e

778 91 24
                                    

-

"mark, dinle beni lütfen."

"haechan, git dedim."

uzun olan kolunu kendisini tutmaya çalışan sevgilisinden kurtarıp hızlı adımlarla yürümeye devam etmişti.

güneş tenli çocuğun zavallı kalbi ise korkuyla çarparken, sevgilisini kaybetmemek için her şeyi yapabilirdi.

fakat bilmiyordu ki küçük bir özür bile yeterliydi onun için.

tatlı bir öpücük.

narin bir dokunuş.

haechan son bir kez daha kararlılıkla ileri adımlayıp sevgilisinin sırtına sıkıca sarılarak onun gitmesini engelledi ve kafasını geniş omuzlarına gömdü.

"gitme."

bu kadardı her şey siyah saçlı çocuk için. bu cümleden sonra, ipler onun elinde değildi artık.

istese bile gidemezdi.

yavaşça bedenini minik sevgilisine döndürdü ve sarılmasına karşılık vererek kollarını bedenine doladı.

ikisi için de dünya durmuştu o anda.

kum saatlerinin devriyesi buraya kadardı. akrep ve yelkovan işlevlerini yitirmiş, güneş ise tersine ilerleyerek onlara vakit kazandırmıştı.

bu iki aptal aşığın gözleri duygularının yükünden ötürü kapanırken, haechan kalan son gücünü kullanarak biricik sevgilisi için mırıldanmıştı.

"fark etmez, hırçın ya da kirazlı tatlı turta olman.
fark etmez, mark. bu gece sana sahip olduğum sürece."

ikisi de birbirini asla bırakmazken, aksine kollarını sıkılaştırarak kendilerince birbirlerinin gitmelerini engelliyorlardı.

ikisi de kaybetme korkusu ile yanıp tutuşurken, ikisi de gözlerinden damlalar düşürüyorlardı.

"mark?"

"hm?"

"seni seviyorum."

gülümsedi genç çocuk. biliyordu ve hissediyordu bunu.

kalp atışları panikle birbirlerine dolanırken, parmak uçları bütün bedenini yeteri kadar titretiyordu.

sevgilisinden ses gelmeyince gittikçe daha fazla korkan güneş tenli çocuk, telaşla sözlerini devam ettirmişti.

"bir daha seni hiç üzmeyeceğim, söz veriyorum. kitap okurken sürekli seni dürtüklemem, yorganın uzun tarafını da kendime çekmem. senin çikolatalarından yemem bir daha, ve söz veriyorum saçlarımı kendim kurularım. yeter ki bırakma beni, lütfen."

uzun boylu olan ise gülümseyip kafasını sevdiği çocuğun boynuna gömmüştü iyice, deliydi bu çocuk.

"sevgilim?"

"hm?"

"seni seviyorum."

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
valentine // markhyuck Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin