5. Bölüm - Beast Boy ve Cyborg

89 4 3
                                    

S.A.
Uzun süredir yeni bölüm gelmiyordu biliyorum. Ama bir bahanem var tabii ki
1- İlhamım bitmişti
2- Yayınlamadığım için görmediğiniz ama birikmiş 7 tane kitap vardı. (Bitirince seversem yayınlarım)
A/N resim teen titans'dan biliyorum ama çook güzel shshsj
Beast Boy da  13 yaşında gibi düşünün

Bilmeyenler için teen titans wiki den alınmış karakter açıklamaları

Mento : Grubun lideri Mento, zihinleri okuyabiliyor ve temas halinde şeyleri yok edecek bir tür "beyin dalgası" gönderebiliyor. Her zaman aklını misyonuna koymuştur ve Beyni durduramazlarsa ne olacağını bilerek ekip arkadaşlarını görev için feda etmeye isteklidir.
Elasti-Girl / Rita Farr : İstendiğinde devasa olabilen Elasti-Girl, ikinci komutan olarak kabul edilir ve Mento'nun karısıdır. Tüm takım arkadaşlarına saygı duyar. Beast Boy'u savunan Mento ile sık sık tartışır. Elasti-Girl, görevleri için hayatını feda etmeye hazır.
Negative Man : Grubun en güçlüsü olmasa da, Negatif Adam kendisini vücudundan ayırabilir ve makinelere sızıp yok etmek için ruhani bir varlık haline gelebilir. Çevresiyle sorun yaşadıklarında takıma genellikle yardım eder. Bombaların takım arkadaşlarına çarpmasını engelleyen kişi o.
Robot Man : Tek insan kısmı beyin olan süper güçlü ve yenilmez bir robot; Cyborg'un kendisinin "erken prototipi" olarak gördüğü şey o. Düşüşü, bir kapatma düğmesine sahip olmasıdır.
Beast Boy / Garfield Mark Logan (eski üye): Grubun en genç üyesi ve şekil değiştirici. Mento'nun kendisine bağırmasından ve özellikle takım arkadaşlarının hiçbir şey yapmadan hiçbir şey yapmadan feda etmelerine izin vermesinden bıktı ve bıktı, Mento bunun farkında olmasına rağmen, Beast Boy Doom Patrol'den ayrıldı ve Teen Titans'a katıldı.
+ Beast boyun annesi de galiba bunların üyesi yada Elasti-Girl'ün en iyi arkadaşı
Y.J. evreninde Queen Bee
Beast Boy'un annesini manipüle edip kamyon ile şelaleden aşağı yuvarlayıp öldürdü. Kötü kadın Queen Bee (Çocuklar duymasın referans 😂)

Beast Boy Pov
Mento'nun sürekli bana bağırmasından ve takım arkadaşlarımı görev uğruna feda edip ölüme sürüklenmesinden bıktım artık. Annem de gittiği için artık beni bu aptal takıma bağlayan hiçbir şey kalmadı. Şey dışında...
"Garfield"

Elasti-Girl

"Mutsuz görünüyorsun. Sorun nedir?" Rita her zaman benimle ilgilenmiştir ve öz annemin ölümünden sonra çok iyi bir anne olmuştur
Ancak
O benim annem değil
"Ben... Rita ben kararımı verdim" şaşırarak bana bakıyordu "Ne kararından bahsediyorsun?" olabileceğim en kararlı ve pislik Garfield olup "takımdan ayrılıyorum" dedim. Dostum dedikten sonra beni yanına alan bu kıza böyle bir şey demek bana çok aşağılık geldi. Ama umrumda değildi, bu aptalın bana patronluk taslamasına izin vermeyecektim. Artık yapamazdı. "Garfield, sen ne diyorsun?!"şaşkın bir şekilde bağırdı "Sessiz ol. Buraya gelip ne olduğunu anlamalarını istemiyorum" bana üzgün bir şekilde baktı "Üzgünüm B.B. ama buna izin veremem" sonra kolları ile beni sıkı bir şekilde sardı. "Rita, Ne yaptığını sanıyorsun!?" Bağırdım. Sonra küçük bir kuşa dönüşerek kaçtım. Beni yakalamaya çalıştı. Ben ise açık olan pencereden uçtum.

Bir hazırlık yaparak kaçağımı düşünmüştüm lakin buradayım en azından giderken Beast Boy uniformam üstümde idi. Daha Beast Boy olarak ilk halka-açık görevime bile gidememiştim. Kimin umurunda?! Artık hayvan kafesinden çıktı ve doğasına dönmeye hazır. Hayvan benzetmesi kötü bir fikir miydi acaba? Neyse ne. Bir kurda dönüşerek ormana kaçtım

Bilmediğim şey ise "aile" baskısından bıkıp uzaklara gitmeye karar veren tek kişi ben değildim.

Cyborg'un (Victor Stone) Pov'u

Başka Bir Yol-Young Justice FanFictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin