaktı. Ağlıyordu. Her gün her zaman her saat. Böyle olmaktan oda bıkmıştı.
Jimin evine gitmiş ve Jungkook'un mesajlarını umursamayarak uykuya daldi minik beden. Yarının gelmesini hiç istemiyordu.
--------
Sabah gözlerini açtı Jimin. Yataktan kalktı ve banyoya doğru ilerledi. Üstünü giydi ve birşey yapmadan hemen okula gitti.
Okula vardığında hızlı adımlar ile sınıfa ilerledi. Bugün Jimin asla Jungkook ve arkadaşlarına karışmıyacaktı.
Karışırsa dövüleceğini biliyordu.Hemen en arka sırasına ilerledi ve oturup kafasını masaya koydu.
-----------
Zilin sesiyle kafasını kaldırdı. Hiç kimse yoktu. Taki yanına Jungkook gelene kadar.
"Selam ezik."
Jimin onu takmadı ve saate baktı. Baannesinin cenazesine 2 saat kalmıştı. Hemen yerinden doğruldu ve çantasını aldı.
Ayağa kalkmasıyl itilmesiyle bir oldu.
"SANA SORU SORDUM DİMİ CEVAP VER!!"
"Kötüyüm."
"İyi bende iyiyim."
Jimin ayağıya kalkıp kapıya koşar adımlarla ilerledi.
"Ne bu acele. Yoksa birinin altına mı giriceksin?"
Jimin bir an duraksadı.
"Yoksa... altına birimi alıcaksın?"
Jimin hiç bir şey söylemiyordu. Sadece Jungkooka dönük duruyordu.
"Eğer birini altına alırsan bana numarasını ver. Hahhahha."
Jimin kendine gelip sınıftan çıktı. Aslında çıkmaya çalıştı.
Açmaya çalıştığında kapının kilitli olduğunu gördü.
"Aç şu kapıyı."
"Saygılı bir şekilde söyle açiyim."
Derjin bir nefez verdi Jimin.
"J-Jungkook lütfen kapıyı açarmısın?"
"Hmmm. Hayır!"
Dedi ve Jimini dolaba dogru ittirdi. Jiminin kafası dolabın sivri ucuna gelmiş ve kapamıştı gözlerini. Jungkookta panik içinde Jimine bakıyordu....
{DEVAM EDİCEK}