1| DEVIL WOMAN
⠀⠀Terry McEwan ubrany w czarną szatę z kapturem przypominającym mnicha pospiesznie kroczył przez ciemny korytarz, który oświetlały jedyne dwie małe żarówki. Sam nie wiedział, dlaczego postanowił znaleźć się w tym miejscu. Może była to chęć transformacji z nudnego pantoflarza na mężczyznę, który robił brutalne rzeczy po to, aby ulepszyć świat, a może było to coś innego. Cokolwiek by jednak to nie było, podobała mu się obecna praca, która w rzeczywistości była czymś w rodzaju wieczorowego hobby.
⠀⠀Skręcił na końcu korytarza, słuchając odgłosu swoich butów tupiących po podłodze. Popatrzył się za siebie, upewniając się, że nikt go nie śledził, a następnie skierował się do dużych, brązowych drzwi z mosiężną klamką i otworzył je szeroko.
⠀Kościół. Wszedł boczną stroną, przez korytarz dla ministrantów i innych pomocników. Nocą jednak kościoły wyglądały całkowicie inaczej. Zwłaszcza gdy było w nich ciemno. Przez szyby udekorowane religijną mozaiką wpadała jasna poświata księżyca.
⠀W kółku stało osiem osób w takich samych szatach z kapturami na głowach, co Terry. Na środku kółka świeciły się czerwone świece, których płomienie tańczyły lekko, ukazując fragmenty twarzy zakapturzonych osób. Liderka jako pierwsza zdjęła kaptur z głowy.⠀Znana była jako Szkarłatna Królowa w Kościele Szatana - zaborcza, czarująca, zabójcza. I chociaż w 2019 roku była porucznikiem, teraz grała rolę kogoś całkowicie innego. Kogoś, kto nie zawaha się zabić inną osobę z myślą o większe dobro. To była nowa Violet Hargreeves.
⠀Nikt, kto ją znał z początku by jej nie poznał. W późniejszych latach ubierała się najczęściej w już dawno sprane bluzy, niedokładnie się czesała, a malowała się tylko, gdy musiała. Teraz jednak jej fryzura wyglądała, jakby dopiero co wróciła od fryzjera, który nie dość, że odżywiał włosy, to zrobił czarnowłosej grzywkę. Makijaż podkreślał jej błyszczące, ciemne oczy i czerwone usta pomalowane krwistą czerwienią. Gdy zrzuciła z siebie szatę, można było dostrzec jej elegancką, czarną suknię do kostek.
⠀Wszyscy zawołali na powitanie: "CHWAŁA SZATANOWI", a Violet skrzywiła się lekko w zażenowaniu.
⠀Tak naprawdę to nie wierzyła w szatana. Szczerze mówiąc, to ona w nic nie wierzyła. Jakim satanistycznym cudem została więc królową w Kościele Szatana? Była to historia na odrobinę później.⠀— Drogie Dzieci Nocy! — zawołała, udając swój codzienny, oficjalny odgłos liderki. — Dziękuję wam za waszą obecność na tym krótszym, jednak ważnym zebraniu omawiającym nasze miesięczne dokonania. — Rozejrzała się po członkach sekty, patrząc na twarze każdego z nich. — Na początku chciałam powiedzieć, że jestem z was ekstremalnie dumna. W tym miesiącu bardzo sprawnie udało nam się namierzyć i obezwładnić mężczyznę, który próbował zabić Marilyn Monroe i zatuszować jej śmierć samobójstwem. To właśnie dzięki wam, Marilyn będzie mogła nagrać więcej piosenek i żyć długim, wspaniałym życiem! Brawa dla was! — Zaczęła klaskać, a wszyscy dołączyli się, potakując przy okazji głowami z dumą i uznaniem.
CZYTASZ
SCARLET ━ THE UMBRELLA ACADEMY ( 2 ) ✔
Fanfiction𝐒𝐂𝐀𝐑𝐋𝐄𝐓. ❝ MROCZNE RZECZY DZIEJĄ SIĘ W LATACH SZEŚĆDZIESIĄTYCH. ❞ ━━━ w której rodzeństwo hargreeves musi powstrzymać kolejną apokalipsę. violet zostaje przetransportowana do 1962 roku i wraz ze swoim nowym znajomym dołącza do satanistycznej...