~1~

567 23 22
                                    

Prenses Kurul yemeğini bitirmişti.
Prenses Bella ve Jennie Kraliyet bilgininin konuşmasını bekliyorlardı. Bilgin konuşmaya başladığında sofrada sadece onun sesi vardı.

Bilgin:Sevgili Kurul nasılsın?
Kurul:İyiyim,teşekkür ederim,siz nasılsınız?
Bilgin:Teşekkür ederim.

Daha sonra sofrayı ölüm sesizliği esir almıştı.Bilgin dudaklarını araldı...

Bilgin:Efendim biliyorsunuz ki lanetiniz ilerliyor ve bunun bir tek yol-
Kurul:(masaya vurarak)Hayır,bu olmayacak!
Jennie:Başka bir yolu yok mu?
Bilgin:Mâlesef.
Kurul:Asla!Zaten Kraliçe olmayı kabul ettim ama bu fazla ben daha 18 yaşındayım!
Bella:Tamam Kurul sakin.
Kurul:Tamam.Bu günlük bu kadar yeter iyi geceler dilerim.

~Ertesi hafta Taç Giyme Töreni~

Bütün misafirler heyecanla bekliyordu.Buttercup (Jennie) ve Bubles (Bella) salonun en önünde olan kürsüde görevli ve Kraliyet bilginiyle  bekliyordu.Kapı açıldı.Bütün gözler kapıya yöneldi.Veliaht prensesi yavaş adımlarla kırmızı halıda ilerliyordu. 3 metre olan kırmızı pelerini arkasından ilerliyordu.Pembe çiçekli elbisesiyle çok zarif duruyordu.

Kürsüye yaklaştı.iki basamak olan merdivenin ilk basamağı çıktı.

Prenses hafif bir şekilde eğilidi ve zarif bir şekilde Kraliyet tacı başına takıldı.Camdan bir çiçek ve her iki ucunda bulunan karistalli âsâyı eline alıcaktı ki yastığı tutan görevli onu " Eldivenler"diye uyardı.Prenses elindeki eldivenleri parmaklarından çekerek çıkardı.zarafetle eline âsâyı ve camdan çiçeği eline aldı.Cam güzelliğin de olan âsâ ve çiçek siyahlaşmaya başlamıştı.Aniden elindekileri bırakıp eldivenlerini taktı.Ve diğer kraliyet soylularını selamladı.

Buttercup:İstersen balkona geçelim halkına selamlarısın.

Devam edecek.

Bir Blossick Hikâyesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin