Uzun bir aradan sonra merhaba canım okuyucularım sizi inanın bu kadar bekletmek istemezdim özür dilerim lafı fazla uzatmadan bölüme geçelim...
DAĞHAN'DAN
Masalı eve kitleyip dışarı çıkıp arabaya binip uzaklaştım ordan gitmeden önce masal bağırıyordu tam evden uzaklaşırken aklıma masalın karanlıktan ve kapalı alanda tek kalamama korkusu gelince hemen u dönüşü yapıp hızlı bir şekilde eve gittim ama hiç ses çıkmıyordu içeri girince onun yerde cansız bir şekilde yattığını görünce yaptığımdan o kadar pişman oldum ki anlatamam onu öyle görünce ben öleyim bu hale geleyim diye düşünmedim değil ama önce onun iyi olmasını sağlamalıyım kucağıma alıp yatak odasına götürüp yatırdım başından bir saniye olsun ayrılmadım ona bir şey olsaydı ya kaybetseydim nasıl yaşardım hayatımda ilk defa bu kadar çok korktum birini kaybedicem diye ben o olmadan nasıl yaşayayım böyl görünce bile canımdan can gitti be neyse diyip onun masum yüzünü izlemeye dalmışım sonra noldu hatırlamıyorum ama kalktığımda sabah olmuştu onun masum yüzünü seyrederken uyuya kalmışım ve o kokusu o kadar mayıştırıcı ki ömür boyu çekerim içime onu ne olursa olsun bırakmayacağım ona baktığımda hala uyuyordu uyurken o kadar tatlı ki içime saklayasım geliyor kimse benim onda gördüğüm şeyi görmesinler diye çok seviyorum be hayatımda ilk defa böyle hissediyorum ve asla kaybetmeyeceğim neyse diyip kahvaltı hazırlamaya indim mutfağa meleğim aç kalmasın ne kadar mafya olsamda yemek yapmayı biliyorum ve onu aç bırakmam ona karşı sert davranmak istemiyorum o yüzden elimden geldiğince sakin kalmaya ve ona zarar vermemeye çalışıcam tabi yanlış bir şey yapmadığı sürece bunları düşünürken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ama kahvaltıyı hazırlayıp yukarıya doğru çıkmaya başladım odaya yaklaşırken masal bağırıyordu içeri girince bana çıkar beni burdan dedi bende ona bakarak asla şimdi şu yemeğini ye aşağı inip vs sus yoksa kötü şeyler olur dedim o da susmayıp beni bırak dün beni öldürmeye çalışan biriyle kalmak istemiyorum diye bağırmaya başladı o sırada eline ne geçerse kafama fırlatmaya başladı ama onu kolundan tutup kendime çektim ben böyle yapınca susup bana kızgın kızgın bakmaya başladı sonra beni itip sen nasıl bana dokunursun diyip bana tokat attı öyle yapınca yüzüne bile bakmadan odadan çıkıp kapıyı kilitledim sonra aşağı inip içmeye başladım eğer orda kalsaydım canını yakardım bir bilse onu ne kadar sevdiğimi anlasa ama sevsede sevmese de benimle kalacak onu bırakmam ben bugune kadar istediğimi yaptım ve bunuda yapıcam hayatıma nerden geldi bilmiyorum ama iyiki karşıma çıktıı onu sevdim öyle masum ve saf ki bu melek hangi yaptığım iyiliğin karşılığı bilmiyorum ama iyiki geldi hayatıma hayatımda evlenmek istememi sağlayan ilk ve tek kadın :) ama aklımın diğer tarafından da düşmanlarımı düşünüyorum ya onu öğrenip zarar verirlerse yada öldürürler mi bilmiyorum ama korkuyorum ilk defa bu kadar korkuyorum ama ona bir şey olmasına asla izin vermeyeceğim canımın canını yakanlarının canını alırım bunları düşünürken uyuya kalmışım aklımda meleğim içimden dünyama hoşgeldin melek yüzlü kadın seni seviyorum:)))Bu bölüm erkek tarafından yazılmıştır vs bu bölümü #winxpriv adlı okuyucuma armağan ediyorum yorumu için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Liderinin Saf Güzeli
ChickLitBir mafya liderinin masum kadına ilk görüşte aşkını anlatan bir kitap MASAL KAYA DAĞHAN KORKUSUZ' UN hikayesini dinlemeye hazır mısınız 🤗🤗 Bu benim ilk kitap deneyimim inşallah beğenirsiniz devamı kitapta...