bolum 8

175 8 0
                                    

Harrynin agzindan

Zayn Liama donerek"ne demek istedi acaba?" "bilmiyorum zayn amma bildiyim bir sey varsa bu cok garip bir olay ben hala onun dediklerin hazm edemedim" bu anda iceri Blaze girdi "cocuklar ben gidiyorum dediklerimi anladiniz deyilmi?" "evet anladik"-niall. "Tamam tanriya dua edicem. Olmeni istemiyorum patron"-louis. "Bana Blaze deyin(bana dayi deyin.yazar bunu demeseydi bir taraflari catlardi -.- "-Blaze. "Bize neden adini soyluyorsun ,Blaze?"-Zayn. "Cunki size guveniyorum Malik"-Blaze."hadi ama patron gidiyoruz"-bu Axel in sesiydi."tamam geliyorum bekleyin"-Blaze. "Bir sey demeyecek misin?" bana yaklasti "iyi sanslar. Tanriya dua edicez sapa saglam geri donmen icin." "teshekkurler cocuklar"ve asagiya indi.biraz daha sesler geldikten sonra sesler kesildi galiba.

Zaynin agzindan.

Adi Blaze mis. Biraz uyumaya karar verdik.... Bir kac saat sonra sesler gelmeye basladi. Cocuklari uyaandirdim. Axel yaninda bir adamla iceri girdi ve ellerimizi cozub gitmemizi soyledi. Bu o öldu demek di. Direk Harry ye baktim. Blaze den hoslandigini biliyordum yani hepimiz biliyorduk.gozleri dolmustu."Axel"-Harry. "Ne?"-axel."patron öldumu?" ne yapmaya calisiyor bu cocuk? Kiz dediya olduysem sizi cozucekler ne diye soruyorki. "Evet öldu!"-Axelin yaninda ki adam. "Onun ölu bedenin gore bilirmiyiz?"lan ne diyon mal"hayir goremezsiniz!!!!"Ne diye bagiriyon lan sanki sagiriz"-louis lan sizi bizi oldurtmek mi istiyorsunuz?ne diye konusuyorsunuz! "Tamam hadi cikin artik"asagi indik ve disari ciktik."ben gidip bir taksi bulayim"-niall. Hepimiz onayladik."dostum ölmesine cok uzuldum" gulumsedi "bir sey olmaz ya""ne diyorsun lan sen?onu sevdiyini saniyordum"'seviyorum""peki dediklerin ne?"zayn dostum sus o ölmedi"....

Bad girl (one direction fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin