Ömerin evine geldik.
Ö:Evet istersen önce bir şeyler içelim. Şarap ist-Sözünü bitirmesine izin vermedim. Ömeri boynundan tuttum ve öptüm. Sert öptüğüm için Ömerden bir inilti çıktı ama tabiki de karşılığımı hemen aldım. Ömerin ceketini çıkardım. Yavaş yavaş adımlarla geri ilerledik. Eli belimden elbisenin fermuarına çıktı. Elbisem parke ile buluştu. Yıllar sonra ömerin karşısında çıplağım. Geri çekildim ve ömerin kravatını çıkardım. Kravat elimdeyken stilettoları tıkırdatarak bir adım daha geri attım. Ömer kravatın diğer ucunu yakaladı ve beni kendine çekti. Çıplak bedenim bedenine değdi. İç çamaşırlarımı saymazsak tabi. Tekrar öpüştük. Bacağımı kaldırım beline sardı. Kucağında bir yandan öpüşüyoruz bir yandan da ömerin gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyorum. Ömerin eli çoktan kilotumun içine girip gezintiye çıkmıştı. Odaya geldiğimizde beni yatağa bıraktı. Düğmeleri açtığım gömleği omuzlarından sıyırdı. Sonra üzerime eğildi ve bacak arama yerleşti. Elini ayaklarıma getirip stilettolarımı çıkardı. Doğruldu ve önce üst dudağımı sonra alt dudağımı yaladı. Bu adamın bana kastı mı var? Sonra öpmeye başladı. Dili dilime değdiğinde gözlerimi yumdum. Adeta dudaklarımı vakumluyordu. Dayanamadım ve dudağını ısırdım. Ömer önce küçük bir inilti çıkardı sonra benden ayrıldı ve sırıttı.
Ö:bu vahşi hallerine bayılıyorum.
Ve tekrar öptü ama bu sefer daha yavaş. Bu benim ona olan ihtiyacımı arttırıyordu. Boynuma indi ve orayı öpücüklere boğdu. Eli sırtıma gitti. Sütyenimin kopçasını buldu ve açtı. Askıları omzundan aşağı indirdi. Burnunu göğüslerime sürttü. Ürperdim. Bunu görünce sırıttı. Sağ göğsümün ucunu dişledi. Ahh diye bir inilti çıkardım.
D:yavaş biraz
Ö:neden. Ardayı emzirmiyorsun sonuçta. Haa ardanın kardeşi olur onun için nazik davran diyorsan elimden gelen bir şey değil. Hem unutma çocuklarımız bu göğüslerde sadece misafir. Ben ise sahibiyim. Ayrıca bu gece baya sert geçicek.D:hissediyorum.
Gerçekten hissediyorum. Ömerin ki rahat durmuyor. Ömer çarpık bir gülüş attı ve işine devam etti. İlk göğüslerinin arasına bir öpücük kondurdum. Oradan karnıma kadar öpücüklerden oluşan bir yol çizdi. O an bir heyecan bastı. 5 yıl sonra yeniden... Ömer parmaklarını kilodumun üzerinde gezdirdi. Çamaşırı aşağı çekti ve çıkardı. Sonra hani çok sevdiğin bir yemeği görürsün ve dudaklarını yalarsın ya iştahlı iştahlı işte aynı o şekilde ömer dudağını yaladı. Önce yutkundu ve doya doya baktı kadınlığıma. Sonra eğildi ve orayı öptü. İstemsizce bir inilti çıktı dudaklarımdan. Sorna kadınlığımın iç kısmını dişlerinin arasına sıkıştırdı. Gene bir inilti çıktı dudaklarımdan. Sonra doğruldu ve pantolonunun kemerini açtı. Dudağımı yaladım aynı ömer gibi. Düğmeyi açtı fermuarı indirdi. Ve boxerıyla birlikte pantolonunu çıkardı. Oha o ne lan!? Kaç yıl geçti unutmuşum küçük ömerin küçük olmadığını. Onu çıplak görünce bir garip oldum. Tekrar üzerime eğildi. Kabarmış erkekliğini kadınlığıma sürttü ve ben gene inledim. Sonra bir anda içime girdi. O acıyla ben çığlık attım ömer ise durdu.Ö:özür dilerim çok mu sert oldu
D:biraz. Uzun zamandır yapmadığım için olabilir. Ama devam et alışmam lazım.
