OPIS EKSPERYMENTU
Obiekt obudził się już na sali. Wcześniej złożył niżej podpisanemu, potrzebne pozwolenia. Eksperyment ma za zadanie stworzyć nową generację Złotych Wojowników, biomechanicznych hybryd, w pancerzach połączonych z nimi specifyczną więzią. Dodam że Złoty Wojownik to mutant, jego rany goją się błyskawicznie, jego refleks jest... Aż trudny do opisania, jego Siła jest niewyobrażalna. Objekt nie jest człowiekiem, jest jednym z ostatnich z nienazwanej rasy, na której kiedyś przeprowadzono masowe egzekucje, potrafiącej się... Regenerować. Kiedy ich ciało jest już praktycznie martwe, osobnik tej rasy się regeneruje, zmienia wygląd a nawet płeć! Przejdźmy do opisu mutacji. Wstrzykneliśmy obiektowi, zwanemu Marcus, Serum 1, podstawę mutacji. Chciał się wydostać z pasów, jednak były one stworzone tak , by było to niemożliwe bez pomocy jednego z nas, Starszej Rasy. Skóra obiektu pobladła, wsztrzyknieto mu Serum 2, obiekt krzyknął, jego mięśnie napieły się, jak na razie wszystko przebiegało z planem. Obiekt potrzebował przerwy, jego ciało musiało zapisać zmiany. W międzyczasie przygotowaliśmy zbroje, piękną, złotą, praktycznie niezniszczalną zbroję, wykorzystującą Nanotechnologie. W głowie obiektu zamontowaliśmy specjalne urządzenie, które pozwala mu stać się jednym ze zbroją, połączyć się z nią. Nadeszły minuty które rostrzygną wszystko. Obiekt przeżyje albo nie. Wstrzykneliśmy mu Serum X, skóra obiektu zaczęła obumierać, po chwili sam obiekt umierał przed toksyczność związku który mu wstrzykneliśmy. Nagły błysk nas oślepił, obiekt się zregenerował, zalała nas fala ciepła bijąca od pomieszczenia w którym obiekt się znajdował, zmiany się zapisały. Stworzyliśmy Złotego Wojownika nowej generacji.
Opis sporządził Xeradius, jeden z naukowców.