Louis'in gunu

105 4 0
                                    

Blazenin agzindan

Kim bu ya sabahin korunde yatagimda zipliyor. Amaaan biraz ziplar gider benim uykumdan ali koyamaz. Diye dusundum ve gozlerimi simsiki kapatip kendimi uykuya verdim.

"Uyannn artik Blaze?"

"Kim olursan ol ama simdi akilli ol !! Uykum var"

"Hadi ama Blazyyyyy"

"Louiss bana oyle seslenmeyi kes!off tmm uyaniyorum be biz izin vermezsiniz"

Louis"mizmizlanma uyan daha cok isimiz var"

Blaze"bu islerin arasina yemek dahil mi"

Louis"evet dahil"

Blaze"uyandim!!"

Louis"seninde boyle Niall gibi yemek yemeyi sevdiyini bilmiyordum Blazy"

Blaze"evet cok seviyorum Louis, vr bana Blazy demeyi kes!"

Louis"hayir ben sana Blazy olarak seslenicem"

Blaze"of tamam. O zmn senden baska bana hiccc kimse oyle seslenemez!"

Louis "emredersiniz patron"

Blaze"ahaha bekle beni asagida giyinip geliyorum daha cok eglenecegiz..."

•••••••••••••

6 dk ya tamamen hazirdim. Esyalari nerden buldugumu sorarsaniz onu da diyeyim. Cocuklar benim icin alisverise cikmislar cok tatlilar oyle degil mi?ah aman onlar artik Danger onlara oyle seslenme karizmalarini bozar dimi. He neyse cok konustum -,- konumuza donelim.iste bende bir rahat bol beyaz t-shirt ve bir jeans şort giyindim.superler aldiklarini cok beyendim. Kotu cocuk olmak yaramis. Bisey soylicem benim giyinisimden kisa soruyor demedi demeyin.iste sizinle konusurken asagi dogru iniyordum ve simdi Louisin arkasinda duruyorum. Ne yapacagimi tahmin ettiniz ha? ;).

Blaze"BOOOOOOOM"ve Louis boguluyor. Elinde su vardi onu icerken korkutmusum. Ayy yaziik

Louis"oohk oohk n-ne yap-ohk-iyorsun B-blaze!?"

Blaze"off aff edersin Louis. Korkutmaya calisiyordum ama cok ileri gittim hadi cikalim"oyle bir evden ciktim ki sanki birkac saniye once cocugu bogan deyilim.

Blaze"eeee nereye gidiyoruz Louiscik"

Louis"ormana gidecegiz"

Blaze"kamp gibi mi?"

Louis"evet"

Blaze"tesekkurler Louis!!hersey iicin,beni kurtardiginiz icin, alisveris yaptiginiz icin,benimle ugrastiginiz icin!!" ve louis i yanagindan optum

Louis "biz seni cok seviyoruz sen bizim kucuk kardesimiz gibisin ve yaptigim herseyi severek yaptik,buyrun kucuk hanimefendi oturun"

Blaze"tesekkurler bayim"dedim ve gulduk.

Tum yol boyunca Louisin sakalarina guldum. Tanrim ben bu cocuklari cok seviyormm.

Geldigimizde arabadan indim. Hafif ruzgar yuzumd carptiginda gulumsedim. Hava tertemizdi.

Louis"hadi Blazy gel gezelim"

Blaze"geliyorum"

Birkac saat ormanin derinliklerinde gezdik ve 3deyince soyleyecegim cumleye öluyoruz(1;2;3l kaybolduk. Evet evet KAYBOLDUK. Tanrim neydi gunahim?
Belki öldurdugun insanlardir
Kes sesini lan sana mi sorduk ben Tanriya soruyom ne konuya daliyon ki
Üfff aman be ne halin varsa gor. Sen sordun ben de cvpliyom iste. Bak hem Louis seni cagiriyor

Louis"iyiyimisin Blazy?"

Blaze "Louis bittik biz kaldik burda bak iste hep agaclar sonsuza dek burdayiz aksam da ztn hayvanlara yem olcaz off off bitti . ben neydeyim kafami hamgi duvarlara carpayimm?-

-Louis"bak buldum yolu bak iste arabam"

Blazee"yeap, ve bide soylediklerimi unut -,-"

Louis"ahahahaha tamam"

Yolda konusmaya gucum olmadigi icin uyudum. Birinin bana seslenmesi ile uyandim.

"Uyan Blazy geldik"

"Ahh tamam Louiscik gecelim iceriye bide sana coook tesekkur ederim bu muhtesem gun icin gercekten"

Louis"bisey deyil bende seninle boype animiz oldugu ici cok mutluyum"

Evde kimse yoktu tam soracaktim ki

Louis"onlar bugun geziceklerdi hem simdi sen yorgunsundur konusmasinlar diye biraz gec gelmelerini soyledim"

Blaze"tesekkurler Louis, boyle bir arkadasim oldugu icin cok sansliyim"

Louis bana sıkı sıkı sarildi

Louis "bendeeeeee. Bende sansliyim Prenses simdi git ve iyi bir uyku al sana yarin lazim olucak"

Odama girdim ve guzel bir uykuya daldim


Bad girl (one direction fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin