¿ 2 ?

13 4 2
                                    

"Cüneyt'im, günaydıın!!!"diyerek kokusunu içime çektim. Oh, huzur.

Gülüşleri artık daha sık oluyordu. Bu o kadar mutluluk vericiydi ki. Faruk, dadı tutmuştu. İki günde bir o geliyordu. Bana bilgiler verip gidiyordu. Beraber yıkamıştık Cüneyt'i.

Faruk, ben ve Cüneyt. Ha dadımız en başta. Hayatım tatlanmaya başlıyordu. Cüneyt'im tam yirmi beş günlük olmuştu. Artık iyice alışmıştım.

Oğlum ya. Yakışıklı oğlum.

Ben beşikte onunla ilgilenirken Faruk yatakta bizi izliyordu.

Direkmen yatağa gidip biraz konuşup emzirmeye başladım.

Ya sen acıktın mı? Kurban olurum sana. Anne olmak ne güzel bir duygu Allah'ım. Çok şükür çok.

Emzirdikten sonra Faruk'un yanına koyarak dolaba döndüm. Rahat kıyafetler alarak yatağa attım sonra ise bezini pedini mendilini aldım.

Arkama baktığımda ise Faruk'un gazını almaya çalıştığını farkettim. Gülerek biraz onları izledim. Cüneyt'in tükürükleri Faruk'un omzunu ıpıslak yapmıştı. Gözümde oluşan manzara o kadar hoşuma gitmişti ki içtenlikle izledim.

En sonunda uzun bir gaz sesinden hepimiz rahatlamıştık. Bugün kontrolleri vardı. Bu yiğitin aşıları vardı.

Faruk gaz sesiyle o kadar mutlu olmuştu ki kendisiyle gurur duymaya başlamıştı. Üstünü çıkartarak bezini değiştirdim. Sonra ise yeni kıyafetlerini giydirdim. Cesur miniğim.

Cüneyt'i kucağımda eğlerken Faruk'un yanına oturdum.

"Bir şey söylemek istiyorum."

"Buyur."dedi gözlerimin içine bakarak.

"Faruk, bebek doğduktan sonra çok değiştin. Bebeğimiz için seninle evlenebilirim. Evlenme gününü alabilirsin. Kabul edeceğim."dedim gözlerimi Cüneyt'ten ayırmayarak

"Sen ciddi misin? Çok teşekkür ederim. Sen çok mükemmel bir annesin bundan emin olabilirsin."dedi heycanla yatakta doğrularak. Arkasını döndüğünde ellerini yüzüne götürdüğünü gördüm, duygulanmış, ağlamış mıydı? Her gün şaşırarak bakıyordum bu adama.

Umarım doğru bir karar alıyorum diye içimden geçirirken yüzünde güller açıyordu Faruk'un.

Yuvamız için. Cüneyt'im için...

***

Her şeyimizi hazırladıktan sonra arabaya bindik. Faruk'ta ayrı bir heyecan, bende bi değişik anlayamadığım duygu, Cüneyt ise uykunun peşinde sürünmekte.

Rahatça yeni aldığımız bebek koltuğuna yatırdım. Bense kafamı bebek koltuğuna yaslayarak onu izledim.

Arabada ninni çalarken benimde uykum gelmişti. Gülerek camdan dışarı bakındım.

AAAA!

***

YARE YARE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin