A történet elkezdődik

171 10 1
                                    

Én csak egy lány vagyok. Egy átlagos lány. Vagyis eddig ezt hittem. Mert rájöttem,hogy teljesen más vagyok mint a többi gyerek. Mindig is éreztem valamit, ami mássá tett. De elősször hadd meséljek el egy nagyon érdekes történetet. A nevem Anna. És ez a történet arról szól, hogy milyen megpróbáltatások árán találtam meg önmagam. Egy szép napon kezdődött. Éppen ezt a napot az unoka tesóimnál tarottam. Danny és Blanca. Danny 9 éves, Blanca meg 6. Éppen levittem őket a játszótérre,mikor Blanca megkérdezte,hogy hiszek-e a húvéti nyusziban.

-Anna. Te hiszel a húvéti nyusziba?-kérdezte.

-Igazából nem.-mondtam.

-Miért?-kérdezte.

-Hát...Mert én már nagy lány vagyok.-mondtam.

-Mikor én is nagy lány leszek, akkor én sem fogok hinni benne?-kérdezte.

-Az rajtad áll.-mondtam.

-Rendben.-mondta mosolyogva, majd ment játszani. Én amíg néztem őket, addig elgondolkoztam, hogy miért is kérdezte ezt Blanca. De nagyon nem is édekelt. Hisz még gyerek és átalában a gyerekek, mint Blanca sok felesleges kérdést kérdeznek. Miután kijátszották magukat, haza vittem őket. Elbúcsúztam, majd én is indultam haza felé. A szüleim meg a tesóim nincsenek otthon, mivel holnap húsvét,így anyum unokatesóihoz mentek. Én mivel nem nagyon bírom őket, így inkább itthon maradtam. Mikor haza értem, lezuhanyoztam, aztán leültem pihenni. Pihennés közben elaludtam,így este felébredtem. Éppen mentem bezárni a bejárati ajtót, mikor hallottam a nappaliban valami zajt. Magamhoz fogtam egy fegyver szerű dolgot és mentem megnézni. Mikor beértem a nappaliban egy árnyékot láttam elsuhanni magam mellett. Majd közelebb mentem, hogy megnézzem és egy szurok fekete szerű alak lépett elő.

-Te ki vagy?! És mit akarsz a házamban?!-kérdeztem idegesen.

-A nevem Szurok.-mondta.

-He.Milyen találó.-mondtam flegmán.

-És azért vagyok itt,hogy egy kis félelmet adjak át neked.-mondta gonoszan.

-Én félni tőled?! HÁ! Na ne nevetess. Hisz az olyan kis gyerekek hisznek benned,akiknek még ott van a tojás héj a seggükön.-mondtam.

-Ó csak ugyan?-kérdezte, majd megtámadott. Belém hasított egy fekete homok szerű vesszőt. Aztán hallottam, hogy betörték a bejárati ajtót, majd minden fekete lett.

Sziasztok! Na itt egy újabb fanfic. Remélem tetszett.

A hatodik legendaWhere stories live. Discover now