Bölüm 5- Acı

753 45 127
                                    

Evet canım okuyucularım bölümü asla geciktirmem hemmen attım ^-^

İyi okumalar. :)

Elindeki bıçak ayın ışığında parlıyordu.

İzuku;"b-bekle k-kacchan g-gö-görül-"

Shoto;"o bıçağı bırak. Elinden kaza çıkmasın. Sonra kendi karnını deşilmiş halde bulma olasılığın var."

İzuku;"h-hayı-b-en İK-İKİNİZİ"

katsuki;"tek söylediğim şey tebrik etmekti çok ayıp tebrik eden bir arkadaşınızı

*burada aniden sırıtıp üstlerine yürüyor*

neden kırıyorsunuz?"

(Üstüne bastırılarak söylenen şeyleri yan yatık yazıyorum)

İzuku;"İKİNİZİ D-"

shoto;"denesene bi' yapmayı."

Y.N; vay aq shotoya gel hele

Katsuki;"mhhhm söylemesen de yapıcaktım."

Shotonun üstüne atladı ve shoto yere uzandı.

Hafifçe eğildi ve onun kulağına nefesini verdi.

Onu böyle oyalarken bıçağı arka cebinden çıkartıyordu.

İzuku;"DUR HAYIR YAPMA!"

Katsuki elindeki bıçağı tam shotoya saplarken shoto izukunun uyarısıyla yaptıpı şeyi farkedip hemen Katsuki'nin kolunu dondurdu.

Kasları da donduğundan bıçak yere düştü. Düşerken de shotonun yanağını sıyırdı.

Katsuki tekrar eğilip Shoto'nun yanağındaki kanı yaladı ve ayağa kalktı.

Bıçağı eğilip alcaktı ki shoto bıçağı elinden geldiğince uzağa fırlattı.

Katsuki;"ben aptal mıyım?"

İzuku;"ben ikinizi de se-"

Shoto;"evet."

(Üstüne bastırılarak söylenen şeyleri yan yatık yazıyorum daha önce de söylemiştim ama olsun bir daha söyliyim kdlgka)

Ve shoto katsukinin ayak bileğinde sakladığı bıçağı alıp aynı şekilde fırlattı.

İzuku;"LANET OLSUN Bİ' BEKLEYİN!"

katsuki;"bunları sonra konuşuruz. Önce birilerinden kurtulmam gerek."

İzuku;"ben ikinizi de seviyo-"

Shoto;"kimse duymayacak mı sanıyosun? Ben ölünce hapse gireceksin. Ki öldürebilmen bile büyük başarı hahahaha kolaysa gel."

Ve shoto ayağa kalktı. Ateşlerini rahat bıraktı ve süzülmeye başladılar. Koluna buzdan bir eldiven yaptı.

İzuku;"LANET OLSUN KAVGAYI KESİN BEN İKİNİZİ DE SEVİYORUM ! ANLAYAMADIĞIM BİR ŞEKİLDE İKİNİZDEN DE HOŞLANIYORUM ANLATABİLDİM Mİ LANET OLASICA APTALLAR"

Katsuki;"şimdi o lanet çeneni kapat. Sadece benimsin. Benim olacaksın."

İzuku;"onu öldürürsen benim seni seveceğimi mi sanıyorsun?"

Katsuki durdu. Tokat yemiş gibiydi. Sersemledi. Ama bi bıçak daha çıkarıp shotoya fırlattı.

O da buzdan bir duvar yaparak kendini korudu.

Katsuki İzuku'nun az önce söylediği şeyden dolayı onu öldürmekten vazgeçti.

Katsuki;"bu kadar beklediğim yeter."

Shoto'yu bırakıp İzuku'ya koşmaya başladı. Ve onu kucakladığı gibi özgünlüğünü kullanıp uçarak gitti.

Shoto'nun ağzından;

Neden? Neden hiçbir şey yapamadım? Neden o ona koşarken sadece baktım? Neden...

Kim bilir ona neler yapacak! Ben bile ona- hatırlaması bile içimi acıtsa da- o şeyi yaptıysam... bakugo neler yapar düşünemiyorum.

Aklımda sadece o var .

Ya... ya ona... ya ona bir şey yaparsa...

Aghh saçmalama yapmaz öyle şey.

Yapmaz değil mi?

Y-yapmaz..*hıçkırık*..y-ya-yapmamalı...*hıçkırık* YAPAMAZ! *bağırmaya başlar*

Tanrısal bakış açısı;

Shoto dizlerinin üstüne düştü. Ve bağırmaya başladı. Kendi saçlaranı yoluyor kafasını bir oraya bi buraya sallıyor arada sırada da yerlere vuruyordu.

Ve özgünlüğünü kullandı.

Çimler yanmaya başladı. Hala sanki birisi onu alevler içinde yakıyormuş gibi bağırıyordu.

Y.N:Attack on titan izlediyseniz bağırması *SPOİLER ALLERT* *SPOİLER ALLERT* annesini dev yiyip öldüğündeki bağırışının daha çoğu.

Bnhada da *SPOİLER ALLERT* *SPOİLER ALLERT * bakugoyu villainler kaçırdığında dekunun kacchan diye bağırdığının beteri.

Çimler alev almışltı ve yangın ormana doğru gidiyordu ama Shoto bunun farkında değildi.

Bağırışlarından herkes uyanıp dışarı çıkmıştı.

Kimse müdehale edemiyordu çünkü etrafı alevle kaplıydı.

En sonunda yere *secde pozisyonunda* kapaklandı, yere vurmaya başladı.

İçinden:

"Onu seviyorsa ... başka şeyler...*ağlaması şiddetlenir* yapabilir ... hayır hayır o daha bir çocuk!... sevmiyorsa da nefret ediyordur... o zaman.. onu*ses telleri yırtılana kadar bağırmaya başlar* öldürebilir...

AAAAA*bağırış*"

Elini yere öyle bi vurdu ki her taraf buzla kaplandı, alevler söndü ve her şey dondu.

Buna öğretmenler ve öğrenciler de dahil.

Birkaçı kurtulabilmişti.

Kurtulanlardan kirishima ona koşup -

Kirishima;"dostum sakin ol herkesi öldüreceksin!"

Shoto hala kendinde değildi yere vurmaya devam ediyordu ama gücü kesilmişti. Kimseyi öldürmek istemşyordu. Gücünü durdurmayı zor da olsa başardı.

Buza yumruklarla sürekli vurduğundan elleri kan olmuştu.

Kirishima onu sakinleştirmek için ona sarıldı.

"Dostum sakin ol biz senin yanındayız."

...

"Her ne olduysa geçecek tamam mı? Şimdi bize anlat ki yardım edebilelim. Ama ilk önce diğerlerini kurtarmalısın. Buzunda ölecekler. Masum birilerini öldürmek kahramana yakışmaz."

Shoto oturur pozisyona geri döndü. Bacaklarını altına alıp bacaklarının üstüne oturdu.

Kafasını kaldırmadan sol elini yerdeki buza koyup eritmeye başladı. Eli yara olduğundan ateşini kullanmak canını bi hayli yakıyordu.

Ama kalbinin acısı kadar değil...

...

《 ••• ||  Yokuş  || •••》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin