Słuchałam Iwy z zaparty tchem. Czułam wręcz ciężar jakim obarczał się, uważając, że to on jest wszystkiemu winien.
– Co się stało, to się już nie odtanie. Nie możesz brać wszystkiego na siebie. Owszem mogłeś coś zrobić, ale wtedy nie wiedziałeś jak się to potoczy. Nie powinieneś obwiniać się o błędy przeszłości bo to niczego nie da. Zamkniesz się w sobie i nie będziesz w stanie ruszyć dalej. Wiem z własnego doświadczenia, co potrafi zrobić z człowieka ciągłe katowanie się przeszłością. Ale to co się stało może nas zbudować jeśli znajdziemy w sobie odpowiednią siłę. Przestań się tym zadręczać tylko rusz dalej, a będzie tylko lepiej, uwierz mi.
– Kiedy to zrobiłaś się taka mądra?
– Mam ogromny bagaż doświadczeń. Tych lepszych i tych gorszych. Gdybym ciągle roztrząsała wszystko co mi się przytrafiło nigdy nie byłabym tym kim jestem dzisiaj.
– Dzięki Talie.
– Nie ma sprawy. Teraz zbieraj się, bo jedziemy zaraz do studia.
Wstałam z łóżka i wyszłam z pokoju przyjaciela. Zanim zeszłam na dół zabrałam z pokoju notes z tekstami i torebkę z dokumentami.
– Gotowa? – spytał Koushi.
– Jak najbardziej. Zwarta i gotowa do akcji.
– Podstawili już auto.
– To dobrze.
– Mamo! Mamo! – ze schodów zbiegł Jacob. – Jedziemy?
– Oczywiście kochanie.
– A będziemy mogli zagrać w siatkówkę z wujkiem?
– Jeśli wujek się zgodzi.
Wkrótce później zeszli Hajime i Audrey.
– Mam nadzieję, że umiesz prowadzić – powiedział Koushi do Iwy.
– Motor, samochód osobowy, kiedyś nawet czołg prowadziłem w wojsku.
– Osobówka starczy – menadżer rzucił mu klucze, które umiejętnie złapał.
Wyszliśmy przed dom. Na podjeździe stała limuzyna marki Lexus.
– Serio mogę to prowadzić? – niedowierzał ochroniarz.
– Jasne, że tak.
– Nieźle.
„Faceci i te ich zabaweczki”– westchnęłam w myślach.
Dość często spotykałam się z takimi, lub podobnymi zachowaniami ze strony kolegów. Mark na przykład zawsze przy kupnie nowego telefonu lub laptopa spędzał całe dnie na zgłębianiu tajników urządzenia. Roger czasami bardziej dbał o swoją gitarę niż o związek z Rachel.
Wszyscy wsiedliśmy do samochodu, Suga podał lokalizację domu mojego brata i pojechaliśmy.
Chyba muszę dodać kilka utworów do "PZS-u", bo znalazłam kilka cudeniek
CZYTASZ
Playlista Złamanych Serc (HQ FF)
Fanfiction"Talie" jest zaledwie dwudziestosześcioletnią kobietą. Doświadczyła jednak w życiu wielu zarówno szczęśliwych, jak i tragicznych momentów: rozwód rodziców, pierwsza miłość i pierwsze rozstanie, toksyczny związek, pozorne szczęście zakończone przez z...