- 1.

95 4 27
                                    

H o g y a n n e l e g y é l
t i z e n n y o l c



Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.




Senki se tudja, hogy pontosan mikor kezdődött az egész. Lehet nyolcszáz éve, de az is lehet, hogy már az ókori Hellász idején voltak ilyen különleges emberek. Ez az emberiség örök rejtélye marad, melyre nagy eséllyel sosem fog fény derülni.

Csak annyit tudunk, hogy ezek a különlegesek már Zsigmond korában köztünk jártak. Kevesen voltak, szétszórva a világban, alig egy maréknyi egy államban. Néhol Isten küldöttének, máshol az Ördög szolgájának tartották őket, de legtöbb esetben boszorkánysággal lettek megvádolva, s akit tudtak, azt máglyán elégették. Úgy üldözték őket, mint néhány száz évvel később a zsidókat.

A világ fejlődött, a különlegesek titkolni kényszerültek képességeiket, az idő múlásával egyre többen és többen lettek, elvegyültek a tiszták között. Mikor Ferenc József lépett a magyar trónra, már semmi sem volt ugyanolyan, mint pár száz éve. Az elemek mesterei, vagyis a donátusok a társadalom részét képezték, meghatározták a történelmet, ugyanúgy harcoltak a háborúkban, s küzdöttek a jogaikért. Akkor fogadták el a Bölcsek Társaságát is, mint az elemek legerősebb mestereit - minden államnak megvannak a saját Bölcsei, feladatuk a béke és a tudás biztosítása, ők tudják megmondani, ha egy újszülött idomár-e, s hogy melyik elemet birtokolja. Emellett tanítanak, tovább adják a hatalmas tudást, segítik az uralkodókat és vezetőket igazságosan fenntartani az államaikat. Mégis, a legfontosabb feladatuk az Elemek Őre, másnéven az Elektus megtalálása és kiképzése. Az Őrző jelentette a kulcsot a teljes békéhez, ő birtokolt annyi erőt, hogy sikeresen igazságot szolgáltasson a világban, főleg a fajtája számára. A két világháború végét a legutóbbi Őrző hozta el, ám az ő 1990-es halálát követő hiába keresték az újszülöttek között, nem találták, sehol a világban. Száz évvel később sem.

A hiánya hozzájárult a harmadik világháború kitöréséhez, s mivel továbbra sem találták, így kénytelenek voltak nélküle is lezárni. Onnantól kezdve nem reménykedtek az eljövetelében, a ciklust lezártnak tekintették, és új fejezet kezdődött a történelemben.





×××××××××



2108.
Budapest
Magyar Birodalom


Áprilisban a nappalok már elég melegek, de az éjszakák csípősek, ezzel természetesen én is tisztában vagyok. Nem én akartam, hogy üldözzenek, csak egy nyugodt péntek estére vágytam, amikor elfelejthettem, hogy a víz elem mestere vagyok és egy normális tizenhét éveshez illően tombolhatok egy koncerten. Ám, mint már mondtam, vízdonátus vagyok, szóval velem kapcsolatban a 'nyugodt' és 'normális' szavak értelmüket vesztik.

Az udvarhölgyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang