4.Bölüm:Ömer Her Şeyi Öğreniyor

230 2 0
                                    

Ö:Defne! Arda senin oğlun mu!?
D:öm-beyefendi saki-
Ö:defne sana arda senin oğlun mu dedim
D:e-evet
A:anne süüttt
D:tamam annecim hemen getiriyorum
Ö:defne bana her şeyi anlatıyorsun
D:tamam hadi otur sen gene yerine. Ben hemen geliyorum.
Ö:tamam bekliyorum
D:gel annecim

D:Evet geldim
Ö:defne her şeyi anlat bana.
D:ne anlatıyım
Ö:mesela ardanın babası kim.
D:
Ö:defne ardanın babası kim dedim sana.
D:öm-beyefe-
Ö:defne sana bir soru sordum. Ardanın babası kim. Bugün seda hanım telefonda senle konuşuyordu. Kim seni karnında bebeğinle bıraktı. Ben dışında kim seni terketti.
D:Ya öm-beyefendi manyak mısın sen pardon. Beni senden sonra kimse terketmedi. BENİ BEBEĞİM İLE TERKEDEN SENDİN!
Ö:NE!?
D:sendin işte. Sen gittikten sonra öğrendim hamile olduğumu.
Ö:bana niye demedin
D:acaba neden demedim. Sen gitmeden önce demedin bana. Sana artık güvenmiyorum, bana bir sürü yalan söylemişsin, sen yalancının tekisin defne demedin bana. Ha!?
Ö:defne bak-
D:Öm-bak sen haklıydın tamam. Ama bende haklıyım. Evet sana yalan söyledim ama yapmak zorundaydım.
Ö:neden ya neden. Neden yalan söyledin. Neden yapmak zorundaydın.
D:salak. Eğer yapmasaydım abim ölücekti.
Ö:ne!?
D:abim borçlanmıştı. Bir gün abimi takip ettim. Bir baktım abimi dövüyorlar tabi durdurmaya çalıştım onları. Sonra bana eğer 200.000 tl getirmezseniz abin ölür dediler. Ne yapsaydım ömer.
Ö:peki anlamadığım şu. Bunun benle ne alakası var.
D:senin beni manuda öptüğün zaman Neriman hanım da oradaymış. Sonra beni buldu bana eğer seni kendime aşık edersem 400.000 TL vericeğini söyledi.
Ö:sende aldın 400.000i
D'hayır öm-beyefendi sadece 200.000e ihtiyacım vardı. Bende 200.000 aldım. Sonra işte oyuna başlandı. Ama oyunun içindeyken bende sana aşık oldum.
Ö:bana aşık olduysan neden beni terkedip durdun.
D:çünkü aramızda 200.000 TL vardı öm-.
Ö:defne artık bana ömer de.
D'hayır diyemem. Ya sana karşı duygularım bitince yada barışırsak sana öm-adını söylerim.
Ö:eee demekki adımı yakında söylüceksin
D:niyeymiş o?
Ö:çünkü yakında barışıcaz
D:nasıl yani?

 Ö:eee demekki adımı yakında söylüceksinD:niyeymiş o? Ö:çünkü yakında barışıcazD:nasıl yani?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ö:bak defne biz seninle çok zor şeyler yaşadık. İkimizde yanlışlar yaptık. Sen bana daha önce söylemeliydin, bende seni terketmemeliydim.
D:ama-
Ö:bak defne ben tekrar benim defnem olmanı istiyorum. Senin Ömerin defnesi olmanı istiyorum. Benim de defnenin Ömeri olmamı. Ardanın ise ikimizin oğlu olmasını istiyorum. Sen ben arda mutlu bir aile olmak istiyorum. Tabi diğer çocuklarımızla birlikte. Bana bu şansı verebilir misin defne? Hatta bize ikinci bir şans verir misin?
D:be-ben seni çok seviyorum. Bizim ikinci bir şansa ihtiyacımız var.
Ö:o zaman barıştık mı?
D:barıştık ömer. Barıştık hayatımın anlamı.
Ö:ö-ömer mi dedin sen bana?
D:Evet sevgilim.

Ö:vallaha da dedin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ö:vallaha da dedin.👆🏻
D:Evet canım.
Ö:ııı şey geç oldu galiba. Ben artık gidiyim. Sonra çalışırız.
D: kalsaydın geç oldu saat
Ö:kalsamıydım?
D:tabi istersen
Ö:ee kalıyım madem
D:şey ben sana misafir odasını hazırlıyım.
Ö:tamam bekliyorum ben.
D:ha yok ya gel sende yukarı bekleme burda.
Ö:peki

D:Evet yatak hazır. Bunlarda kıyafetlerin.
Ö:kıyafet, pijama!?
D:ha hemen şey yapma ya abimin. Nihan ile atışınca gelmişti de.
Ö:ha tamam. Neyse iyi geceler sevgilim
D:iyi geceler sevgilim

 Neyse iyi geceler sevgilimD:iyi geceler sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Tekrardan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin