Masaldan
Sabah kalktığımda nerde olduğumu anlayamadım sonra dün gece yaşadıklarım aklıma gelince nerde olduğumu anladım dağhanın evindeyim aklıma onun nerde olduğu geldi yataktan kalkmaya çalışınca kalkamadım birisi belime öyle bir sarılmış ki kalkamıyorum bir baktım ki dağhan bana sarılıp uyuyo ne kaçırmış olsada beni uyurken o kadar masum ve tatlı ki izlememeye çalıştıkça bakasım geliyor hayatımın sonuna kadar bu manzarayı izleyebilirim onu tam tanımıyor olabilirim ama ona çok aşığım bunu ona söyler miyim bilmiyorum o beni sevmese bile onu sevmeye devam edeceğim hala onu izlerken bi anda gözünü açmadan daha ne kadar beni kesmeyi düşünüyorsun baka baka yedin beni bende hemen ne saçmalıyorsun öyle bir şey yapmıyorum sadece kalkmaya çalışıyordum dedim kafamı çevirerek o da bana gülüyordu bir insanın hiç mi bir şeyi kötü olmaz gülüşü insanı tekrar hayata döndürüp baharı yaşatıyor 😶😶utandım böyle düşünürken sonra kalkıp banyoya kaçtım...
DAĞHAN'DAN
Sabah uyanınca meleğimin göğsümde uyuduğunu gördüm ama onu uyandırmadım o kadar güzel uyuyo ki anlatmaya kelimeler yetmez biliyorum onu kaçırdım ama ona zarar vermek istemiyorum beni sevmese bile onu asla bırakmayacağım ömrümün sonuna kadar benimle kalacak gerekirse zorda kullanırım ama benle kalacak hep onu izlerken mayıştım sonra sımsıkı sarılıp tekrar uykuya daldım ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama yatakta kıpırdanmalar oldu meleğim uyandı galiba gözümü açmadan uyuma numarası yaptım ne yapacağını merak ettiğimden dinlemeye devam ettim biraz benim kollarımdan kurtulmaya çalıştı kalkmak için ama sonra durup bana yaklaşmaya başladı bi an kalbimin sesini duyacak diye ödüm koptu sonra beni izlemeye başladı izlerken yanağımı okşamaya bi an düşündüm neden böyle bir şey yaptı diye sonra yavaş yavaş uyanıyormuş gibi yapıp ne kadar daha beni izleyeceksin yedin bitirdin beni dedim sonra kafasını çevirince neden çevirdiğini anlamadım ama kafama dank edince utandığını anladım sonra bi anda ayağa kalkıp banyoya kaçtı bende gülmeye devam ediyordum o kadar masum ki iyiki onu sevmişim iyiki Allah onu benim karşıma çıkarmışken onu kaybedemem onun için herşeyi ve herkesi karşıma alırım yeterki o benim yanımda olsun bu kadar yeter diyip yataktan kalkıp takım elbisemi giydim ben giyinirken meleğim banyodan çıkmış yanıma yaklaşırken ona giyecek bir şeyler verdim ve bunları giy aşağı gel kahvaltı yapalım dedim o da korkuyla tamm dedi ben odadan çıkarken o giyiniyordu ben aşağı inip onu beklemeye başladım hala neden bu kadar sessiz kalıyor anlamış değilim ama inşallah hep böyle kalır benden gitmek istediğini duymaktan korkuyorum ne kadar mafya olsamda benimde yeni ortaya çıkan duygularım var mesela onu kaybetme korkusu insan sevdiğini kaybetmekten korkuyorsa bilin ki o çok güzel seviyordur ilerde çocuklarımın annesi olacak ister güzellikte ister zorla onu beklerken arkadaşımı arayıp bugünlük şirketle ilgilenmesini istedim onu dağ evine götürücem bugün kaçamasın hemde baş başa kalırız diye..
MASAL'dan
O kıyafetleri verip çıktıktan sonra düşündüm bu adam beni neden buraya getirdi diye ama bulamadım inince sorarım diye susup giyinmeye başladım aşağı inerken onun koltukta oturup beklediğini gördüm hala benim geldiğimi farketmediği için onu izlemeye koyuldum aslında bu yaptığım çok saçma sonuçta beni kaçırdı ama bana kötü bir şey yapacak gibi durmuyor neyse diyip yanına ilerlemeye başladım o sırada beni farkedip bana döndü bi an onun gözlerine bakınca bayılacak gibi oldum öyle derin ve anlamlı bakıyor ki beni sevdiğini düşündüm ama onun gibi birisi neden bana baksın bu düşünceme üzülürken kendi kendime o sırada konuştu neden öyle duruyorsun hadi kahvaltıya geçelim diyince bende hemen kafa salladım kızmasın diye sonra oturup yemek yemeye başladık birden bama dönüp az sonra gidicez dedi bende nereye götürüyorsun yine bırak beni rve gitmek istiyorum dedim
Bi an keşke demeseydim diye düşünmedim değil çünkü nama öyle bir baktı ki korkudan sesimi bile çıkaramadım öldürecekmiş gibi bakıyordu oda bşrddn bağırmaya başladı - sen burdan hiç bir yere gidemezsin benden kurtulabileceğini mi sanıyorsun sana iyi davranıyor olabilirim ama benden kaçmaya çalışırsan başka tarafımı görmek zorunda kalırsın anladın mı dedi bende korkudan sadece anladım diyebildim gerçekten çok korkuyorum aklımda hala bunun beni niye kaçırdığını düşünüyorum birden bir cesaretle sordum beni neden kaçırdın dedim o da sana cevap vermek zorunda değilim şu an zamanı gelince öğrenirsin diyip kolumdan tutup dışarıdaki arabaya sürüklemeye başladı şu an korkudan titriyordum inşallah beni öldürmez sonra arabaya binip hızlı şekilde bir yere sürmeye başladı direksiyonu o kadar sıkıyordu ki parmak boğumları bembeyaz oldu sesimi çıkarmamaya çalışıyorum ama içimden bir ses ne yaparsa yapsın seveceğimi söylüyor bu adamı yakında herşey değişecek gibi geliyor bana sonra ormanın bir yerinde durdu içimdeki ses bu sefer bittin diyo sonra o gözlerine bakınca aklım duruyor sonra arabadan inip kolumdan tutup eve doğru sürüklemeye başladı evin içine girince beni yere atıp biraz burda yalnız başına kalda aklın diyip kapıyı kilitleyip gitti bende hemen ayağa kalkıp kapıya vurup beni burda yalnız bırakma nolur ben tek kalmaktan ve karanlıktan korkayım diye yalvarmaya başladım ama hala deli gibi ağlıyordum çok korkuyorum ses vermeyince gittiğini anladım sonra ne kadar zamn geçti bilmiyorum ama artık dayanamamaya başladım nefesim tükenip yere düşerken en son aklımdan geçen onun bana olan bakışlarıydı sonrası zifiri karanlık..
İçimden bir ses buraya kadardı herşey diyor ölüyorum galiba sonunda aileme kavuşabilicem en son bilincim kapanırken birinin yerden kaldırıp özür dilemesiydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Liderinin Saf Güzeli
ChickLitBir mafya liderinin masum kadına ilk görüşte aşkını anlatan bir kitap MASAL KAYA DAĞHAN KORKUSUZ' UN hikayesini dinlemeye hazır mısınız 🤗🤗 Bu benim ilk kitap deneyimim inşallah beğenirsiniz devamı kitapta...