Ö:bencede alışman lazım.Ömer yavaşça hareket etti. Ben ise her harekette inliyrodum. O kadar acı vericiydi ki acıdan gözlerimi kapatıp ellerimi sıkıyodum. Ömer bunu farketmiş olacak ki durdu.
Ö:defne aç gözlerini
Açmadım. Ömer dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. O an açtım.
Ö:sevgilim iyi misin? Çok mu acıdı?
D:Ömer lütfen devam et ve bir daha durma
Ömer tekrar hareket etti. Yavaşça gel git yapmaya başladı. Sonra biraz hızlandı. Biraz daha. Biraz daha. Şuan o kadar hızlı hareket ediyordu ki yatak kırılacak. Kalçalarımı sıkmaya başladı. Her gelişinde daha çok inliyordum. Bir elim saçlarında bir elim ise sırtında. Acıdan hiç iz kalmamıştı. Aksine her kendini itişindi zevk alıyordum. Ömer boynumu hem öpüyp hem dişliyordu.sonra kulağıma eğildi.
Ö:nasıl devam ediyim mi
D:etİkimizde nefes nefeseydik.
Ö:istiyorsun yani
D:istiyorumÖmerden
İstiyor. Bakalım o zaman ne kadar istiyor. İçinden çıktım. Yanına uzandım. Bana şaşkın şaşkın bakıyor tatlı sevgilim.
Ö'o zaman al istediğini
D:öyle olsunDefne yerinden doğruldu ve bacaklarımın arasına yerleşti. İşaret parmağı ile erkekliğimi baştan aşağı çekti. Sonra eğilip bir kaç öpücük kondurdu. Avuçladı ve aşağı yukarı hareket ettirdi. Bu çok zevkliydi ama her an patlayacak gibi hissediyorum.
Ö:D-defne
D:nasıl? Devam edeyim mi?Sadece gözlerimi yumdum. Ellerimle yastıkları sıkıyorum. Erkekliğimi sıktı.
Ö:defne hadi artık
D:tı-tı-tı. Daha var.Daha çok sıktı. Laan çok acıyo.
Ö:d-defne hadiElini gevşetti. Oh be sonunda.
Erkekliğimi bıraktı ve bana doğru eğilip dudaklarımı vakumlamaya başladı. Bu kadar yılın acısını iyi çıkarıyoruz. Göğüslerini sıktım. Bir anda beni içine aldı. Aşağı yukarı hareket ediyor ama çok yavaş. Hadi yaa bu kadar yavaş olunmaz ki. Kalçalarını sıktım.
Ö:hızlı
D:efendim
Ö:biraz daha hızlı
Sesim hırıltılı çıkmıştı. Sırıttı ve hızlandı. Yine hızlandı. Oha bu kadar da değil ne bu hız. İkimizde inliyorduk. Odada sadece iniltiler ve tenlerimizin birbirine vurma sesleriyle doluydu. Bir anda ikimizde aynı anda boşaldık. Üstümden indi ve. Darmadağın olmuştu yatakta çarşafa sardı bizi ve göğsüme yattı. Alnından öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrardan AŞK
FanfictionDefne yalanları düğünde Ömere anlatmıştır. Ömer ise nikahta evet der ama sonra defneyi terkeder. Ama bilmiyordur ki sadece defneyi değil, çocuğunu da terketmişti. Yıllar sonra tekrardan karşılaşan çift acaba tekrardan birlikte olucak mı? Neler yaşı...