Bölüm - 1 Pişmanlık

1.1K 69 124
                                    

Midoriya'nın ağzından;

Her zamanki gibi evinden çıkmış yavaş yavaş okula doğru gidiyordum.

Hava her zamankinden daha güzeldi. Kafamı yukarı kaldırıp havayı içine çektim. Etraftaki çiçeklerin kokusu birbirine karışıp mükemmel bir uyum sağlamıştı. Güneşin ışığı gözümü aldığından gökyüzündeki bulutları seyredemedim.

Sonunda okula varmıştım. Sınıfa girdiğimde dersin başlamasına yaklaşık 10 dk vardı ama Aizawa sensei sınıftaydı, ilginç.

Aldırmayıp yerine oturdum. Bu gün nedense bakugo fazla sakindi. Bu şaşırtıcı bir şey. Normal zamanlarda önüne gelene öfkeli bakışlar atardı.

Bu gün bir değişiklik var sanki(?).

Aizawa sensei;
"Bu gün hep birlikte çalışma yapmaya gideceğiz.

...

Yedek kostümlerinizi ve yedek okul kıyafetlerinizi alın. Bir hafta boyunca gideceğimiz yerde antrenmanlar yapacağız. Geçici lisansınızı almış olabilirsiniz yine de her şeye hazırlıklı olun.

...

Lisansı aldığınız zaman profesyonel olmuyorsunuz."

Son söylediğini söylerken Kacchan'a bakıyordu.

Katsuki; "tich"

Kacchana bakarken dalmışım ve dersin geri kalanını dinlememişim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kacchana bakarken dalmışım ve dersin geri kalanını dinlememişim. Bu konu hakkında düşünmek istemiyorum. Zaten küçüklüğümden beri onunla arkadaş olmaya çalışıyorum.

Her seferinde...her seferinde daha da nefretle bakıyor.

Teneffüs zilinin çalmasıyla kendime geldim. Arkadan uğultulu sesler geliyordu.

Kaminari; "Dostum bu çok iyi! Sınıfta olup MİC senseinin kulağımızı kazımasındansa dışarıda antrenman yapmayı tercih ederim."

Tokoyami;" Otobüs oturma düzeni nasıl olacak?"

Mina; "benim duyduğuma göre öğretmen 3erli olarak oturtacakmış"

Mineta;"mmmhh kızlarrğğ *ağzının suyu akar" ben yaoyorozu ve uraraka ile oturmak istiyorum mhhumm"

Yaoyorozu; "Todoroki-san birlikte oturalım mı?"

Todoroki; "üzgünüm ben izukuya söz vermiştim onunla oturacağım."

Ne? Benimle daha konuşmadı bile.
Neden şimdi durduk yere yalan söyledi ki?

Sanırım onunla oturacağım. Yalanının ortaya çıkmasını istemem. Sonuçta dostum(?).

Kaminari; "diğer sınıflar da katılacak mı?"

*sessizlik*

Kirishima;" ne oldu ? yoksa shin-"

Kaminari hızlıca eliyle Krishima'nın ağzını kapattı.

Kaminari; "ÖHM- ÖHM !"

Bu sırada ben gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Aslında sınıfta kaminarinin Shinsou'dan hoşlandığını bilmeyen kalmamıştı sanırım. Ama hala kimse bilmiyormuş gibi davranıyor.

Ya da utanıyor sanırım.

Aizawa sensei sınıfa girdi.

Sensei;"Bahçeye çıkın."

Hepimiz bahçeye çıktık.

Anlayamadığım bir nedenden todoroki-kun bana soğuk ve sert bir yüz ifadesiyle bakıyordu.

Yüzü ne kadar soğuk olsa da gözleri başka şeyler söylüyordu.

Bana öyle bakınca utandığımı hissettim. Umarım kızarmamışımdır.

Bana doğru gelmeye başladı.

Yanıma gelip;

"Konuşabilir miyiz?"

Ben de hayır diyemeyeceğime göre, tabii dedim.

Yürümeye başladı. Arkasından gidiyordum ki köşeyi dönünce aniden kolumu kavrayıp duvara yasladı.

"T-todoroki-kun n-ne yapıyosun?"

Tanrısal bakış açısı

Todoroki onun bileğini iyice sıkmış kafasını ise boynuna gömmüştü.

İzuku; "N-napıyosun? C-canımı acıtıyor."

Bileğini çok sıkmıştı. Bu da onun canını yakmıştı.

Onu ittirmeye çalıştı fakat beceremedi.

İzuku;"s-sen içki mi içtin?"

Shoto;"neden hep bakugo ile ilgileniyosun? Onda olup bende olmayan ne var!?"

İzuku;"kendinde değilsin- bu yaptıklarından sonra pişman olacaksın! Todoroki yapma-"

Derken Todorokinin sıcak dudaklarını kendi dudaklarında hissetti. Onu defalarca ittirmeye çalışsa da ondan daha güçlüydü.

Özgünlüğünü kullanmak istemiyordu çünkü yüzdesini tam olarak ayarlayamazsa ona zarar verebilirdi.

İzuku; "mm..yapm..a.. lüt..fen.."

Todoroki her onu ittirmeye çalıştığında daha da ona yapışıyordu. Sonra kendini bıraktı. Ve debelenmeyi kesti. Artık ona fayda etmediğini anlamıştı.

Sonra birden Todoroki geriye çekildi. Ona şaşkın ve pişmanlık dolu bakışlarla bakıp;

"Sen ağlıyor musun?"

...

《 ••• ||  Yokuş  || •••》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin