סלום אנשים!
אז לפני שאני מתחילה ישלי הודעה שכנראה תהיה מצערת בשבילכם אבל אני צריכה להודיע אותה: פרק 25 זה הפרק האחרון של הסיפור הזה זאת אומרת שנשארו לנו שישה פרקים ביחד כולל את זה. ואם את שואלים אם תהיה עונה שנייה אז התשובה לא בטוח כי אני לא ממש רוצה להמשיך אותו...
אז אחרי שסיפרתי לכם את זה אפשר לעבור לפרק...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~נקודת מבט כללית~"דילן אני"היא התחילה "אני הרגשתי משהו בנשיקה" היא הוציאה את האוויר שלא שמה לב שבכלל החזיקה בתוכה. הטלפון נשמט מידו של דילן והוא מיאחר להרים אותו עם חיוך דבילי שמרוח על פניו "ברבי איפה את? "הוא שאל אחרי כמה דקות של שתיקה "באיזה שהוא אזור של לונדון רגע אני אבדוק את הרחוב" ברי הסתובבה לשלט לחפש את השלט של הרחוב וראתה את הפארק המקום שבו חוותה את הנשיקה הראשונה שלה עם ברוק, היא הייתה אז רק בת 14.
《פלשבאק》
~נקודת מבט ברי~"ברי בואי לפה" ברוק צעק לי צחקקתי ורצתי אחריו "תראי " הוא אמר והציבע על כלבלב קטן שישב ילל בכאב ורעד "איזה חמוד" ניגשתי עליו וראיתי שאין לו תג שם הסתכלתי יותר קרוב וראיתי שנתקע לו קוץ ברגל . ליטפתי את הכלב. ואז בזהירות רבה הוצאתי את הקוץ בהתחלה הוא ילל אבל אחרי שנייה נרגע והתחיל ללקק את פני צחקתי. ברוק חייך עליי חייכתי עליו בחזרה. התיישבנו כנגד עץ האלון הגדול שניצב שם. לפתע ברוק הנחית נשיקה על שפתי בהתחלה לא זרמתי ואחרי כמה שניות זרמתי .
《סוף פלאשבאק》המקום העלה בה זיכרונות שבזמן אחר הייתה שמחה מהם אבל עכשיו העדיפה למחוק אותם דמעה בוגדנית זלגה מעיינה אני חזקה אני לא צריכה את ברוק חשבה "ברבי הכל בסדר ?" דילן שאל דרך הטלפון שהיא שחכה ממנו ובכך הוציא אותה ממחשבות שהציפו את ראשה "כן הכל בסדר. זה רחוב **** אני אבוא לבד אני יודעת את הדרך אני פשוט רוצה להיות קצת זמן לבד" היא התיישבה כנגד העץ שבו חוותה את הנשיקה הראשונה שלה "קיי אם תצטרכי משהו תתקשרי" דילן אמר "אוקיי" ברי ניתקה את הטלפון וזרקה אותו לצד . מה כבר עשיתי לו? למה הוא בגד בי? היא חשבה לא הייתי מספיק טובה בשבילו? כנראה שלא...
היא נאנחה מחתה כל דמעה שרצתה או לא רצתה לרדת וקמה . היא התחילה בדרכה הבייתה. היא הגיעה לביתה אחרי כמה זמן וראתה את דילן עומד מיחוץ לבית היא באה והנחיתה נשיקה על שפתיו ... "ברבי הא תסכימי להיות חברה שלי?"הוא שאל היא הננה ונשקה לשפתיו שוב.
-אחרי כמה ימים-
~המשך נקודת מבט כללית~
<בבית>"איך את מרגישה ?" מייקל נכנס לחדרה של כריסטי ובכך העיר אותה "סביר" ענתה בקול חלש , הוא הושיט לעברה מד חום היא נאנחה והכניסה את המדחום לפה אחרי מספר שניות הוא צפצף '38.5' הופיע על הצג "את נשארת היום בבית" מייקל אמר בקול סמכותי לא ממש מוצלח כריסטי גיכחה "כולם חוץ ממני הולכים לבצפר היום? " שאלה "לא. גם אשטון לא הולך הקומה שלו עדיין לא תוקנה לגמרי" מייקל אמר היא הנידה בראשה "טוב אני הולך או אני אאחר ביי סיס" הוא יצא מהדלת 'ביי'מילמלה.
<בבית ספר>קאלום לוק ומייקל נכנסו לבית ספר בדיוק לפני הצלצול הם נפרדו כל אחד לכיתה שלו מכיוון שהם שובצו בכיתות שונות. קאלום עמד מול הדלת של כיתה י"א 2 ודפק על הדלת "פתוח" הוא שמע קול נשי אומר ומיד אחרי זה פתח את הדלת "אתה בטח התלמיד החדש קאלום הוד" האישה שאמרה פתוח חייכה הוא הנהן"אני גסיקה מילר אבל אתה תקרא לי גברת מילר" הוא הנהן שוב וסרק את הכיתה וראה את אנה וחייך עלייה היא החזירה לו חיוך קטן הוא המשיך בסריקה של הכיתה וראה את קנדל שחייכה עליו חיוך ממש גדול קאלום אחזיר לה חיוך מזויף. "אז אדון הוד תתישב ליד קנדל" גברת מילר אמרה החיוך שעל פנייה של קנדל גדל אם זה אפשרי בכלל והצביעה על איפה שקנדל ישבה. "That's gonna be so much fun" קנדל אמרה בקול מתלהב וקאלום חייך חיוך מאולץ.
****"אני אכיר לך את כל מי שהוא מישהו בבצפר הזה" קנדל אמרה ומשכה את קאלום מהכיתה לעבר הקפיטריה . כאשר הם נכנסו לקפיטריה כולם הסתכלו עליהם . הם הגיעו עד לשולחן שעמד במרכז הקפיטריה . "קאלום תכיר אלה זאק ג'וש בריין קייט אמה קסידי קרולין וטיילר" קנדל הציגה כל אחד מיושבי השולחן "וזה קאלום" הוא חייך חיוך מאולץ הוא רק רצה ללכת למצוא את לוק ומייקל ולשבת איתם ולדבר על שטויות כמו שהם תמיד עושים כנראה שזה לא יקרה עכשיו הוא חשב. הוא העביר את מבטו על הקפטירה וראה שם כל מיני קבוצות היו שם ילדים עם הרבה ספרי מתמטיקה ומדעים על השולחן שני המקצועות האהובים על לוק , היו גם ילדים עם משחק לוח כל שהוא שמונח על השולחן והם שיחקו בו , גם הייתה קבוצה קטנה של שתי בנות ושני בנים שישבו וצחקו ועוד כמה קבוצות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז הנה לפנכם פרק ממש משעמם חוץ מהקטע של ברי ודילן השיפ שלהם הוא...: ברילן או שעדיף שנחשוב על משהו יותר טוב .
וגם צריך שיפ לאורטל ומייקל ואין לי רעיונות...
{המלצות}
אז היום אני אמליץ לכם על הסיפור של לולייי שלי אולי יש פה כאלה שמכירים אבל היא מחקה את המשתמש שלה ועכשיו ישלה חדש אז לסיפור קוראים : Texting | Hood
clxrity- וזה המשתמש שלה{סוף פינת המלצות}
שבוע טוב...
לאביו♡♥♡♥
YOU ARE READING
My English Love Affair-Calum Hood
Fanfictionתכירו את כריסטי ילדה שבלשון המועטה לא ממש מקובלת בבית הספר שביום אחד פוגשת את קאלום ואחרי זה העיינים רק מסתבכים יותר... {On Hold עד הודעה חדשה :(}