0.1 İTİRAF

15 5 5
                                    

Mira: Yaa napıyosunn?!

Sarp: Başından beri yapmam gerekeni!

Mira: Saçmalama Sarp rezil oluyoruz, bırak kolumu!

Sarp: Beni zor kullanmaya mecbur bırakıyorsun Mira, gel benimle diyorum!!!

Mira: Ya hayır istemiyorum Sarp, lütfennn. Ya insanların önünde yapma bari. Otur ne konuşacaksan konuş burda!..

Sarp: Bu sefer o gözlerle beni kandıramıcaksın. Hiç boşa yorma kendini! Bu itle olmana izin veremem! Kalk gidiyoruz!

Mira: Sarp ne saçmalıyosun, hiçbir yere ge...

Sarp: Sus! Geliyorsun benimle dedim!..

-Boş ormanlık alan-
Mira: Anlatsana Sarp amacın ne senin?!
Niye böyle bişey yaptın, söylesene!!!

Sarp: Seni paylaşamıyorum anlasana Mira! O şerefsizin yanında olmanı hazmedemiyorum! Benim senden başka kimsem yok. Ama sen benden başka herkese gidiyorsun. Gör artık beni gör! Çıkar at gözlüklerini. Ya hiç mi 'bu adam niye beni bu kadar sahipleniyo, niye sürekli dibimde bitiyo, neden benimle bu kadar ilgileniyo' demedin?
Bi kez, sadece bi kez olsun gözlerimin içine bak! Bak da gör sana mal gibi aşık olan şu adamı!!!

Mira: Sarp sen ne diyorsun?!
Na-na -sıl yaa? Sen, beni... Bu çok saçma! Biz senle abi kardeş gi...

Sarp: Kes sesini Mira!!! Ben sana asla o gözle bakmadım, bakmam da! Ben seni seviyorum diyorum...

Mura: Ben sana sevgili gözüyle bakmadım. Aslaa!!!
Ya madem bana karşı hislerin vardı daha en başından söyleseydin Sarp!

Sarp: Söyleseydim ne değişirdi? Hiçbir şey...
Hatta benden uzaklaşabilirdin! Ve işte ben buna dayanamazdım.

Mira: Geceleri yanına gelip dertleşirdim. Seni eşsiz bi kardeş gibi gördüğüm için. Ama sen...
Sevdiğim biri var benim. Ve sen bunu biliyorsun. Buna rağmen bütün bunlar ne demek oluyo? Sen ne zaman böyle aklını kaçırdın ya anlamıyorum!!!

Sarp: Sen benim aklımı, şuurumu, mantığımı, kalbimi, hislerimi, benliğimi, herşeyimi kaybetmeme sebep oldun Mira. Ben kendimi sana adadım. Sen varsan var olurum, yoksan ben zaten bitmişim demektir. Yaşamıyorumdur...

Mira: Sarp, beni üzüyorsun. Yapma, başkasını sev. Beni unut! Biz senle olamayız zaten. Ben başkasına aşığım. Seni sevemem. Sadece kardeş sevgisi benimkisi. Ötesine gitmem, gidemem!

Sarp: Mira lütfen sus, canımı yakıyorsun. Artık sensizliğe dayanamıyorum. İrademi kaybettim ben. Yaptığım şey ne derece doğru, inan onu bile kestiremiyorum. Bildiğim tek şey; senin uğruna bir an olsun düşünmeden ölebileceğim...
Bunu adı aşk değil midir? Birinin uğruna kendi canını feda etmek aşkın ta kendisi değil mi? Şimdi sen söyle. Benim aşkımın yanında seninki aşktan sayılır mı?

Mira: Seviyorum... Hem de hiç kimseyi sevmediğim kadar. Bunları sana anlattığımda bişey demiyordun? Şimdi ne oldu? Bir anda aşkını itiraf edesin mi tuttu? Ben böyle sevmedim. Benim sevgim sahici. Sevdiğin adamın karşısına dikilip, bütün gururunu hiçe sayıp çekinmeden, mertçe 'seni seviyorum, sana aşığım' diyebilmek değil midir aşk?
Aşk susmak değildir. Saklamak değildir. İş işten geçtiğinde itiraf etmek değildir Sarp!..

Sarp: Sevdiği insanı kaybetme korkusu nedir bilir misin hiç, yaşadın mı? Ben sana aşık olduğumu anladığım günden beri seni kaybetmekten korktum. Aşkımı itiraf etmedim nasıl olsa bir gün farkedersin diye. Ama gün geçtikçe sen benden gittin. Ne kadar geç kalmış olsam da sonunda itiraf etmem gerektiğini anladım. O herife her geçen gün biraz daha kapılman beni buna zorladı...




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYRET BİŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin