פרק 9 !!

499 31 12
                                    

סלום אנשים!
מה קורה???
הנה לכם תמונה על מייקי ולוקאס החמדמדים...
היום אין לי על מה לחפור ...
אז הנה הפרק
~~~~~~~~~~~
~נקודת מבט כריסטי~
הזמן : מאיפה שהנקודת מבט נפסקה פעה קודמת.

הספקתי לאוטובוס . אחרי נסיעה של כמה דקות ירדתי בתחנה ,רצתי הביתה מסתכלת במראה בכניסה לבית מסדרת את הבגדים ומנגבת את הדמעות שנשארו לי על הלחיים " הוו הנה את" ברי אמרה שנכנסתי דרך הדלת לבית "הנה מזוודה תתחילי לארוז " אמרה במהירות וזרקה עליי ומזוודה תפסתי אותה "שלום גם לך"אמרתי והיא צחקה וחיבקה אותי חיבקתי אותה בחזרה "ועכשיו לארוז אפ אפ" אמרה וזריזה אותי "אני הולכת הולכת" אמרתי והראמתי את ידי בכניה והתחלתי בדרכי לחדר.

אחרי שעה סיימתי לארוז מזוודה וחצי של בגדים ונעליים ."אני מוכנה" אמרתי ויצאתי מהחדר "כנ"ל" ברי אמרה בזמן שעמדב במרכז הסלון עם ארבע מזוודות *ארבע* כמה הילדה צריכה?! "ארבע מזוודות?!"שאלתי/אמרתי . היא צחקה ואמרה"זה לא הכל"והצביעה על עוד שתי מזוודות שעמדו ליד הדלת "את יודעת שאני צריכה הרבה" אמרה לאחר שראתה את הפרצוף שלי. גכחתי והיא אחריי "ישלך רק שתי מזוודות? " היא שאלה והננתי "איך זה הגיוני שאנחנו תאומות ואנחנו כאלה שונות" שאלה "גם אני לא מבינה " אמרתי "מעניין למי מייקל יותר דומה" אמרנו בו זמנית צחקנו " לי""לי"אמרנו שוב ביחד וצחקנו שוב."נחיה ונראה" אמרתי והיא גיחכה ."טוב בואי צריך לצאת" היא אמרה והתחילה לסחוב שתי מזוודות לבחוץ הננתי ולקחתי את שתי המזוודות שלי ויצאתי אחריה הנחתי אותם ליד המזוודות ליד שלה ונעמדתי "את לא רוצה לעזור לי?" ברי שאלה ,הנדתי את ראשי לשלילה וחייכתי ,היא גיחכה ואמרה"אם אני אפול עם כל המזוודות האלה זה יהיה על מצפונך" והתחילה ללכת לכיוון הבית"לא חכי אני לא אוכל לחיות עם עול כזה" אמרתי והתחלתי ללכת אחריה . לבסוף אחרי שסימנו עם המזוודות (וזה היה כבד) עמדנו וחיכנו למייקל שיבוא לקחת אותנו לבית שלו ושל הלקה שלו משהו עפ summer . "שלום אחיות " מייקל אמר ויצא מהמכונית "כמה מזוודות? " הוא שאל בשוק "הרוב שלה"אמרתי והצבעתי על ברי והיא הסתכלה עליי במבט רצחני ומייקל צחק והתחיל לקחת את המזוודות אחרי כמה דקות הוא סיים להכניס את כל המזוודות למכונית " זה היה כבד"הוא מלמל וצחקנו " בנות אתן מוזמנות להיכנס למכונית"הוא אמר במבטא בריטי כושל למדי . ברי ישבה לידו ואני ישבתי מאחורה והתחלנו לנסוע.

אחרי עשרים דקות בערך עצרנו ליד בית ענק אוקי שלוש קומות עם בריכה . "תצאנה אני אקרא למשהו מהבניפ שיבאו לעזור לי עם המזוודות" מייקל אמר ונכנס לתוך הבית, יצאנו מהמכונית . אחרי כמה דקות יצא משהו בלונדני עם עגיל בשפה (חתיך*-*) " היי בנות אני לוק" אמר וקרץ "כריסטנה בריאנה"אמרתי והצבעתי עלי ועל ברי "אבל תקרא לי ברי ולה כריסטי" ברי אמרה וקרצה לו והוא הננן והלך לתא המטען "כמה מזוודות?" הוא שאל בשוק " שלא ת.." ברי התחילה קטעתי אותה "ברי אשמה" אמרתי וברי שלחה לי מבט רצחני "מה לעשות שאני צריכה הרבה דברים? "היא שאלה ,לוק צחק ואמר "בנות בנתיים תכנסו לתוך הבית טוב?" אני וברי הננו לחיוב ונכנסנו לבית והתיישבנו על הספה שבסלון .אחרי כמה דקות לוק ומייקל סיימו להכניס מזוודות " קאל אש באו לסלון מיד" לוק צעק רגע הוא צעק קאל?! טוב יש הרבה קאל בעולם נכון??? . הסתכלתי לכיוון המדרגות וראיתי משהו עם שיער חום ועיינים ירוקות(עוד חתיך *-*) ואת קאל "בנים אלה אחיות שלי כריסטי וברי"אמר מייקל והצביע על כל אחת שאמר את שמה . הסתכלתי על קאל במבט מתחנן שלא יספר למייקי כלום הוא הננן הניונן קטן ,אני אצטרך להסביר לו כלכך הרבה "בנות אלה אשטון וקאלום "לוק אמר והצביע על כל אחד בתורו "תקראו לי אש" אשטון אמר "ולי קאל"קאל אמר "היי אש היי קאל" אמרנו אני וברי בו זמנית וכלום צחקו...
~~~~~~~~~~
אז זהווו זה כל הפרק ...
סורי עם יש שגיאות
מה אתם חושבות על הפרק?
אז כריסטי בסוג של צרות עם קאל...
לאביו♡♥♡

My English Love Affair-Calum HoodWhere stories live. Discover now