BÖLÜM-1

105 6 1
                                    

-Tini! Hadi yeter artık ağlama! Peter'in gidişi dünyanın sonu değil ya!

-Senin için olmaya bilir ! Benim adıma ne konuşuyosun?!?

-Yeter tatlım..Bak sen çok güzelsin,ailen ve arkadşların var.,çok şükür yediğin öünde yemediğin arkanda..Ne zırlayıp duruyon!Allah ' tan belanı mı arıyon?

-Saol Lodo ya ne güzel moral veriyon!

-Bak Tini  yarın sabah ilk iş senle dışarı çıkıyoruz.OK mu?

-Belli olmaz..:D

-Tini!

-Tmm ya geliriz.

-O zmn hemen yat.

-Saat daha 7:30?

-Seni tanımıyorum gibi davranma lütfen..Ne kadar üzülürsen üzül;gecelik giymen 30 dk,saçını bağlaman 30 dk, yüzüne maske yapman 30 dk,onun kuruması ve yıkaman 1.30 dk bide yatakta 1 saat dönersin oldu saat oldu 10:30 o yüzden hazırlıklara başla derim!:D

-Ne gıcıksın!

-Saol cnm çok naziksin..

Odadan çıktı ve hayatımı bir kez daha bana zindan etti.Ona ne sevgilimin , aslında eski sevgilimin başka ülkeye taşınmasından dolayı depresyona girmemden!Ama bu dediklerinden maske olanı yarım saat uzadı ve saati 11 ederek zıbarıp yattık!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Slm!Tekrar mrb!Size uzun hikaye sözüm vardı, umarım beğenirsiniz ve bunu uzun yapmaya kararlıyım.Bir Jortini hikayesi.Aslında bu benim hayatıma az çok benziyo,yani ondan ilham alarak yaptım .Ama sizden bşey istiycem;yorum yapın nolur!Beni çok mutlu edersiniz...Beğenmeseniz bile yorum yapın LÜTFEN! Sizi seviyorum !Multi Tini ve Peter ! Ama Peter den nefret ederim bn:'(Neyse bAY!

AŞKIMIN SAHİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin