4 nap múlva
Éppen Északi irodájában voltam a többiekkel, hogy ki találjuk, hogy Szurok mit akar Annától és , hogy hova tűnt.
-Ez így nem mehet tovább.-mondta Jankó.
-Az a mocsok...nem elég, hogy megölte a lányunk családját, de még meg is támadta.-mondtam dühösen.
-Ne aggódj Nyuszi. Mostmár rajta tartjuk a szemünket.-mondta Fog.
-Rendben. Északi, szerinted mikor ébred fel?-kérdeztem.
-A héten már felkéne ébrednie.-mondta.
-Oké. Jankó,menj és pihenj egy kicsit.-mondtam, majd átkaroltam.
-Rendben, de történik valami szólj egyből.-mondta és megöleltük egymást. Miután Jankó bement a szobájába, én és Hohó elmentünk Annához. Mikor beértem, Anna egyfolytában nyögött és sírt.Én gyorsan oda szaladtam és magamhoz vettem.
-Shhh. Prücsök. Shh. Itt van apa.-mondtam, nyugtató hangon, amire kinyitotta a szemét.
Anna szemszöge
- A-apa...?-kérdeztem gyenge hangon.
-Igen prücsök. Én vagyok. Ne félj, itt vagyok.-mondta, amire csak jó szorosan hozzábújtam.
-Apa...ne hagyj itt egyedül..kérlek.-mondtam sírva.
-Semmi baj kincsem. Itt vagyok és nem hagylak el. Hohó, beküldenéd Jankót?-kérdezte tőle, mire csak bólintott egyet és ment is. Egy kis idő múlva Jankó szaladva jött be.
-Anna! Hát felébredtél!-mondta és átölelt.
-Apu! Annyira jó, hogy itt vagy.-mondta sírva.
-Jól van jól van. Itt vagyok.-mondta, én meg csak sírva bújtam hozzá. Egy kis idő múlva Északiék is bejöttek.
-Hála az égnek, hogy felébredtél. Hogy érzed magam?-kérdezte Északi.
-Egészen jól. De..mi történt?-kérdeztem.
-Nem emlékszel?-kérdezte Fog.
-Csupán annyira, hogy Szurok....megölte őket.-mondtam.
-Ne aggódj. Bosszút állunk értük.-mondta Nyuszi.
-Köszi apa. De akkor mi történt?-kérdeztem.
-Hát Szurok egy súlyos sebet ejtett rajtad, amitől nagy mennyiségű vért veszítettél, azért Nyuszi adott neked a véréből.-mondta Északi.
-Ez igaz apa?-kérdeztem Nyuszit.
-Igen.-mondta, amire csak a nyakába ugrottam.
-Köszönöm apa.-mondtam.
-Nincs mit prücsök. Hisz a lányom vagy.-mondta.
Sziasztoook :D Itt az új rész. Remélem tetszett. ;)
YOU ARE READING
A hatodik legenda
FanfictionA történet egy lányról szól,aki egy bizonyos napig nem is tudta,hogy igazán különleges. Vajon mi történt azon a különleges napon? FIGYELEM! AKI NEM SZERETI A BOXBOY-T VAGY A MPREG-ET AKKOR AZ NE OLVASSA ÉS ANNAK ARRA LESZ AZ AJTÓ. ÉN FIGYELMEZTEM MI...