Е, ето ни ... Нашият принц и принцеса са изживели своята тъмна приказка, издържайки на всички чудовища и вещици, за да стигнат до този щастлив край. И това, което получаваме, е вероятно един от най-горчивите щастливи окончания, които съм виждал от доста време. Мога да ви кажа в момента, тази драма няма да бъде лесна за пускане.
ЕПИЗОД 16: „Намиране на истинското, истинско лице"
Къде бяхме? О, да, тази почти целувка. Кан-тае има млада луна отгоре на бюрото и бавно се навежда ... когато елен вика навън. Те се обръщат към звука, а Кан-тае е толкова раздразнен, че вика: „Млъкни, проклети елен!" * пауза на видеото да се смее твърде трудно *
Те също се смеят, но лицето на Канг-Тае веднага отново става сериозно. Той й казва, че я обича с такава сладка интензивност и този път сякаш я удря. Сълза се стича по лицето й, а след това се целуват отново и отново. И чакай. * смяхът се превръща в приспиване *
Междувременно в апартамента Санг-та се обажда на Джа-со, за да му съобщи някои новини - той иска да спре да работи на мястото за пица, за да може да се фокусира върху това да бъде илюстратор. И, разбира се, Jae-Soo не приема това много добре, почти избухна в сълзи. По-късно, когато Санг-тае се приготвя за леглото, той разкрива, че остава тук, за да даде време на сестрите си да се поправят. Докоснат, Джа-соу го прегръща, като желае и той да бъде негов брат и сестра.
Назад в имението, нашата двойка сега лежи заедно на дивана. Луна-млада пита за семейния портрет, окачен на дървото на братята, а Канг-тае й отговаря, че това е бил неговият начин да я запознае с майка му. „Като най-добрата приятелка, която винаги е искала за Санг-тае - казва той, - и като жената, която обичам." Тя смята, че майка им не би я харесала и той посочва, че по принцип не е харесваща. Но това е добре, тъй като тя го има. В отговор тя го гледа и казва, че е, сън.
На следващата сутрин виждаме дрехи, разпръснати по пода и двойката ни се гушка в леглото. По-късно весела млада Луна намира Кан-тае в кухнята и го връща назад. Тя обаче не е толкова весела, когато той разкрива, че е напуснал работата си и мисли да посети колежа. По-скоро ще го накара да остане с нея по всяко време.
На свой ред той пита дали тя наистина планира да се пенсионира. Той признава, че с нетърпение очакваше следващата й книга, че искаше да го покаже на хората. Имайки това предвид, тя го привлича към изследването и изважда рисунката на Санг-тае на това, което тя нарича „истинската, истинска щастлива Лунна Кан-тае".