Hatirlatma :
Ben yalniz Harry ye asigim
××××××××××××
Harrynin bal damlayan agzindanBugun silah kullanmayi ogrenecegiz bir bos alan bulduktan sonra Simona zorla aldirtigimiz silahlari aldik. En agirin Louis aldi qaliba cunki silahin agirligindan silah onun ayagina dusdu.
Louis"lan bu siktiyimin silahlarin niye bu kadar agir yapiyorlarki ufffffff bacagimmm lan qaliba kirildiii". Liam"sakin ol dostum bir seyin yoktur bir tur at bakayim" louis biraz yurudu. Liam"bak iste biseyin yok".Simon biz bir birimizi vurup oldurmeyelim diye bize silah kullanmayi ogreten ogretemenler ayarladi. Ve yalvarmalarim uzerine tum dunyaya One directionun biraz ara verdiyini soyledi....
3 ay sonra:Louisin agzindan (´ε`)
Eed bugun Bad boys olali tam 3 ay oluyor. Neler mi deyisdi bu 3 ayda gelin bir bakalim:
1)artik Londrada Dangers olarak taniniyoruz
2)tum Londra bizden korkuyor sadece Londra degil buna Amerika da dahil
3)hic kimse bizim biz oldugumuzu tanimiyor.
Tamam haklisiniz sacma bir cunle. Acikliyorum. Yani bizi One direction olarak tanimiyor. Maske takiyoruz yuzumuze yapisiyor yuzumuzun yarisi gorunmuyor. Adlarimiz da belli degil. Ben Lucas . Harry-Harris.Liam-Leyman.Zayn-Zaim.Niall-Niles. Cok yaraticiyiz oyle degil mi.lan bu Londrada ne kadar cete varmis be.bi sayip bitiremedik anasini satayim. Ha cete demisken Blaze yi kaciran ceteyi bulduk bu gun baskina gececegiz...
Blazenin agzindanBlaze"lan orospu cocuu uyansana lan mal kafa ammada uyuyon be. Ayi! Sanki kis uykusuna yatmis."
Jack"tamam lan uyandim surtuk"
Blaze "bana surtuk deme lan orospu cocuu agzini jaaart diye yirtarim"
Jack"tmm lan tmm ne istiyon bi izin vermedim uyumaya"
Blaze"lann aciiim bennn kafayi yedirtmek mi istiyonuz bana anlamiyomki aciiimmm acc got qafalilar"
Jack"tamam iste git hizmetcilere soyle. ben mi yapayim yemeyini"
Blaze"lan orospu cocuu demedim mi saniyon?!?niye delirtiyon?!?arizayim olum!!!acken bulasmayin bana lan. Gidip soyledim senin hizmetci adli gece seninle yatip cikar elde eden surtuklerinee. Ama oblar sadece seni dinliyolar mal qafa!!olsem burda kimse bakmaz lan orospu cocuuu niye delirtiyon lan benii???!git cabuk. Emrett benn acimm lann got qafalilar . dunn oglen yedim ben be!!!
Jack"artik bir kulagim yok. Ne diye kulagimin dibinde bagiriyon la topragum. Bagirmadanda hall ede bilirdik. Sen simdi sakinles ben san gidip yemek hazirlatiyom"
Blaze"haa soylee. Simdi yikil karsimdan!"
Tam onlari son gordugumden 3 ay gecti . onlarin benim demek istedigim sirri anlamadilar qaliba. Zaten ne islerine yararimki been onlari kacirib mahkum ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad girl (one direction fanfiction)
FanfictionEyer kotu oglan yerine kotu kız olursa ne olur? bu bahsettigimiz kotu kiz herkesin sevimlisi olan ONE DİRECTİON u kacirirsa peki ne olur?One direction Dangers olursa ne olur? babam pastaya fazla kabartma tozu katarsa ne olur?tamam kapadim cenemi,vur...